Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

14 Νοεμβρίου 2010

Και στις χαρές μας οι ανύπαντρες!

TEΡΜΑ!
Από την Κυριακή κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!
Μέλη και φίλοι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, θα πάνε, θα κάτσουν
στην ουρά, θα ψηφίσουν Σγουρό ή ισιομάλλη Κικίλια (γενικά τον πιο ανίκανο από τους δύο) και θα τελειώνουμε με αυτή την "σεμνή" τελετή. Ποιός είναι ο Κικίλιας; Καλέ αυτός που θα εγκαταστήσει το γραφείο της περιφέρειας εις τας Βρυξέλλας. "Ουίου' που λέει κι η 'οικόσιτη αρκούδα' που έχω για φίλο.
Άντε, γιατί και τα νεύρα μου δεν ζούνε κι ένδοξες στιγμές αυτή την εποχή! Όλο αυτόν τον καιρό, βαρκούλα κι αρμενίζουνε στα δέκα πέλαγα!
Να το πω το πρωτότυπο;
Θα το πω:
Ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο;
Ποιος, παιδιά; Ένας θείος μας; Μια κολλητή του θείου μας χρυσοχέρα που κάνει και καλό σίδερο; Ένας γενικώς; Κανένας ειδικώς;

Το ΠΑΣΟΚ με την τερατώδη πλειοψηφία των 160 εδρών κυνηγάει τους ψηφοφόρους του με την απόχη! Τους μετακινεί σαν ντιλίβερι με πίτσες σπέσιαλ:
Άμεση παράδοση από το σπίτι σας στον χώρο εργασίας.

Δεν κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ, παιδιά. Δεν κυβερνάνε τα άτομα, πώς να το κάνουμε τώρα: Κεφάλια μετράνε.
Επίσης χαίρομαι ιδιαίτερα που διαπιστώνω μια αντιπολίτευση ασορτί με την κυβέρνηση. Στις ίδιες γήινες ζεστές αποχρώσεις: δεν κυβερνάει η μεν, δεν αντιπολιτεύεται η δεν.
Τρέχουν τώρα αυτοί από νομό σε νομό, έχουν κλείσει οι φωνές τους με όλο το πακετάκι να είναι εστιασμένο στις 14 Νοεμβρίου.

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ «λογικό». Μεγάλο κόμμα είναι οι άνθρωποι, εκλογές έχουν, την καΐλα τους έχουν να βγουν οι δικοί τους υποψήφιοι, μην είμαστε και πλεονέκτες.

Δεν είμαστε οι καψεροί! Δεν είμαστε!
Γι΄ αυτό περιμένουμε υπομονετικά σχεδόν ένα χρόνο τώρα.
Γι΄ αυτό δίνουμε πίστωση χρόνου.
Γι΄ αυτό ανεχόμαστε τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ να βγαίνουν στα κανάλια και μόνο με το κυβερνητικό έργο να μην ασχολούνται. Οι σπόντες, τα βέλη, οι σαΐτες, τα στιλέτα εκτοξεύονται εκατέρωθεν με ταχύτητα φωτός (ή σκότους). Κι αφού καταθάψουν την αντίπερα όχθη, μετά μας διαβεβαιώνουν πως- ό,τι και να γίνει- το ΠΑΣΟΚ θα παραμείνει ενωμένο!

Μπράβο, βρε!
Ησύχασα τώρα!
Τσάμπα την έσερνα την ανασφάλεια.
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που μισούνται μεταξύ τους, όσο δεν μίσησαν ποτέ κανέναν, θα αγκαλιαστούν και θα τραγουδήσουν με μια φωνή, με μια καρδιά «θα σου κλείσω το στόμα με χίλια φιλιά κι ας πάν΄ στην ευχή τα παλιά».

ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΛΕΩ... "Να τελειώνουμε, παιδιά, να τελειώνουμε!"
Οι αντοχές μου ασθενείς έως βόρειες.
Οι ανοχές μου ανύπαρκτες.

Οπότε: Κύριοι,περιφερειάρχες και Δημαρχέοι να συνεννοούμαστε.
Στις 14 ψηφίζετε.
Στις 15 σερβίρονται ποτά στο κυλικείον της περιφέρειάς σας: σαμπάνια για τον νικητή, κονιακάκι της παρηγοριάς για τους ηττημένους.
Στις 16 κοιμάστε. Γιατί σας βλέπω εγώ, σέρνεστε. Το μάτι το άγρυπνο έχει φτάσει διόδια Αφιδνών. Ξεκουραστείτε μια μέρα, κοιμηθείτε μια νύχτα! ("Αυτή η νύχτα μένει που θάμαστε μαζί, θα φύγεις μακριά μου πριν έρθει το πρωί (περιφέρεια)"). Πάρτε μια ανάσα και μετά στρωθείτε στη δουλειά.
Βγείτε από τη διαβόητη εσωστρέφεια, μην φάτε και τους σοβάδες, σηκώστε τα μανίκια και κάντε αυτό για το οποίο σας ψήφισε ο λαός.

Καλή Κυριακή να ΄χετε!
Όσοι θα την έχετε!
Άντε βρε!
Και στις χαρές μας οι ανύπαντρες!

2 σχόλια:

  1. Θεδοσία μου προσωπικά σεένα μέρος δεν ήθελα να κάτσουν 'στον σβέρκο μας".

    Μάλλον ούτε τώρα γλιτώσαμε.

    Καλή Κυριακή
    φιλιά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Βάσσια
    Επειδή είμαι ξενυχτισμένη και πιωμένη γιατί μετά από ενάμιση μήνα αγώνα πήραμε την Δημαρχεία μην δώσεις και ιδιαίτερη βάση στην απάντηση. Σ`ευχαριστώ για το παρόν σου αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι στις περιφερειακές έριξα άκυρο. Είμαι κάθετα αντίθετη με την πολιτική κ των δύο κομμάτων. Για να μην έχω τύψεις απέναντι στα παιδιά μου κ στα εγγόνια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!