Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

29 Ιανουαρίου 2011

Η γυναίκα σήμερα...

Η λαϊκή ρήση πως πίσω από έναν πετυχημένο άνδρα, κρύβεται σχεδόν πάντα μια δυναμική γυναίκα, ισχύει και για τις επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες και στατιστικά στοιχεία, οι επιχειρήσεις που έχουν γυναίκες στο
διοικητικό τους συμβούλιο, είναι πιο ανθεκτικές, ακόμα και σε περιόδους δύσκολες, όπως αυτή που διανύουμε με την οικονομική κρίση. Όταν μία γυναίκα βρίσκεται στο κέντρο λήψης των αποφάσεων, λένε οι ειδικοί, μπορεί να αποτρέψει ακόμη και τη χρεωκοπία της επιχείρησης!
Είμαι και εγώ μια γυναίκα που συμμετέχω στην παραγωγική διαδικασία αλλά μερικές φορές ζηλεύω την μητέρα μου. Το μόνο που την ενδιέφερε σε όλη της την ζωή ήταν το σπίτι τα παιδιά και η μόνη της οικονομική σκοτούρα ήταν να μπορέσει να αγοράσει όσα χρειαζόταν το σπίτι της και η ίδια όσο γίνεται σε καλύτερη ποιότητα και σε χαμηλότερη τιμή. Την ακούω πολλές φορές να παραπονείται για έλλειψη χρόνου, γιατί "έμεινε πίσω στο σίδερο", όπως συνηθίζει να λέει.
Από την άλλη, μόνο να φανταστώ ότι δεν θα έχω αυτή την αγωνία και την ένταση που μου προσφέρει η δουλειά μου νομίζω ότι θα είμαι νεκρή.
Μήπως είμαι, τελικά, διχασμένη προσωπικότητα;
Μήπως τρελή;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!