Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

27 Νοεμβρίου 2009

Ο κλέψας του κλέψαντος....






Σήμερα είχα αποφασίσει να μην κάνω καμιά ανάρτηση...Πιστεύω ότι έχει συμβεί σε πολλούς από εσάς...Κάθεσαι μπροστά στο κομπιούτερ, και νιώθεις ότι δεν έχεις τίποτα να πεις...Το κοιτάς, σε κοιτάει, σου γνέφει,κι εσύ κουνάς αρνητικά το κεφάλι σου...
"Άσε με καλό μου στην ησυχία μου, δεν έχω όρεξη"
Κι αποφάσισα να το συμμαζέψω λίγο...Ξέρετε τώρα...Να μαζέψω κάποιες εικόνες να τις αρχειοθετήσω, να κάνω ένα back up του template, τέλος πάντων τσαγκαροδουλειές που
πάντα ανέβαλα να τις κάνω με την δικαιολογία ότι δεν έχω χρόνο...
Και μέσα σ`όλα είπα να κάνω κι ένα τρικ που μου έμαθε ο δάσκαλός μου για να ειδοποιούμε όταν κάποιος αντιγράφει αναρτήσεις μου...
Κι αλήθεια σας λέω δεν πρόλαβα να τελειώσω, κι αμέσως άρχισαν οι ειδοποιήσεις...
Τα τσάκωσα τα "κλεφτρόνια". αναφώνησα.Και μπαίνω στις σελίδες τους να δώ αν είχαν βάλει τουλάχιστον το link. Καλέ τι καλαμπούρια λέω η γυναίκα σήμερα...
Είδατε μου ήρθε η όρεξη πάλι..."Τρώγοντας που λένε σού έρχεται τελικά".
Πουθενά link.Με πείραξε πολύ, γιατί πραγματικά όποιος ψάξει το μπλοκ μου, θα δει πάρα πολύ λίγες αντιγραφές στους 4 μήνες ζωής του.Δύο με τρεις το πολύ.
Και πάντα από κάτω το link της σελίδας που το δανείστηκα...Ακόμη και τα you tube που έχω αναρτήσει εκτός από τρία, τα υπόλοιπα είναι δικά μου.Έχω σελίδα στο you tube με το όνομα nefeloma.Όποιος θέλει μπορεί να πάει να τα δει.
Ο πρώτος διδάξας to IDEA STUDIO...Δεύτερος ο ΑΑΤΟΝ.
Από το αυτί και στον δάσκαλο που λένε...Μαθήτρια γάρ...Ξέρετε τώρα...
Φοβάμαι και τις τιμωρίες. Είναι ικανοί να με βάλουν να γράψω εκατό φορές "Δεν θα ξαναντιγράψω". Ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω...
Λίγη τιμιότητα δεν βλάπτει.Κι όπως μου λέει πολύ τακτικά κι ο Νίκος, "Γράψε μόνο όταν έχεις κάτι να πεις".
Δεν είμαστε δημοσιογράφοι. Ερασιτέχνες με μεράκι, που οι περισσότεροι καταθέτουμε την ψυχή μας, τις εμπειρίες μας, και την δική μας οπτική γωνία,στο πως βλέπουμε τα πράγματα γύρω μας. Άλλωστε τα περισσότερα άρθρα στην δική μου σελίδα, είναι αυτοβιογραφικά...Αυτή η σελίδα είναι η κατάθεση της δικής μου ψυχής. Κι όποιος την κλέβει χωρίς να το αναφέρει, λεηλατεί την ψυχή μου...
Ελπίζω διαβάζοντας κάποιοι αυτές τις γραμμές, να καταλάβουν ότι πλέον ειδοποιούμε
για τυχόν σκανταλιές...Και την επόμενη φορά δεν θα μείνω σε μία ανάρτηση προειδοποίησης...Αυτά για σήμερα, κι αν έγινα εριστική, λυπάμαι γιατί δεν το συνηθίζω καθόλου.Με ανάγκασαν...

8 σχόλια:

  1. @Μάγισσα Κίρκη
    Ακριβώς...Μόνο που κάποιοι έχουν παρερμηνεύσει την λέξη πνευματική ιδιοκτησία,
    στο δεν βαριέσαι αδελφέ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου Θεοδοσία...σε νιώθω ...αυτό που τόνισες με bold , είναι και η δική μου αλήθεια...:-(( Ετσι ακριβώς. Πολύ πρόσφατα είχα κάτι ανάλογο. Ευτυχώς βγήκε κάτι καλό από το δικό μου, θέλω να ελπίζω. Σου το ευχομαι και σένα. Φιλιά κοριτσάρα μου πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @nellinezi
    Που είσαι κοριτσάρα μου και μούχεις λείψει;
    Χαίρομαι που βγήκε κάτι καλό από την αντιγραφή που σου έκαναν....
    Μην χάνεσαι...Μας λείπης:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μπλοκ είναι αντίγραφο του πραγματικού κόσμου. Και ότι περιγράφεις δεν είναι καθόλου πρωτότυπο. Οπότε μην τρελαίνεστε εδώ μας έχουν κατακλέψει με πραγματικό κόστος, όχι απλά πνευματικά δικαιώματα...Υπάρχουν και χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ora0
    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου...
    Το κλέψιμο είναι πάντα κλέψιμο. Και όταν έχει καταβάλει κόπο κάποιος για κάτι, καλό θα ήταν να αναφέρουμε την πηγή μας...Για την τιμή των όπλων που λένε...Άλλωστε εσύ είσαι ο πρώτος διδάξας σ`αυτό μην το ξεχνάς...
    Και συμπληρώνω ότι μ`έχουν κλέψει τρεις φορές στην πραγματική μου ζωή...Δεν θύμωσα τόσο όσο τώρα. Τώρα έχω αγριέψει πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν τις πατάτες του Καποδίστρια. Μόλις τις απαγόρευσε, πήγαν και τις κλέψανε, όσο τους παρακαλούσε "ρε πάρτε τις" κανένας δεν τις καταδεχόταν.
    Κάπως έτσι συμβαίνει και στα blogs. Όσο τους τα δίνεις δωρεάν, δεν τα δίνουν σημασία. Μόλις τους πείς απαγορεύεται η αντιγραφή, αρχινάνε το ξεσήκωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @AATON
    Λοιπόν δεν θα το πιστέψεις...Από την ώρα που έκανα την ανάρτηση έχω βαρεθεί να παίρνω ειδοποιήσεις...Πόσο δίκηο έχεις τελικά σε ότι μου έχεις πει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!