Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

27 Ιουλίου 2010

40 μέρες...

Μόλις σήμερα...
μπόρεσα να ξαναμπώ στο @χώρο...
συμπληρώθηκαν 40 μέρες,
  • χωρίς πληκτρολόγιο και ποντίκι,
  • χωρίς @χρώμα,
  • χωρίς @επικοινωνία,
  • χωρίς @εικόνες,
  • χωρίς γράψιμο,
  • χωρίς σκέψεις για απαντήσεις, για άρθρα, για συνθέσεις εικόνων,
  • χωρίς απογοήτευση για απουσία έμπνευσης,
  • χωρίς "φρέσκα νέα",
  • χωρίς πλημμύρα πληροφοριών,
  • χωρίς νούμερα που πρέπει να αυξάνουν ή να μειώνονται,
  • χωρίς το ρολόι να τρέχει,
  • χωρίς αγωνία για απαντήσεις που δεν έρχονται,
  • χωρίς αγκυλώσεις ώμου και χεριού,
  • χωρίς νεύρα για διακοπή της σύνδεσης,
  • χωρίς δουλειά,
  • χωρίς....
αλλά
    • με αναμονή για επανασύνδεση που με εκνεύρισε,
    • με περισσότερο διάβασμα και περισυλλογή που μου έλειπε,
    • με περιπάτους και κουβεντούλα που είχα καιρό να κάνω,
    • με επικοινωνία με αυτούς που πραγματικά ήθελα και με ήθελαν,
    • με παρατήρηση της φύσης που με ηρέμησε,
    • με βόλτα στην θάλασσα με φεγγαράδα που με γλύκανε,
    • με βαρκάδες και μεζέδες και ούζα που με απογείωσαν,
    • με μαγειρέματα που είχα ξεχάσει,
    • πραγματική παρέα με αγαπημένους που νοσταλγούσα,
    • με ταξινομήσεις που εκκρεμούσαν,
    • με επισκέψεις που αμελούσα,
    • με αγκαλιές και φιλιά που είχα ανάγκη,
    • με σωματική κούραση που μου χάρισε καλόν ύπνο τα βράδια,
    • με πραγματική απραξία που με έκανε να ψάξω μέσα μου,
    • με γράψιμο σε φίλους που δεν έχουν "@",
    • με απίστευτη κατανόηση από τους πελάτες/φίλους που ενθάρρυνε,
    • με...
    είχα αποφασίσει...
    • να ακολουθώ πρόγραμμα αφιέρωσης ορισμένων ωρών για "@",
    • να ασχολούμαι μια φορά την ημέρα με τα email μου,
    • να αφιερώνω τουλάχιστον την μισή μέρα με δραστηριότητες εκτός "@",
    • να κάνω κατάλογο τι πρέπει να κάνω στο "@" και όχι να μπαίνω αόριστα,
    θα μπορέσω να τα τηρήσω;... 
    είναι σκέτη απόλαυση να μπαίνεις σ' αυτόν τον @χώρο...
    πολύ φοβάμαι πως "ΟΧΙ"...
    ουφ, τα είπα και ξαλάφρωσα...

    14 σχόλια:

    1. Πω πωωωωω! Ξέμεινες απο ίντερνετ; Πακέτο!

      Καλή επιστροφή! :D

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Πόσο μου έλειψες να ήξερες. Το θολό όλη μέρα έκλαιγε και ζήταγε την δημιουργό του.
      Άντε καπετάνιο πάμε μαζί στην θάλασσα της @χώρου. Πολλά φιλιά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. @ Πολίτης της Μπανανίας
      κατάλαβες..!!!??? Άστα...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. @ Theodosia
      Εμένα να δεις πόσο μου έλειψαν όλα αυτά!!!
      Αλλά θα σας εκμυστηρευτώ κάτι...
      από το μεσημέρι σβήνω, σβήνω, σβήνω...μηνύματα - από τα περίπου 1200, ζήτημα να ήταν 10 προσωπικά και ουσιώδη!!!
      Τι να πω...μήπως ήμουν καλύτερα εχθές;

      Λέω τώρα...μη το πάρετε και "κατάκαρδα", χα,χα,χα

      φιλιάααααα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Καλόό ήτανε για... αποτοξίνωση...
      Γουέλκαμ μπάκ του σπέης..!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. @ acharneus
      ναι, ναι, ναι!!!
      καλό ήταν...
      Θενκ γιου βερι ματσ φορ δε γουελκαμ!!

      (πολύ μου αρέσουν αυτά τα φραγκολεβαντίνικα!!

      κισες - φιλιάαααα :))))

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. 40 μέρες...
      Όπως 40 παληκάρια από τη Λειβαδιά!
      Όπως ο Αλή Μπαμπά και οι 40 κλέφτες!
      Όπως τα... 40 κύμματα!

      Όλοι έχουν τα... 40 τους, και όχι μόνον μετά θάνατον! :))

      Καλή απόλαυση, τα 40 σου έληξαν! :))
      Τη σανίδα σου, και μπρος για το σερφάρισμα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. @ Apokalipsis999

      Άντε, πάμε όλοι μαζί...
      με τις σανίδες μας...
      μου λείψατε όλοι τόσο!!!

      (ευτυχώς πέρασα και τα 40...! ;)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. Εγώ να κάνω μια χαζή ερώτηση τώρα????...
      40 μέρες ε?...και πώς άντεξες???!!!!!!...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. @ oneiremata
      (Καθόλου "χαζή ερώτηση"...)
      Δεν ξέρω πως άντεξα...
      Αν ήξερα από την αρχή ότι θα κρατούσε τόσο, θα με είχε πιάσει τρέλα...
      Αλλά με πήγαιναν από Δευτέρα σε Δευτέρα και η ελπίδα με "κράτησε"...
      Πάντως με γεμίζει χαρά που υπάρχουν άνθρωποι να με συμπονούν...

      Σε ευχαριστώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. Αγάπη μου αυτό δεν ήταν στέρηση νετ, νηστεία της Σαρακοστής ήταν!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. Καλώς μας ήρθες πάλι! Μας έλειψες ;)

      Φιλιά πολλά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    13. @ Πολίτης της Μπανανίας
      Πες το ψέματα!!
      Και δεν ήταν "εθελοντική" νηστεία, ήταν επιβεβλημένη από τον ΟΤΕ!!!
      Πάντως τελείωσε...και βγήκα αλώβητη!!!

      Μου αρέσει που με καταλαβαίνεις!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    14. @ matriga
      Ευχαριστώ...
      και εμένα μου λείψατε πολύυυυυυ!!

      να είσαι πάντα καλά,
      φιλάκια...

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!