Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

13 Ιανουαρίου 2011

Σαν σήμερα...

...γεννήθηκε μια γυναίκα που η ζωή της 

της επιφύλαξε πολλούς ρόλους.
Τους έπαιξε όλους με επιτυχία 
και μπόρεσε να βγει αλώβητη.
Όσα πρόσωπα και να άλλαξε 
παρέμεινε η γλυκιά, ζεστή και πονόψυχη 
καρδιά της 
να χτυπάει ακόμη με τους ίδιους ρυθμούς, 
συμπονώντας κάθε πονεμένο...
Ειδικά αφιερωμένο στην φιλενάδα μου!!
Να ζήσεις ευτυχισμένη...
με υγεία!

1 σχόλιο:

  1. Σ`ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου!!!
    Έχω εσένα δίπλα μου και μπορώ και ξεπερνάω ότι εμπόδιο τυχαίνει στον δρόμο μου. ΜΑΖΙ συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!