Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

11 Αυγούστου 2010

Ταξιδέψτε μαζί μου...



Είπα ν`απουσιάσω λίγο από τον @χώρο, να ξεκουραστώ,  να ηρεμήσω, να γαληνέψω, και να ταξιδέψω στο βαθύ γαλάζιο της θάλασσας. Τελικά διαπίστωσα ότι το θολό  είναι κομμάτι της ψυχής μου, και δεν μπορούσα να το αφήσω να περιμένει τον δικό μου γυρισμό, χωρίς έστω μία μικρή ανάσα της παρουσίας μου, στον χώρο του.
Μέσα λοιπόν από το ταξίδι μου στο βαθύ γαλάζιο, στην περίσκεψη και στην ανασυγκρότηση του εαυτού μου, σας στέλνω την αγάπη και την σκέψη μου, καλώντας σας κοντά μου, να ταξιδέψουμε μαζί στο απέραντο γαλάζιο.

6 σχόλια:

  1. "Τελικά διαπίστωσα ότι το θολό είναι κομμάτι της ψυχής μου, και δεν μπορούσα να το αφήσω να περιμένει τον δικό μου γυρισμό, χωρίς έστω μία μικρή ανάσα της παρουσίας μου, στον χώρο του." ...!!!!!
    Δεν θα μπορούσες να αποδώσεις πιο γλυκά και πιο όμορφα την αγάπη σου για το μπλοκ σου και τη σημασία που έχει για σένα, μιας κι είναι κι αυτό ένα κομμάτι του εαυτού σου Θεοδοσία μου!!!!!
    Καλές σου διακοπές, καλή σου ξεκούραση, καλά να περάσεις!!! φιλάκια :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεοδοσία μου ... όποιος καταλαβαινει τα θολά του νου , δεν μπορει να εχει παρα μια ζεστή ματιά....


    Καλα να περάσεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Τελικά διαπίστωσα ότι το θολό είναι κομμάτι της ψυχής μου..."
    Αν και αργά... το θολό είναι κομμάτι της φιλίας μου με την μονάκριβή μου φίλη!!
    Να είσαι πάντα καλά φιλισκούνι μου!!
    Ο Αύγουστος με μαγεύει...
    φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ολοι ειμαστε κοματια ο ενας του αλλου ..και παντα εχουμε αναγκη να ενώνουμε τα κομάτια μας ...καλά να περνάς Αγάπη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @oneiremata, @Νερένια @Γιάννης Παππάς
    Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για το παρόν σας και για τα καλά σας λόγια.
    Πολλά φιλιά και καλή μας αντάμωση και πάλι στο ταξίδι του @χωρου.
    @Idea Studio
    Σ`εσένα φιλισκούνι τι να πω αφού μαζί απολαμβάνουμε τις διακοπές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!