Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

1 Ιανουαρίου 2011

Αφιερωμένο στην Ευτυχία μου.


Λίγα λόγια καρδιάς σε σένα που έχεις τα γενέθλιά σου σήμερα.
Σε σένα που με έχεις στηρίξει σε όλους τους τομείς της ζωής...
Θα μπορούσα να σου πω πολλά.Προτιμώ όμως να σου τα πει  όλα το τραγούδι που κάποτε μου είχες αφιερώσει. Γιατί είσαι ο αέρας  κάτω από τα φτερά μου. Είσαι εκείνη που συνέχισε μαζί μου στο μονοπάτι της ζωής, όταν όλοι οι άλλοι είχαν εγκαταλείψει.

Να σε χαίρομαι φιλενάδα μου. Να ζήσεις, να μεγαλώνεις, εγώ να μικραίνω (για να μην ξεχνιόμαστε) και να με διδάσκεις. Πάντα η φιλία μας να  είναι παράδειγμα προς μίμηση,  για όλους όσους δεν έχουν γνωρίσει το μεγαλείο του "μοιράζομαι."


Πρέπει να έχει κρύο εκεί στη σκιά μου,
όπου το φως του ήλιου δεν φτάνει στο πρόσωπό σου.
Σου ήταν αρκετό να επιτρέψεις να λάμπω, έτσι είσαι εσύ.
Πάντα βάδιζες ένα βήμα πίσω.

Έτσι εγώ είχα όλη τη δόξα,
ενώ εσύ είχες όλη τη δύναμη.
Ένα όμορφο πρόσωπο χωρίς όνομα για τόσο πολύ καιρό.
Ένα όμορφο χαμόγελο που έκρυβε τον πόνο.

Ήξερες άραγε ότι είσαι ο ήρωας μου,
και όλα όσα θα ήθελα να είμαι;
Μπορώ να πετάξω υψηλότερα από έναν αετό,
γιατί είσαι ο αέρας κάτω από τα φτερά μου.

Μπορεί να φαίνεται ότι περνούσαν όλα απαρατήρητα,
αλλά τα έχω όλα εδώ στην καρδιά μου.
Θέλω να ξέρεις ότι ξέρω την αλήθεια, βέβαια την ξέρω.
Δεν θα ήμουν τίποτα χωρίς εσένα.

Ήξερες άραγε ότι είσαι ο ήρωας μου,
Είσαι όλα όσα εύχομαι να ήμουν.
Θα μπορούσα να πετάξω υψηλότερα από έναν αετό,
γιατί είσαι ο αέρας κάτω από τα φτερά μου.

Σου είπα ποτέ ότι είσαι ο ήρωας μου;
Είσαι όλα όσα εύχομαι να ήμουν.
Ω, και εγώ, θα μπορούσα να πετάξω πιο ψηλά από έναν αετό,
γιατί είσαι ο αέρας κάτω από τα φτερά μου.

Αχ, ο αέρας κάτω από τα φτερά μου.
Εσύ, εσύ, εσύ, είσαι ο αέρας κάτω από τα φτερά μου.
Πέτα, πέτα, πέτα μακριά. Μου επιτρέπεις να πετάξω τόσο ψηλά.
Ω, εσύ, εσύ, εσύ, είσαι ο αέρας κάτω από τα φτερά μου.

Πέτα, πέτα, πετά πιο υψηλά ενάντια στον ουρανό,
τόσο υψηλά που σχεδόν αγγίζω τον ουρανό.
Σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ,
Ευχαριστώ τον Θεό για εσένα, τον αέρα κάτω από τα φτερά μου.

13 σχόλια:

  1. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
    ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
    ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατην χαιρεσε την φιλενάδα σου και να εισατε παντα αγαπημένες ...καλη σας χρονιά ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Θεοδοσία κι Ευτυχία σε σας και τις οικογένειές σας,
    ευτυχισμένο, μελωδικό και δημιουργικό το 2011, με εμπνεύσεις...
    "με υγεία , καλοτυχία, αγάπη και χαρά η νέα χρονιά κι όσες τραγανές και κατακόκκινες ρώγες έχει το ρόδι , τόσες γερές κι όμορφες κι ευλογημένες να είναι οι μέρες όλης της χρονιάς"...!!!
    φιλάκια γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Φανταστική ευχή!!!
    Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Γιάννης Παππάς
    Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε!
    Να είσαι χαρούμενος με υγεία...
    Η "πνοή σου" στο χώρο μας είναι φρέσκος αέρας!!!
    Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ღ oneiremata ღ
    Τι να πούμε τώρα; Τα είπες όλα και θέλουμε να σου τα ανταποδώσουμε, μέσα από την καρδιά μας!!!
    Σε ευχαριστούμε και για το μελωδικό σου δωράκι!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την αγάπη μου!

    Για τους φίλου μας- που είναι κομμάτι της ψυχής μας.

    Να είστε πάντα έτσι!
    Φιλιά
    Χρόνια πολλά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Βάσσια
    Πόσο πραγματικά λόγια!! αγγίζουν την καρδιά...
    Η φιλία είναι ανάσα στην ζωή και αέρας κάτω από τα φτερά μας για να μας βοηθάει να μένουμε στον αγώνα!
    Χρόνια πολλά και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θεοδοσία μου
    καλή χρονιά, χρόνια πολλά.
    Να ξεκινήσω λέγοντας χρόνια πολλά στην Ευτυχία, να τα εκατοστήσει, ότι επιθυμεί, να έχει μια καλή και ήρεμη χρονιά.
    Τώρα σε σένα κοριτσάκι μου να ευχηθώ να βάλεις μυαλό... χαχαχα
    Το 2011 να σου φέρει όσα σου στέρισε το 2010, να σου φέρει υγεία πάνω απ'όλα, αγάπη και πολλά λεφτά.
    Να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπάνε, όπως η Ευτυχία, γιατί όσοι μας αγαπούν είναι αυτοί που μας στηρίζουν σε κάθε δυσκολία και τρέχουν αμέσως κοντά μας.
    Και φυσικά να είναι μια χρονιά που θα σου φέρει πολλά ΛΕΦΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αληθινός φίλος είναι αυτός που παραβλέπει τις αποτυχίες σου και αντέχει τις επιτυχίες σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Savvina
    Πρώτα απ`όλα να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές σου σχετικά με την ευτυχία μου. Δεύτερον να συμπληρώσω ότι δεν θέλω να βάλω μυαλό γιατί αλλιώς δεν θα είμαι ΕΓΩ. Μου αρέσει αυτό που είμαι και το αποδέχομαι πλήρως. Τρίτον και κυριότερο η ευτυχία μάτια μου δεν έρχεται με τα λεφτά αλλά με την αγάπη. Κι εγώ την έχω και την απολαμβάνω σε όλο της το μεγαλείο. Έχω όλο τον κόσμο αγκαλιά κι αυτό μου φτάνει.
    Εσύ το γνωρίζεις καλύτερα από μένα.
    Πολλά φιλιά και στο άντρα σου τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ο Δήλιος
    Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέτοιες φιλίες σήμερα σπανίζουν.Να τη χαίρεσαι τη φίλη σου και να συνεχίσει να σημαίνει όλα αυτά που γράφεις για σένα.
    Καλή Χρονιά και με ανθρώπους που αγαπάς δίπλα σου,Θεοδοσία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!