Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

14 Μαΐου 2010

"Αθώα"

Κάπως έτσι είναι το κεφάλι μου αυτή την στιγμή!
Πάλι πέρασα μια δύσκολη μέρα που στέφτηκε, όμως με επιτυχία.
Είχα να αντιμετωπίσω ένα άδικο δικαστήριο και ευτυχώς αθωώθηκα!
Δεν παύει, όμως να είναι μια επίπονη εμπειρία...
Ευτυχώς, ξέρετε ποιος ήταν δίπλα μου...!
Ναι, ήταν η Σία!!!
Ήταν εκεί, κοντά μου και για να μου αφαιρέσει την αγωνία και το άγχος, άρχισε να σχολιάζει τα ενδυματολογικά γούστα του κάθε δικηγόρου  και από αυτό έβγαζε συμπέρασμα αν είναι καλός ή όχι...!
Καλά ήταν τραγελαφικό! Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή!
Φτάσαμε στο στέκι των δικηγόρων, κοντά στην Ευελπίδων, οι τρεις μας, εγώ ο Μήμης (άνδρας μου) και η Σία (πιθανή μάρτυρας - σύμφωνα με το δικηγόρο - άσχετα αν εγώ ήμουν σίγουρη ότι χρειαζόταν!)
Όταν μας τηλεφώνησε ο δικηγόρος, εγώ και η φιλενάδα κατευθυνθήκαμε στο κτήριο 2, πρώτη πόρτα δεξιά (αυτή ήταν η περιγραφή του δικηγόρου). Αλλά από την αίθουσα έβγαινε μια καθαρίστρια και η Πρόεδρος ανακοίνωνε 10 λεπτά διάλυμα για να καθαριστεί ο χώρος...
Απορημένες  καθίσαμε στην πρώτη σειρά -άδεια η αίθουσα, με εξαίρεση κάποια άτομα πιστάγκωνα δεμένα με χειροπέδες- και η 'καλή' μου άρχισε να σχολιάζει....άρχισε από τα παπούτσια.... 
"κοίτα, τα άσπρα σκαρπίνια τον μάραναν, τα έχει βάψει τόσες φορές, λες και τα έχει περάσει αμέτρητες φορές μπλάνκο..."
"κοίτα τον άλλον με τις άσπρες κάλτσες..."
"καλά αυτός τι το ήθελε το μωβ πουκάμισο με το καφέ σακάκι;"
και συνέχισε ακάθεκτη...σχολιάζοντας τους πάντες....!
Δεν πίστευα στα αυτιά μου...κοιτάω να βεβαιωθώ και ήταν η Σία δίπλα μου, δεν ήταν ο άντρας μου...(συνήθως και για αυτόν αυτά είναι τα κύρια θέματα ενδιαφέροντος).
Τελικά μάθαμε ότι πριν από εμάς, ένας αλλοδαπός, μόλις άκουσε ότι ήταν "ένοχος" τα κατέβασε και κατούρησε μπροστά στο εδώλιο!!! Απίστευτο;!
Γι' αυτό οι καθαρίστριες ήταν σε κατάσταση αλλοφροσύνης..!
Μετά θυμάμαι το: "Το δικαστήριο κρίνει την κατηγορούμενη αθώα!"
Είχε μιλήσει η Σία, είχα μιλήσει εγώ και ο δικηγόρος στα ενδιάμεσα, αλλά το μόνο που μου έμεινε είναι ότι άκουσα το "Αθώα" αποσβολωμένη, τόσο που έπρεπε να το επαναλάβει η Πρόεδρος...όχι γιατί δεν το πίστευα, αλλά γιατί έχω μάθει να περιμένω πάντα το χειρότερο!!
Πάντως όλα πήγαν καλά, αλλά το κεφάλι μου παραμένει σε αυτή την κατάσταση!!

Θέλατε να σας πω για την ζωή μου....το έκανα! 
Τώρα;

12 σχόλια:

  1. ...αφού αθωώθηκες Ευτυχία, πάλι καλά να λες...
    ;-)

    ...εγώ πάλι σήμερα ...έπειτα και απο τα σημερινά γεγονότα (επίσκεψη του Σουλτάνου...),γιατί νοιώθω τόσο βαριά την καρδιά μου ...δεν ξέρω...δηλαδή ξέρω ,αλλά δεν θέλω να μιλήσω... εξάλλου πλέον δεν είναι εποχές για λόγια αλλά για πράξεις...
    συγνώμη για την άγαρμπη και άκομψη παρέμβασή μου...αλλά πριν λίγες ώρες είδα να ξεπουλάνε την πατρίδα μου στους Τουρκαλάδες...και οι γαμονεοέλληνες (σχεδόν) όλοι...κοίταζαν την τσόντα της ανερχόμενης "εθνικής" πορνοστάρ Ντούβλη (το τούβλο),λες και δεν έχουν ξαναδεί πουτάνα να γαμιέται... !!!

    Ντρέπομαι και λυπάμαι συνάμα που είμαι Έλληνας (ακόμη)!!!

    Αλλά τώρα που εδώ και κανα μήνα περίπου βλέπω και βιώνω τα όσα γίνονται...εις βάρος της χώρας μου...,θλίβομαι αφ ενός αλλά και από την άλλη χαίρομαι που μας γαμάνε όλοι και εμείς καθόμαστε με τουρλωμένο τον κώλο και το απολαμβάνουμε !!!

    Αυτοί είμαστε οι σημερινοί Νεοέλληνες και είμαστε άξιοι της μοίρας και της τύχης μας...

    ΣΥΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΟΥ...

    Φιλικά πάντα, ένας αγράμματος,αμόρφωτος,αθυρόστομος...νεοέλληνας από την Λαμία.
    Σπύρος

    Υ.Γ.: Συγνώμη που σε διέγραψα από συντάκτρια στο blog μου, αλλά ρε Ευτυχία δεν έγραφες ποτέ τίποτα...μην το πάρεις προσωπικά έτσι???
    Ευχαριστώ πάντως για την μικρή συνεργασία που είχαμε...
    :-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να υποθέσω το όνομα του ικανότατου και μαχητικού δικηγόρου, που με την καθοριστική του συμβολή ανέτρεψε τη συγκλονιστική έκβαση της δίκης; Ο γνωστός μοντελοπνίκτης Αλέξης; Λέω εγώ τώρα...

    Πάντως θα συμφωνήσω με την αγανάκτηση του προλαλήσαντα Foynta για τα πολιτικά τεκτενόμενα, τα οποία με έσπρωξαν σε δύο πικρόχολες γελιογραφίες (εδώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Foyntas Spiros ( F.S.78)
    Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες, και η εικόνα περιγράφει τα αισθήματά μου και από αυτή την άποψη!
    Να μη ζητά ποτέ "ΣΥΓΝΏΜΗ" σε αυτό το @χώρο!
    Προσφέρει περιβάλλον για ελεύθερη έκφραση, και οι επισκέψεις σου είναι πάντα ωφέλιμες!
    φιλιά...

    Υ.Γ. Μη ζητάς συγνώμη... Το blog είναι δικό σου και κάνεις ότι θέλεις. Απλά εγώ ζω περίεργα γεγονότα τελευταία και γι'αυτό δεν μπορούσα να γράφω συχνά. Αν θέλω να γράψω κάτι το κάνω μέσα από την Σία (αν δεν σε πειράζει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Apokalipsis999

    Φυσικά και δεν ήταν ο Αλέξης!!!χαχαχα
    Η δίκη δεν ήταν 'συγκλονιστική', απλά εγώ είχα αγωνία, γιατί δεν ξέρεις, με όσα ακούμε και βλέπουμε τελευεταία όλα είναι πιθανά!

    Πάω να δώ τις γελιογραφίες σου....
    Συμφωνώ και με τους δυό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχήν χαίρομαι που όλα πήγαν καλά. Πραγματικά.

    Κατα δεύτερον, ακούστε να σας πω τι θα κάνουμε αγαπουλάκια μου:

    Επειδή η επαγγελματική μου -και γενικά η ζωή μου δηλαδή- έχει φάει έναν πούλο με το συμπάθιο μεγατόνων, με βλέπω να μεταναστεύω πίσω στην Αθήνα.

    Θα κατέβω κάτω κάποια στιγμή, αλλά δεν ξέρω ακόμα πότε. Είναι λίγο ρευστά τα πράγματα.

    Όταν κατέβω κάτω, θέλω οι γυναίκες να μου προσφέρετε τα θεικά κορμιά σας για καφέ και τσατάρισμα. Θα σας κάνω εγώ να κρατάτε τις συκωταριές σας απο τα γέλια. Θα μαζευτούμε οι πονεμένες και θα κάνουμε πλάκα με τα ζόρια μας. Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλες νεκροθαφτες.

    Είστε μέσα ρε σεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Πολίτης της Μπανανίας
    Λοιπόν, "αγαπουλάκι"...
    Συμφωνώ απολύτως!!
    Είναι ότι πιο ευχάριστο "άκουσα" πρόσφατα;)

    Πες το και έγινε! Είμαι ΜΕΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιότατα, φανταστικά, υπέροχα.

    Όταν έρθει η ώρα λοιπόν, θα βαρέσω τις σάλπιγγες του ερχομού μου, να τα κάνουμε όλα ασήκωτα! :-D

    Μη μασάτε ρε, όλα καλά θα πάνε. Έχει ο Θεός.

    Καλύτερα να σκεφτόμαστε έτσι μέσα μας, παρά να μας πάρει απο κάτω. Αν μας πάρει απο κάτω έχουν νικήσει όσοι πάνε να κάνουν την ζωή μας κόλαση. Η Ελλάδα βουλιάζει πλέον και όλοι σε συνδιασμό με τα προσωπικά τους προβλήματα βρίσκονται σε περισυλλογή, επιστρέφουν σε πιο παραδοσιακές μεθόδους. Άνθρωποι είμαστε, ο ένας τον άλλο έχουμε ανάγκη.

    Δεν θα μας κάνουν ζώα. Να το θυμάστε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Πολίτης της Μπανανίας
    "Άνθρωποι είμαστε, ο ένας τον άλλο έχουμε ανάγκη.
    Δεν θα μας κάνουν ζώα." Πολύ σωστά!!
    Γι' αυτό ας μείνουμε ενωμένοι και μια κουβέντα @εδώ...μια @εκεί θα παίρνουμε θάρρος και θα αντέξουμε!!

    Σε περιμένουμε με ανοικτές αγκάλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Πολίτης της Μπανανίας
    Πολύ απολαυστική η παρουσία σου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου εμπνέετε αγαπητή με εμπνέετε. :-D

    Ξέρω και εγώ απο φουρτούνες συνκαπετάνισσα. Θα την βγάλουμε την άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συνκαπετανισσα του ενταυθα @χωρου αφου πηγαν ολα καλα στο Ευελπιδων χαιρομαι....
    Συνσυγγραφεα στο μπλογκ μου(Πολιτη της Μπανανιας)Δεν κανονιζεις καπου στο ενδιαμεσο και μια μαζωξη και με σερνικα να κατεβω και γω;
    Καλα τι λεω μωρε ,τωρα δεν εχω καιρο για το μπλογκ μου ,που να βρω ναρθω κατω..ας το ΑΚΥΡΟ...Αλλα μη μασατε αδερφια..ψηλα το κεφαλι...αντεξαμε τοσα..θα αντεξουμε κι αλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!