Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

21 Δεκεμβρίου 2009

Συνεντευξη με τον καθρεπτη μου...

Και ο καθρέπτης μίλησε και μου είπε:Ζεις ευτυχισμένος γιατί ποτέ δεν γνώρισες το μέλλον σου!Πρέπει να νιώθεις τυχερός γι'αυτο!Διότι έτσι γνώρισες την Ελπίδα,που μαζί της ονειρεύεσαι το μελλον.Το δικό σου μέλλον!Είσαι επίσης τυχερός που γνώρισες το παρελθόν σου!Το δικό σου παρελθόν!Που με τα σωστά και με τα λάθη σου,εξελίχθηκε η Ζωή σου που μέσα από αυτό εφτασες να είσαι εδώ,σ'αυτο που είσαι τώρα σ'αυτο που γράφεις τώρα,που όλα αυτά έπρεπε να συμβούν,για να φτάσεις στο σήμερα!Στο σήμερα που ζεις μόνον με την Ελπίδα,που όνειρα πλάθεται μαζί,και που νιώθεις μέσα από αυτή,ότι...ότι και να σου συμβεί στο μέλλον που δεν γνώρισες ποτέ,πρέπει να το ζήσεις γιατί έτσι έπρεπε η Ζωή σου να εξελιχθεί!Και ότι σου επιφυλάσσει η Ζωή,πες αδιαφορώ,διότι θα το μάθεις όταν γίνει παρελθόν!Και μην ζεις με αυταπάτες,οι καθρέπτες δεν μιλούν!Ακούς;Ακούς την φωνή σου;Μιλάς μαζί σου!Άπλα μεγάλωσες και τώρα ξέρεις!
ΝΑΙ.Τωρα ξέρω!Ελπίδα σ'αγαπω γιατί μαζί σου ζω!Ένα μεγάλο ευχαριστώ που μ'εμαθες ότι αξία στη Ζωή έχεις μόνον εσύ!Και ξέρω ότι θα μείνεις ως το τέλος,θα πεθάνεις μετά από μενα.Τελευταια!Βλέπεις σε καταράστηκαν Ελπίδα να πεθαίνεις πάντα τελευταία!
Ηπραγματικοτητα της ζωης οπως τη βλεπουν τα ματια μου''chronografos''
Σε ολους τους αναγνωστες /ριες του ''θολου τοπιου''σας ευχομαι χρονια πολλα και το νεο ετος να σας βρει ολους με υγεια και αγαπη.
Ιδιαιτερα στην φιλη μου Θεοδωσια της ευχομαι ο νεος χρονος να της δωσει οτι της πηρε οτι της χρωστα και οτι της αξιζει,που ειναι πολλα!Καλη χρονια!
wwwchronografoscom.blogspot.com

7 σχόλια:

  1. Μου έχει δώσει αξιόλογους φίλους σαν και σένα.
    Άρα μου έχει δώσει πολλά.
    Θα βγώ και χρεωμένη στο τέλος απέναντί της.
    Έχω τους καλύτερους φίλους και τους καλυτερότερους αναγνώστες και τον καλύτερο δάσκαλο,(ΑΑΤΟΝ).
    Σ`ευχαριστώ για όλα Σωκράτη μου.
    Με τιμά ιδιαίτερα η παρουσία σου εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θεοδωσια μου η τιμη ειναι δικη μου σου ευχομαι να ζεις ετσι..παντα με παθος και ας μερικοι το βλεπουν λαθος.
    Με εκτιμηση:Σωκρατης(chronografos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pros to blog sas.....eimaste ena neo blog pou ksekinisame prin peripou 40 imeres efxomaste kai elpizoume kai sti diki sas stiriksi...eimaste pamta sti diathesi sas gia oti xriastite
    sas efxaristoume ek ton proteron..
    www.ksipnistere.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχεις οντως πολυ καλους ιντερνετικους φιλους...μπραβο...οσο για την "καταραμενη" ελπιδα,την λατρευω!!!!!!!!την δευτερη για σημερα.. καλημερα!!!!...χαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Σ`ευχαριστώ πολύ φίλε μου για το παρόν σου και για τις ευχές σου.Ανταποδίδω από καρδιάς.
    Και οι συνεργάτες μου,ΑΑΤΟΝ,chronografos,
    σμίγουν τις ευχές τους με τις δικές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!