Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

27 Ιουλίου 2011

Γιορτάζεις . . . μα εγώ δεν θα σου πώ

«Χρόνια πολλά αγαπημένε και του χρόνου».
ΦΥΓΑΝΕ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ. Τα μαζέψανε και φύγανε. Μ΄ εγκατέλειψαν
στη μέση του πουθενά.
Δεν τις έχω πια. Χάθηκαν.
Εξαφανίστηκαν μια πρωτομαγιά.
Κι επειδή οι δικές μου λέξεις φύγανε... καταφεύγω στις λέξεις των άλλων.
Παραθέτω τις λέξεις των άλλων.
Αρπάζομαι απ΄ τις λέξεις των άλλων.
Αυτές φοράω σαν ρούχο, δανεικό, κι αυτές παραθέτω σήμερα.
Έφυγες τόσο ξαφνικά κι απόσμενα για την γειτονιά των αγγέλων.
Δεν πρόλαβα να σ`αποχαιρετήσω.
Έτσι ήσουν πάντα. Σου άρεσε να με εκπλήσεις.
Δεν θα γράψω άλλα. Δεν χρειάζεται άλλωστε. Εσύ ξέρεις!
Αφήνω εδώ σ`αυτό τον χώρο που δημιουργήθηκε όταν σ`έχασα, αυτό το μικρό αφιέρωμα αγάπης και πόνου.
« Όλα τα χρόνια που σ`αγάπησα γυρνούν μέσα στο έρημο δωμάτιο του εργένη.
Τα όσα έζησα μαζί σου με πονούν σαν το μαχαίρι στην καρδιά μου που δεν βγαίνει»
Καλή αντάμωση μάτια μου.


Ο ουρανός ανάβει τα φώτα
τίποτα πια δεν θα 'ναι όπως πρώτα
Ξημέρωσε πάλι

Ξυπνάω στο φως τα μάτια ανοίγω για λίγο νεκρή χαμένη για λίγο
Ξημέρωσε πάλι

Κι έχεις χαθεί μαζί με τον ύπνο μαζί με του ονείρου τον πολύχρωμο κύκνο
Μην ξημερώνεις ουρανέ

Άδεια η ψυχή μου το δωμάτιο άδειο κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
Το λυγμό σου να λέει όνειρο ήτανε, όνειρο ήτανε

Θα ξαναρθείς μόλις νυχτώσει
και τ' όνειρο πάλι την αλήθεια θα σώσει
Θα 'μαι κοντά σου

Μόνο εκεί σε βλέπω καλέ μου
εκεί ζυγώνεις κι ακουμπάς τη ψυχή μου
Με τα φτερά σου

Μα το πρωί χάνεσαι φεύγεις ανοίγω τα μάτια κι αμέσως πεθαίνεις
Μην ξημερώνεις ουρανέ

Άδεια η ψυχή μου...
ΑΔΕΙΑ η ζωή μου.

2 σχόλια:

  1. θεοδοσία μου κλαίω συνέχεια...απ'την στιγμή που το διάβασα.. και πόσο σε νιώθω καλή μου!!!
    Δεν υπάρχουν λόγια παρηγοριάς για τέτοιες απώλειες...
    Η μόνη παρηγοριά είναι οτι πάντα θα είναι,δίπλα σου κοντά σου, τα βράδυα σαν κοιμάσαι...στα όνειρα σου..γιατί τι κι' αν ταξίδεψαν σ'άλλους παράδεισους αυτούς που χάσαμε..τους αγαπάμε και μας αγαπούν...γιατί ζουν στις ψυχές μας...
    Με συγκίνησες τόσο πολύ που δεν εχω άλλα λόγια να εκφρασθώ...
    Οι θύμισες τους να μας κρατούν γερές και δυνατές.
    Σε φιλώ !!!
    Ενα ρόδο αμάραντοஇڿڰۣ-ڰۣ— στην μνήμης τους αφήνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποτε είχα γράψει "Δεν είναι λύση να ξεχνάμε, αλλά να μπορούμε να συνεχίζουμε εμπρός με ψηλά το κεφάλι και έτοιμοι για τα καλά που έρχονται..."
    αυτά τα δύο χρόνια, νομίζω ότι καλά τα πήγες!!
    Λένε, "ο χρόνος είναι ίαση"...μπορεί...
    Είμαι πάντα στο πλάϊ σου, φιλισκούνι μου...;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!