Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

10 Οκτωβρίου 2010

Κοάζει η κατσαρίδα;

Ο πιο ευσεβής πόθος μιας ξανθιάς ποιος είναι;
Όταν γίνει επιτέλους μητέρα και καλύψει  την αγωνία της "εγώ πότε θα γίνω μάνα;"
τα παιδιά να μοιάσουν πιο πολύ στον πατέρα, ώστε να πάρουν την δική του σκούρα απόχρωση εγκεφάλου.
Έτσι κι εγώ. Ξέροντας την ηλιθιότητα που δέρνει τον εγκέφαλό μου, προσευχόμουν τα παιδιά μου να πάρουν την σοβαρότητα και την κατασταλαγμένη σκέψη του πατέρα τους. Κι ο Θεός που πάντα νιώθει οίκτο για μένα λόγω, είπαμε να μην τα ξαναλέμε, μου έκανε το χατήρι, αλλά αντίστροφα.

Ο γιος μου γεννήθηκε κατάξανθος σαν και μένα, αλλά μεγαλώνοντας  μοιάζει στον τρόπο σκέψης με τον πατέρα του.
Κι η κόρη που γεννήθηκε μελαχρινή, κι είπα "δόξα τον Θεό" μια και ήταν γυναίκα, μεγαλώνοντας  η  απόχρωση του εγκεφάλου της να γίνεται τόσο ξανθιά, που κοντεύει να σπάσει ταμεία, με την ταινία της ζωής της.

Τηλέφωνο μάνα και κόρη, κι αφού έχουμε εξαντλήσει όλα τα θέματα (για τους γκόμενους πρώην και επόμενους) έρχεται η ερώτηση καταπέλτης.
- Μαμά 'κοάζει' η κατσαρίδα; Κάγκελο εγώ.
-Τι θα πει 'κοάζει' παιδί μου; Βάτραχος είναι;
- Όχι βρε μαμά, αν γεννάει αβγά.
- Α! πες το έτσι να καταλάβω. Γιατί ρωτάς;
- Να είδα μία κατσαρίδα στον κάδο του πλυντηρίου μου και φοβήθηκα τόσο πολύ, που ξέρεις τι έκανα;
- Την ψέκασες με teza; Πώς και δεν με πήρες τηλέφωνο όπως την προηγούμενη φορά, να έρθω από την Λούτσα στο Παγκράτι να την σκοτώσω;
- Δεν ήθελα να σε ταλαιπωρήσω.
- Και τι έκανες;
- Στην αρχή σκέφτηκα να ρίξω teza, αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα μυρίζουν τα ρούχα μου ένα χρόνο. Γι αυτό έκλεισα τον κάδο και την έβαλα να πλυθεί στους 95 βαθμούς. Αλλά μετά το μυαλό μου κόλλησε, κι αναρωτήθηκα: "Κι αν η κατσαρίδα 'κοάσει' με το ζεστό νερό και γεννήσει κατσαριδάκια εγώ τι θα κάνω;
Έχω βουβαθεί, το μυαλό μου έχει παγώσει και γυρνώντας το βλέμμα ψηλά στο άπειρο, αναρωτιέμαι πόσες αμαρτίες να έχω κάνει και με τιμωρεί μ`αυτό τον τρόπο. Κι απάντηση δεν παίρνω.
- Μαμά γιατί δεν μου απαντάς; Έπαθες τίποτα;
-Όχι παιδί μου, απλά Τον ευχαριστώ που μου έδωσε τέτοιο έξυπνο παιδί. Που πάντα με διδάσκει κάτι καινούριο. Μέχρι σήμερα ειλικρινά δεν ήξερα ότι η κατσαρίδα 'κοάζει'. Μπράβο βλαστάρι μου που έμαθες στην μανούλα κάτι καινούριο. Γι αυτό έχω να προτείνω κάτι.
-Τι μαμά;
Να καθιερωθεί Παγκόσμια Ημέρα για Ξανθιές (τι δηλαδή, αν μας τρυπήσεις, δεν ματώνουμε;). Κι άλλη μια Παγκόσμια Ημέρα για τις απορίες τους που 'κοάζουν'.

6 σχόλια:

  1. Αυτό θα πει μελαχρινή ξανθιά!!
    Παραμένει, όμως πολύ γλυκιά!!
    φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολα αυτα θελουν εγκεφαλο σκεπτομενο.Οχι σαν τον δικοσας που ειναι απλα αντιβαρο ισοροπιας.Αν θελεται κ τετοιες δυνατοτητες να πατε για αναβΑΘΜΗΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχ πολύ καλό!! Καλό σου απογευματινό Κυριακής γλυκιά μου φιλενάδα :-*****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Idea Studio
    Έμοιασε στην μαμά της φιλενάδα γι αυτό είναι τόσο γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @skepsis4m
    Εσένα μαρή πικροκανάτα δεν σου απαντάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ღ oneiremata ღ
    Να είσαι καλά μάτια μου.
    Καλή μας εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!