Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

20 Νοεμβρίου 2011

Μήπως παραλογίζομαι;

Πέρασαν, κοντά, τέσσερις μέρες σιωπής στον χώρο μας.
Δεν μπορώ να πω τι έγινε μέσα σε αυτές τις μέρες.
Απλά αισθάνομαι το μυαλό μου γεμάτο
πληροφορίες για το μέλλον μου, για το μέλλον της χώρας, για το μέλλον της Ευρώπης για το μέλλον της γης...
Ακούω, ακούω, ακούω...
Όλοι έχουν κάτι να πουν,
όλοι είναι ειδικοί,
όλοι εικάζουν και προλέγουν,
κινδυνολογούν και δεν καταλαβαίνουν ότι κόβουν το κλαδί που πατάνε.

Σήμερα σταμάτησα να ακούω.
Τα έκλεισα όλα.
Δεν θέλω να ξέρω τίποτα.
Άλλωστε σε πολύ λίγα από αυτά που ακούω μπορώ να συμμετέχω ουσιαστικά.
Το μόνο που κάνουν όλες αυτές οι πληροφορίες είναι να με αποσυντονίζουν,
να αλλοιώνουν την κρίση μου,
να θολώνουν το τοπίο μου,
να μαυρίζει η ψυχή μου με πιθανότητες του μέλλοντος που τελικά μου καταστρέφουν το παρών.

Μήπως παραλογίζομαι;

6 σχόλια:

  1. Μπράβο φιλενάδα. Ακολουθώ κι εγώ γιατί είμαι έτοιμη για σάλτο. Όχι μορτάλε. Για της τρέλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς να πω ότι έχεις άδικο; Το ίδιο σαλταρισμένη είμαι κι εγώ...

    to alataki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γω το ίδιο κάνω. Τα έκλεισα όλα , για να μην σαλτάρω .Γιατί κατά πως φαίνεται έχω πάρει αμπάριζα και δεν με σταματάει τίποτα. Τους αχρείους όλους μέσα-έξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Theodosia
    Αχ, φιλισκούνι μου...
    Τα γεγονότα θα με τρελάνουν...
    Δεν πάμε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ to alataki
    Πόσο χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ λυγερη
    "Τους αχρείους όλους μέσα-έξω..." - αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ!!
    Θέλουν να μας τρελάνουν να μην μπορούμε να αντιδράσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!