Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

19 Μαΐου 2013

Τα "Καραγκιοζιλίκια" - παραμένουν επίκαιρα...


(Ωπα.. οικογένεια..)
Κύριες και κύριοι, το γνωστό έργο, "Τα Καραγκιοζιλίκια", με πρωταγωνιστάς, τον... Καραγκιόζη που έρχεται να τον συναντήσει ο Χατζατζάρης, κατόπιν ο Νιόνιος, κατόπιν ο...
Βελιγκέκας, και τα υπόλοιπα στην οθόνη, 
αλλά... πριν αρχίσει το έργο θα σας πω το σκηνικό: από δεξιά η καλύβα, και από αριστερά το "σαράι".. 
Θα μου πείτε πώς είναι δυνατόν... από δεξιά η καλύβα, και αριστερά το "σαράι"... 
Αυτό συμβαίνει διότι... εγώ, είμαι πίσω από το μπερντέ και τα βλέπω ανάποδα... 

_Σαν ν' ακούω τη φωνή του Χατζατζάρη.. θα τον είχε πάλι τραπέζι φαίνεται ο Βεζύρης... 
_Μάτια σαν και τα δικά σου, δεν υπάρχουν στο ντουνιά...  Γεια σου καραγκιόζη μου... 
_Χατζατζάρη πονηρέ... δουλοξιπασμένε.. στο σαράι μπαίνεις βρε, για να φας χαμένε.. 
_Βρε ματάκια μου, τι λες;;; εγώ όλους τους δουλεύω... Κάνω αντίσταση, για δες... γι' αυτό και προοδεύω.. 

Κοιτάτε ποιός έρχεται.. Κρατάει και πλακάτ, τι πλάκα μας κάνει.. 
Αα... ο Νιόνιος... ο φελλός...στην πρωτοπορία, 
θα φαλτσάρει ασφαλώς, όλη η χορωδία..

_Το "ποπωλο, το πόπωλο, είναι ψυχή μου μόμωλο;;" Καραγκιόζη το σφυρί, στο ατσάλι δένει... 
_Άσε ρε Νιόνιο να χαρείς, ήσυχο το Λένιν... 

Ωχχχ.. ωχ... Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι, φυλαχθείτε... Πλακώσανε οι μάγκες...Πού είσαι γυναίκα.. 
_έλα Καραγκιόζη μου.. 
_Αχχ... πλακώσανε οι μάγκες... Βάλε ότι έχεις και δεν έχεις πίσω από την πόρτα μας, και την τρύπια μας τη σκάφη 

Μάγκας του γλυκού νερού και σπαθί κρατάει, άμα γίνει πάλι ντου, το λαγό θα κάνει.. 

_Καραγκιόζο, να πούμε ο λαός, Καραγκιόζο να πούμε, θέλει να πούμε νιτερέσο να πούμε.. _Σταύρακα, ο λοχαγός κάνε τον Κινέζο... Πω.. πω... τι το ‘θελα να το πω.. κατά φωνή κι ο άλλος.. πω..πω.. πλάκωσε η ΕΣΑ, ο Βελιγκέκας.. 

πω..πω.. Βελιγκέκας μας φυλά, και σπαθί κρατάει τα κουμπιά του τα χρυσά, γράσο τα περνάει.. _Ξέρετε ρε, ποιός είμαι εγώ;;; ε;;; πού σας προστατεύω;; ε;;; Διατάσω, κυβερνώ και απαγορεύω;;; _Μπάρμπα μου, μπαρμπούλη μου, άλογο δεμένο,..... 

Μπάρμπα μου, μπαρμπούλη, σφάξαν’ του λαού τ' αρνί
και το τρώνε ούλοι... 

Ααα... ααα...

Ευτυχία Ζερδέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!