Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

13 Μαρτίου 2011

Τίποτα

Τι σκέφτεστε να κάνετε "σήμερα";
Λοιπόν...
Προτείνω να κάνετε κάτι για τον εαυτό σας...ΤΙΠΟΤΑ.
Δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ;
Μετά από όλα τα "πρέπει" της εβδομάδας
ας κάνουμε και κάτι που δεν πρέπει...
Ας ηρεμήσουμε λίγο, απλά απολαμβάνοντας την απραξία. Θέλω να επιτρέψω στον εαυτό μου μια, άντε το πολύ δυο ώρες απόλυτης απραξίας. Να φτιάξω ένα φλυτζάνι καφέ και να ρεμβάσω στον κήπο μου. Έχω προετοιμαστεί ψυχολογικά για κάτι που έχω ποοοοολύ καιρό να κάνω.
Το θέμα είναι ότι θέλω ν έχω την ψευδαίσθηση ότι δεν είναι ΚΑΙ αυτό προγραμματισμένο. Θα προσπαθήσω να πείσω τον εαυτό μου ότι η χαλάρωση που σκοπεύω να απολαύσω αύριο δεν είναι και αυτή μέρος του προγράμματος!
Μακάρι να ήταν και η φιλενάδα μου μαζί...

Η δουλειά είναι ο παράγοντας που με βοηθάει στην ζωή μου. Αλλά η ζωή μου είναι και ο βασικός παράγοντας για την δουλειά.

Αύριο, μάλλον "σήμερα", ας ζήσουμε για τον εαυτό μας...
Ας κάνουμε ένα διάλειμμα χωρίς διάλειμμα...

Αφιερωμένο σε όσους έχουν την πολυτέλεια να πραγματοποιήσουν κάτι τέτοιο!

6 σχόλια:

  1. Πολύ καλή ιδέα
    Το κάνω συχνά...
    Την καλησπέρα/μέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριακη πρωι στη δουλεια. Χθες εφυγα απο το γραφειο στις 23:00 και επεστρεψα στις 09:00.
    Ενδιαμεσα εκανα ενα διαλειμμα για ενα ποτο α! και λιγο υπνο.
    Σημερα θα φυγω παλι κατα τις 23:00. α! θα εχω παει ενδιαμεσα στο γηπεδο (Εργοτελαρα σημερα) και φυσικα αυριο παλι απο την αρχη..
    ΤΙΠΟΤΑ; τι ειναι αυτο; βοηθεια κανεις :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙΠΟΤΑ ;;;αδιανόητο αλλά μελαγχολικό το βρίσκω. Δεν το εννοείς μωρέ .
    Λογο-παίζεις. Θέλεις να πείς.
    Τίποτα απ΄όσα η καθημερινότητα επιβάλλει.
    Τα πάντα για ΣΕΝΑ άσχετα αν κάθε τι που περνάει από το χέρι σου θέλεις να το μοιραστείς με τους άλλους.

    Κάνω για διερμηνέας ή με εξαιρείς;;;

    Μια καλή Κυριακή εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Athens Girl
    Έχω πολύ καιρό να το κάνω...
    Και σήμερα θυμήθηκα γιατί!
    Απλά δεν μπόρεσα να το κάνω...
    Απλά υποσχέθηκα στον εαυτό μου για την επόμενη Κυριακή. Μόνο που δεν θα το προγραμματίσω, μήπως και θα έχω καλύτερη τύχη!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ yannidakis
    Μη νομίζεις ότι εγώ έχω περισσότερα περιθώρια γι' αυτό και έφτασα να γράψω σχετικά...
    Βέβαια δεν μπορώ να σου πω ότι κατάλαβα τους "κωδικούς" που αναφέρεις...
    Πάντως τελικά ΤΙΠΟΤΑ δεν υπάρχει! Πίστεψέ με!
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ λυγερη
    Ο ΤΕΛΕΙΟΣ διερμηνέας, ίσως και προφήτης μια και όχι μόνο δεν ασχολήθηκα με τα καθημερινά αλλά ήταν και πιο έντονα...
    Πάντως κοιμήθηκα γλυκά εχθές ελπίζοντας να υλοποιήσω το "μεγαλεπήβολο" αυτό σχέδιο!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!