Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

2 Ιουλίου 2009

ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Η ΜΑΡΙΩΡΗ(ΕΛΛΑΔΑ)Ο ΦΕΡΕΤΖΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ


Όταν ήμουνα μικρή και πήγαινα σχολείο θυμάμαι ότι ο δάσκαλος, μας έλεγε, ότι ζούμε στην χώρα της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας!!!!
Μεγαλώνοντας όμως άρχισα να αναρωτιέμαι αν ο καλός μου δάσκαλος εννοούσε αυτά που μας έλεγε η τα έλεγε σαν ανέκδοτο,γιατί άλλα διαπίστωνα όσο περνούσαν τα χρόνια!
Τίποτα σ`αυτήν την χώρα δεν μου έδινε το στίγμα της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας.
Μετά κατάλαβα ότι ο καλός μου δάσκαλος εννοούσε την συγκάλειψη των σκανδάλων και των αυθαιρεσιών των εκάστοτε κυβερνόντων και ρεμπεσκέδων στο όνομα της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας!!!!


Συγγνώμη καλέ μου δάσκαλε που σε αδίκησα!!
Πραγματικά είχες δίκηο.
Αυτοί οι καλοί άνθρωποι που στεγάζονται σ`αυτό το μεγάλο κτίριο που λέγεται Βουλή
οι εθνοπατέρες του έθνους οι σωτήρες μας(οι γραβατωμένοι που λέει και ο φίλος μου ο chronografos)αφού λύσσανε όλα τα προβλήματα της χώρας μας και των πολιτών της,(πυρκαγιές.ανεργία,μόλυνση περιβάλλοντος,κ.λ.π.)ορθώς σκεφτήκανε να λύσουν και το πρόβλημα της υγείας μας.



Ένα πρωί αποφασίσανε να συμμορφωθούν με τις εντολές της Ε.Ο.Κ και να απαγορεύσουν το τσιγάρο σε όλους τους δημόσιους χώρους.

Κι εγώ που λίγα ξέρω απο πρέπει, και γιατί, αναρωτιέμαι γιατί άραγε συμμορφώθηκαν με αυτή την εντολή, και τις υπόλοιπες εντολές της Ε.Ο.Κ τις γράφουν εκεί που δεν παίρνη μελάνι?.
Κι αφού θέλουνε τόσο πολύ να γίνουμε Ευρωπαίοι γιατί δεν μας δίνουν και τούς μισθούς των Ευρωπαίων?
Κι επειδή λίγα ξέρω, απλά αναρωτιέμαι γιατί πρίν κάνουνε πράξη, την φασιστική αποφασή τους(για μένα),δεν έδωσε εντολή ο αξιότιμος γραβατωμένος υπουργός Υγείας,
τα ασφαλιστικά ταμεία, να καλύψουν τα βοηθήματα που πουλούνται στα φαρμακεία για μας τους εθισμένους και τους απογοητευμένους που αυτοκτονούμε κάθε μέρα εις γνώση μας.
Ίσως αν πάρω έναν αργιλέ, και πάω στο σπίτι του να τον καπνίσω, να τον πείσω να το κάνη.

ΛΕΓΚΩ-ΛΕΓΚΩ (ελλάδα)πάψε να με τυρρανάς!!!
ΛΕΓΚΩ-ΛΕΓΚΩ μου σπαράζης την καρδιά!!!!

Κοινοποίηση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!