Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

29 Ιουνίου 2009

Ξύπνα Μικρό μου (Αρτέμιδα) κι άκουσε ?????

Εδώ ο κόσμος (Ελλάδα)χάνεται κι εγώ χτενίζομαι!


Κατι τέτοιο θα σκεφτή κάποιος βλέποντας ν`ασχολούμαι με την πόλη μου και να θίγω συνέχεια τα προβλήματά της που είναι πολλά και χρονών!!!!
Επειδή όμως πιστεύω ότι όταν θέλουμε ν`αλλάξουμε τον κόσμο, αρχίζουμε πρώτα με μικρές αλλαγές, πρώτα από μας τους ίδιους, και μετά από το σπίτι μας(πόλη μας), αποφάσισα να κάνω σωστά τα μπουσουλήματά μου στα κοινά!
Όταν πριν 6 χρόνια πήρα των οματιών μου κι έφυγα από την Αθήνα και μετακόμισα στην Λούτσα πίστευα ότι βρήκα την Ιθάκη μου.
Όπα είπα στον εαυτό μου, εδώ είμαστε!!!Και βάφτισα αυτή την πόλη παράδεισο μου.
Όταν είδα την παραλία της τρελάθηκα.

10 χιλιόμετρα γαλάζιου μπροστά στα μάτια μου απλώνονταν και με καλούσε να το γευτώ.
Κι άρχισα να την εξερευνώ βήμα-βήμα.Κι όσο την εξερευνούσα τόσο την ερωτευόμουνα.
Και κάποια μέρα πήρα και τα εκλογικά μου δικαιώματα κι έκοψα κάθε ερωτικό δεσμό με την πλανεύτρα την Αθήνα.
Τρελαινόμουνα να γυρίζω στα στενά της, και να μυρίζω τον αέρα του μόχθου από την εργατιά ,που με τα λίγα ψίχουλα που της περίσσευαν κατά καιρούς ,έφτιαξε τα σπιτάκια της για να μπορεί τα καλοκαίρια να κάνει ένα μπάνιο.
Ομορφιά μέσα στην αναρχία της δόμησης.
Σκέτη τρέλα!!!
Αλλά τελικά αυτή ήταν κι η ομορφιά της στα δικά μου μάτια.
Κι η ομορφιά όσο περνούσε ο καιρός άρχισε να ξεθωριάζει στα μάτια μου.
Και δεν έφταιγε εκείνη γι αυτό αλλά εμείς οι κάτοικοί της.
Την παραδώσαμε σε ανάξια χέρια να την ομορφύνουν.
Την φτιασίδωσαν τόσο πολύ που δεν την αναγνωρίζω πια.
Πρώτα αρχίσανε από τους ευκαλύπτους.
Καρατομήσανε στην κυριολεξία όλα τα δέντρα που ήταν το στολίδι της και την καταντήσανε Κρανίου Τόπο, με την δικαιολογία ότι θα φτιάξουνε δρόμο.
Δέντρα που δημιουργούσαν φοβερή σκιά από τα Σπάτα μέχρι την παραλία.
Μετά η πλήρη αδιαφορία για τις γειτονιές. Γεμάτες σκουπίδια και μπάζα χρονών, παρατημένα παντού.
Μία ολόκληρη περιοχή στο βουνό χωρίς νερό 2-3 φορές την εβδομάδα γιατί καίγονταν οι ασφάλειες του δικτύου. Που να βρει λεφτά ο Δήμαρχος να λύση το πρόβλημα? (Αλήθεια Δήμαρχε τρίτη φορά αυτή την εβδομάδα χωρίς νερό η γειτονιά μου)
Μήπως πρέπει να τους μαζέψω τους γείτονες να έρθουμε στο σπίτι σου να κάνουμε μπάνιο?Καλή ιδέα μου ακούγεται.
Και τρίτο και φοβερότερο μολύνανε και την θάλασσά της!!

Κάποιος ψίθυρος έφτασε στ`αυτιά μου ότι κάποια παραθαλάσσια ταβερνάκια, και σπίτια, αδειάζουν τα απόβλητά τους στην θάλασσα, κι αυτό είναι εις γνώσιν του Δημάρχου, ο οποίος σωπαίνει γιατί τα εισπράττει.
Και για να μην αδικούμε τον συγκεκριμένο μόνο, αυτό ισχύει και για τους προηγούμενους!!!!
Ας μου λύση κάποιος αυτή την απορία. Θέλω να ακούσω έστω και μια διαμαρτυρία ότι λέω ψέμματα.

Κοινοποίηση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!