Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

8 Αυγούστου 2010

Αν ήμουν δέντρο...

 
Αν ήμουν δέντρο, θα ήθελα να είχα γίνει ένα δέντρο παράξενο, ένα δέντρο-παραμυθάς.
Για να σκαρφαλώνουν τα παιδιά στα κλαριά μου και ν’ ακούνε τις ιστορίες που θα τους ψιθύριζα με το φύσημα του ανέμου – ιστορίες που θα μάθαινα από τις ρίζες μου.
Η να κάθονται στην πράσινη αγκαλιά μου και να διαβάζουν τα παραμύθια που θα ήταν γραμμένα στα φύλλα μου – παραμύθια που θ’ άκουγα από τον ήλιο, τη βροχή και το χιόνι.
Κι έπειτα να ονειρεύονται και να κοιτάζουν από ψηλά το αύριο, το σήμερα, το χτες...
Αν ήμουν φυλλοβόλο παραμυθόδεντρο, θα έβγαζα κάθε άνοιξη καινούρια φύλλα με ιστορίες, να τις διαβάζουν και να χαίρονται τα παιδιά στις διακοπές τους το καλοκαίρι.
Αν ήμουν αειθαλές, τα παραμύθια μου θα κρατούσαν συντροφιά στους μικρούς μου φίλους όλες τις εποχές.
Αν ήμουν καρποφόρο παραμυθόδεντρο, θα φώναζα παιδιά κάθε φυλής και κάθε χώρας να μαζέψουν τους καρπούς μου, να τους γευτούν και να φυτέψουν τα κουκούτσια τους παντού στον κόσμο, για ν’ αποκτήσουν όλοι οι τόποι δάση απέραντα από δέντρα-παραμυθάδες.
Να μπορεί ν’ ανέβει στα κλαριά τους κάθε παιδί της γης και ν’ ακούσει τις ιστορίες που θα του ψιθύριζαν με τη βοήθεια του ανέμου – ιστορίες από τις ρίζες τους.
Η να διαβάζει τα παραμύθια τα γραμμένα στα φύλλα τους – παραμύθια του ήλιου, της βροχής και του χιονιού.
Κι ύστερα να ονειρεύεται και να κοιτάζει από ψηλά το αύριο, το σήμερα, το χτες...

9 σχόλια:

  1. "Κι ύστερα να ονειρεύεται και να κοιτάζει από ψηλά το αύριο, το σήμερα, το χτες..."
    Πράγματι τα όνειρα και η ελπίδα μας δίνουν κουράγιο για το μέλλον!!
    Πολύ γλυκό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Αν ήμουν δέντρο...θα ΄θελα να ήμουν ένα δέντρο παράξενο...παραμυθόδεντρο...να ονειρεύεται και να κοιτάζει από ψηλά το αύριο, το σήμερα, το χτες..."

    πολύ τρυφερό κι όμορφο γλυκιά μου Θεοδοσία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίος ο συνδιασμός του βίντεο και της εικόνας με το εξαιρετικό κείμενο της αγαπημένης Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου. Και καλό είναι να αναφέρουμε που βρήκαμε τα κείμενα που ανεβάζουμε στα blog μας και ποιος τα έγραψε -όταν δεν είναι δικά μας, έτσι τουλάχιστον λέει η netiquette του σωστού blogger.

    Καλή Κυριακή να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ νατασσΆκι
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την επισήμανση!
    Δυστυχώς, ήρθε στα χέρια μας μέσω email, στο οποίο δεν αναφερόταν ο συγγραφέας.
    Θα βρούμε ακριβώς το link και θα το αποκαταστήσουμε...
    Ζητούμε τα πεινά συγνώμη και θα το τακτοποιήσουμε άμεσα!
    Να είσαι πάντα καλά...
    η παρέα σου είναι πραγματικά ουσιώδης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το δέντρο έχει τη μεγαλοψυχία να μην αρνείται τον ίσκιο του στον ξυλοκόπο που θέλει να το κόψει, στον εμπρηστή που θέλει να το κάψει, στον ανόητο που πετάει τα σκουπίδια του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Apokalipsis999
    Φανταστική σκέψη!!
    Αμύνεται του κακού με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Idea Studio
    Επανέλαβα ακριβώς τα λόγια του Χρυσοστόμου, όταν έλεγε περί αυτής ακριβώς της άμυνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα εισαι δενδρο καλη μου,δενδρο τεραστιο ψηλο πλατανι που στον ισκιο του ρεει πηγη και δροσιζονται οι περαστικοι διαβατες..Με τα αρθρα σου με τα σχολια και τον τροπο ζωης σου αλλα και με τα βλασταρια ολα(και τα πατσαβουρακια σου ΟΛΑ) εχεις βγαλει τοσα κλαρια αλλα και ριζες βαθεια μεσα στη μαννα Γη και μοιραζεις απλοχερα με τη σκεπη σου σ'ολους τον Πλουτο που κουβαλας απο παντα.Το κακο ειναι οτι μαζι με τους περαστικους διαβατες εμφανιζονται ξυλοκοποι ,εμπρηστες ,βιαστες του μεγαλειου της ζωης οι οποιοι αφου "παρουν" αυτα που μεγαλοψυχα μοιραζεις νομιζουν οτι αποκτουν δικαιωμα κτησης πανω σου και προσπαθουν να το επιβαλλουν.Μεγαλοψυχια εχεις τεραστια να πολεμας το κακο με το καλο,αυτοι ομως τι εχουν ?,που εχουν μαθει μονο να παιρνουν χωρις να δινουν? Στο τελος αναγκαζονται να απομακρυνθουν μονοι τους ,οταν καταλαβουν οτι αδικως πασχιζουν να να κατακτησουν και να σκλαβωσουν ενα τετοιο δενδρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Περίοπας
    Πάντα με τον γλυκό λόγο στο στόμα. Με κάνεις να ψηλώνω και να γίνομαι κυπαρίσσι που με την κορυφή του αγγίζει τον ουρανό.
    Σκλαβώνεται ο άνεμος φίλε μου;
    Γιατί πολλές φορές αισθάνομαι αέρας που φυσά ελεύθερα, και ταξιδεύω στον κόσμο των ονείρων μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!