Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

9 Αυγούστου 2010

Έννοια μου... καραμελένια μου!!!


Τα γέλια τους αντηχούν σε όλο το σπίτι.
Πειράζουν ακατάπαυστα η μία την άλλη, και τα μάτια τους λάμπουν.
Μάνα και κόρη... δύο γενιές γυναικών, που κατάφεραν να διαβούν την γέφυρα  που συνήθως χωρίζει μία τέτοια σχέση, και να συναντηθούν κάπου στο μέσον της.
Μοιράζονται τα μυστικά τους, διακωμωδούν  και σαρκάζουν η μία την άλλη, και το χιούμορ συντροφεύει τις κουβέντες τους.
Η πριγκιπέσα της, που όταν την πρωτοπήρε στην αγκαλιά της, (μόλις 17 χρονών κοριτσόπουλο) την είχε περάσει για κούκλα.
Που καθόταν μόλις τελείωνε τα καθήκοντα από τις σπουδές της, να την ντύνει  και να την στολίζει σαν κούκλα, και μετά να την βγάζει  φωτογραφίες για να γελάσει.

"Το παιδί της αγάπης..." που ήρθε να επισφραγίσει με την παρουσία της τον μεγάλο έρωτα των εφηβικών της χρόνων.
Η "καραμελένια" της, που έγινε γυναίκα πια. Και της μοιάζει... Θεέ  μου, τόσο πολύ.
Ακόμη και στον χαρακτήρα, στις προτιμήσεις, στον τύπο των αντρών που διαλέγει για συντρόφους. Πολλές φορές βλέπει την  ζωή της να  επαναλαμβάνεται.
Με άλλη όμως πρωταγωνίστρια. Την κόρη της... τον ήλιο της ζωής της.

- Έτσι όπως είσαι τώρα με την βαφή στα μαλλιά, θα σε βγάλω φωτογραφία και θα την βάλω στο φατσαμπούκ. Να την δουν όλοι οι "want to be" να δούμε  θα σε  "want to be" ή "don`t want to be?"
- Για κοιτάξτε μια "Θεά της Αρτέμιδος,"  σε κοντή βερσιόν.
Μάλλον τους είχε τελειώσει το μάρμαρο όταν έφτιαχναν το καλούπι σου γι` αυτό βγήκες τσουρούτικη.
- Έλα κοντή θύελλα πάμε να σε λούσω να δούμε τι έφτιαξα, η καλλιτέχνης.
Την επόμενη φορά που θα θέλεις βαφή θα μου σκάσεις 30 ευρουλάκια, γιατί δεν μπορεί μια διάσημη κομμώτρια σαν και μένα ν`ασχολείται με τρίχες και δη κατσαρές, τσάμπα.
- Λύσε μου μια απορία, κοντό έγκλημα. Αν ήσουν 5 πόντους πιο ψηλή, κι είχες και λίγο μεγαλύτερο στήθος θα ξαναζούσαμε τον τρωικό πόλεμο;
Και τα πειράγματα πάνε κι έρχονται, τα γέλια αντηχούν,  οι καρδιές σκιρτούν, κι ένα αέναο σ`αγαπώ πλανιέται στην ατμόσφαιρα.

Η κόρη της, που την βάφτισε πια  αρχηγό της, η έγνοια της... η καραμελένια της. Που όταν την κλείνει στην  αγκαλιά της,  η ψυχή της αναπαύεται, και νιώθει όλη την ευλογία του Σύμπαντος.
Που από τότε που ήταν μικρό κοριτσάκι, μέχρι και σήμερα που είναι γυναίκα, θα είναι πάντα για εκείνη η έγνοια  κι η καραμελένια της ζωής της.

Κι έπειτα έπεσε γλυκά το σούρουπο... Κι έπειτα, σ΄ έβλεπα να παίρνεις το Απολυτήριό σου χαμογελαστή.  Και στο σκοτάδι, βούρκωσα. Γιατί θυμήθηκα τη μάνα που κράταγε σφιχτά ένα τόσο δα κοριτσάκι  στην Α΄ Δημοτικού.
Χτες σου έδενα τα παπουτσάκια. Σήμερα δένω κόμπο  όλα σου τα μυστικά στην καρδιά μου... 
Η στιγμή που περνάει και χάνεται... 
Η στιγμή που ποτέ δεν χάνεται! 
Μάτια μου!

12 σχόλια:

  1. "Η στιγμή που περνάει και χάνεται...
    Η στιγμή που ποτέ δεν χάνεται!
    Μάτια μου!"
    Τι γλυκό όταν το λέει η μάνα για την κόρη!!!
    σας αγαπώ και τις δυο, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ τρυφερό γλυκιά μου, σε πλημμυρίζει με χαμόγελα και μια ζεστασιά!!!!!!...και το τραγούδι,στο τέλος, από τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανατριχιασα ... δεν εχω κορη μα γιο ... μεγάλωσα μαζι του ... μας ρωτανε όταν τον ακουνε να με φωναζει μαμα αν ειναι αλήθεια δικός μου ...

    Είναι ... ο ηλιος και η φωτια της ζωης μου ...
    το χαμογελο και το δακρυ μου ...και στην ακρη του σεντονιου της ζωης του κάθομαι και τον καμαρωνω ... εγώ η μανα του ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να την χαίρεσαι...
    Σου το αφιερώνω με αγάπη...!
    "Της καλομάνας το παιδί
    το πρώτο ναν' κορίτσι.
    Και του πατέρα η χαρά
    είναι η πρώτη κόρη.

    Σαν το δροσάτο το νερό
    στην σκουριασμένη βρύση
    και σαν το δάκρυ της χαράς
    μες των ματιών την κόρη.

    Ο Ζέφυρος της νιότης μας
    των γηρατειών μας Μπάτης.
    Ευτυχισμένη ναν' κι αυτή
    και όσοι ζουν κοντά της."
    Κορίτσι – Girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Idea Studio
    Mία σχέση που χρειάζεται πολύ αγώνα για να φτάσει στο επίπεδο του μοιράζομαι, κι εμπιστεύομαι. Κι εμείς σ`αγαπάμε φιλισκούνι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @oneiremata
    Η παρουσία σου εδώ Γιουλάκι μου είναι πνοή για μένα. Σ`ευχαριστώ πολύ που μας τιμάς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Νερένια
    Τι γλυκές κουβέντες από μια μανούλα. Κι εγώ με την κόρη μου μαζί μεγαλώσαμε. Έχω και γιό, που είναι ο ξανθός μου άγγελος.
    Κάποια άλλη στιγμή θα γράψω και για εκείνον.
    Τα παιδιά μου/μας η χαρά της ζωής μου/μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Σκόρπιες Σκέψεις
    Σ`ευχαριστώ πολύ Βούλα μου για τους υπέροχους στίχους. Τους κρατάω σαν θησαυρό στην καρδιά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ειμαι μαννα,ειμαι πατερας,αλλα εχω δυο κορες,το κειμενο σου μου'φερε μνημες στην επιφανεια.Σαν χθες ηταν που αλλαζα την πρωτη μου και την επαιρνα απ το χερι, βγαιναμε βολτα και της μιλουσα απ τη ψυχη μου,γουρλωνε τα ματακια της,σημαδι οτι τα τυπωνε αυτα π'ακουγε,τα καταλαβε αργοτερα σιγουρα....κι ας περασαν τοσα χρονια...22 χρονω παλληκαροπουλο κι αισθανομουν γιγαντας εχοντας την απ το χερακι της...Να ειστε παντα καλα Νεραιδες της ψυχης μου.
    Χαιρετισματα η μικρη μου σου στελνει Theodosia... (Κανει Henna-Tatoo εδω μαζι μας )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Πολίτης της Μπανανίας
    Σ`ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Περίοπας
    Την αγάπη για τις κόρες σου την ξέρω πολύ καλά.
    Θυμάσαι που συνέχεια μου μίλαγες γι αυτές κι ειδικά για εκείνη την πανέμορφη μικρή σου, που τόσο συμπαθώ. Δώς της πολλά φιλάκια στα δροσερά μαγουλάκια της.Να είσαι πάντα καλά να τις χαίρεσαι.
    Πολλά φιλιά φίλε μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!