Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

3 Μαρτίου 2011

Στον άθρωπό...μου

Μια ερώτηση, μια κουβέντα, ένας καλός λόγος είναι σήμερα το πιο ακριβό και σπάνιο δώρο.
Αν συμβεί και την στιγμή της ανάγκης μετουσιώνεται σε γιατρικό.
Είναι φοβερό πως τόσο "μικρά" πράγματα
μπορούν να σε αναπτερώσουν ή να σε καταρρακώσουν.

Μικρές στιγμές που διαρκούν λεπτά, αν όχι δευτερόλεπτα, έχουν τόση δύναμη στις ανθρώπινες σχέσεις.
Παράλληλα είναι τόσο μικρές που μέσα στο κυκεώνα των σοβαρών, καθημερινών μας προβλημάτων έχουν αρχίσει να ωχριούν.

Τα ανοίγματα στην ζωή μας μίκρυναν, στένεψαν...
δεν χωράνε μεγάλα γεγονότα.

Ας εκτιμούμε τα μικρά, απλά και ταπεινά.
Αν χάσουμε και αυτά τι θα μας μείνει;

Οι καιροί αλλάζουν.
Ας προσαρμοστούμε και ας οξύνουμε τις αισθήσεις μας να αισθάνονται ακόμη και το θρόισμα των φύλλων...
Είναι και αυτό μια πνοή στην άπνοια...

Το αφιερώνω με όλη μου την αγάπη στην καλύτερη φίλη που είχα στην ζωή μου.
Στο πιο ζεστό χέρι που με κράτησε στην παγωνιά.
Στο νούμερο που καλεί το χέρι μου αυτόματα, χωρίς σκέψη.
Στην φωνή που έχω ανάγκη να ακούω κάθε πρωί.
Στον άνθρωπο...μου

8 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω τι να πώ με βούβανες. Κλαίω από συγκίνηση. Το 17 πίεση που έχω μου εξαφανίστηκε. Χρειάστηκαν βέβαια κάποια υπογλώσσια αλλά το καλύτερο γιατρικό για μένα είναι η φιλία σου. Λυπάμαι που σε πίκρανα. Έτσι απλά θα σου πώ ότι σ΄αγαπώ.
    Πάω να ξαπλώσω γιατί είμαι ράκος. Αύριο πιστεύω ότι η καλημέρα μας θα είναι η πιο όμορφη απ΄όλες. Stand by be κι ας είμαι παλαβή. Με έχουν παλαβώσει πια. Ήταν στραβό το κλήμα (εγώ η παλαβή) τό έφαγε κι ο γάιδαρος ( η πολιτική) άστα να πάνε.Πολλά φιλάκια φιλισκούνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Theodosia
    Τα λόγια είναι περιττά...
    Ξέρω!! ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οτι το κειμενο ειναι πολυ ωραιο, μαλλον δε χρειαζεται να το γραψω και γραφω ξανα και ξανα.
    Θα μεινω στην φραση "
    Τα ανοίγματα στην ζωή μας μίκρυναν, στένεψαν...
    δεν χωράνε μεγάλα γεγονότα". Εχεις τοσο δικιο, μα τοσο δικιο :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβαζοντας την εισαγωγη του κειμενου στο μαιλ μου,το μυαλο μου πηγε στο κοντο εγκλημα,ερχομενος στο χωρο σας δεν σου κρυβω οτι επεσα απ τα συννεφα.Οχι οτι δεν σε εχω ικανη για παρομοιας λαμψης και αγαπης κειμενα,αλλα η εισαγωγη με προετοιμασε για κατι ερωτικο.Αλλα εδω που τα λεμε μηπως και αυτο δεν ειναι η Αγαπη;Το κοντο εγκλημα ξερει,τωρα ειδα οτι ξερεις κι εσυ Ευτυχια.Η αδολη αγαπη αντανακλα απο τη μια στην αλλη και στο κοσμο γυρω σας. Κρατηστε η μια την αλλη φιλες μου σαν φυλαχτο στον κορφο σας και μην το διαλαλειτε πολυ, ειμαστε αρκετοι οι ζηλιαρηδες αλλα ακομα περισσοτεροι οι ζηλοφθονοι.Να ειστε παντα καλα ,ο αλτρουισμος σας προς τους αλλους και η αφοσιωση της μιας σας στην αλλη ξεχειλιζουν απ τα κειμενα σας παντοτε.....Σεβας και αδερφικα φιλια απο μενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφες σκέψεις, συγκινητικές, να είσαστε καλά κι οι δυο σας, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ yannidakis
    Στένεψαν και πρέπει να προσαρμοστούμε.
    Τι ωραίο να μοιράζεσαι σκέψεις με άλλους που μιλάνε την ίδια γλώσσα!
    Να είσαι καλά!
    Να περνάς...
    να σε ακούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Περίοπας
    Τι να πω;
    Με συγκίνησες...
    ΜΑΣ συγκίνησες!
    Πως ξέρεις πότε να περάσεις από εδώ;
    Είναι φανταστικό αυτό που συμβαίνει μεταξύ των ανθρώπων...
    Ήταν ευτυχία που σε γνωρίσαμε
    και έχεις πάντα το σωστό λόγο, την κατάλληλη στιγμή!
    Θα προσπαθήσουμε να σου κεντρίζουμε το ενδιαφέρον, να μας επισκέπτεσαι ποιο συχνά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ღ oneiremataღ
    Να είμαστε καλά όλοι...
    να μείνουμε ενωμένοι...
    να ενώσουμε τα "στενά μας ανοίγματα" μήπως καταφέρουμε και δούμε ορίζοντα...
    φιλιά -(πνοή ονείρου;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!