Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

7 Ιουλίου 2009

Πανσέληνος με Παπακωνσταντίνου & Scorpions



Eπιτέλους μπόρεσα να πάω να δώ το αγαπημένο μου συγκρότημα απο κοντά στης 6 Ιουλίου
στο στάδιο Καραισκάκη.
Άφησα πίσω μου τα προβλήματα και την μιζέρια μου και πήγα.
Αυτό που έζησα νομίζω ότι άξιζε τον κόπο για όλη την ταλαιπωρία που πέρασα στον δρόμο μέχρι να φτάσω
Το παράξενο όμως είναι ότι όλη την μαγεία, μού την χάρισε ο Παπακωνσταντίνου,όχι μόνο σε μένα, αλλά σε όλους όσους ήμασταν εκεί.

Ένα Καραισκάκη υποκλίθηκε στο μεγαλείο της φωνής του.Κι εκείνος ακούραστος και μοναδικός μάς εξέπλητε κάθε λεπτό.Ήταν συγκινητικό να ακούς από παντού την φράση -Βασίλη ζούμε για να σε ακούμε-ειδικά όταν ήρθε η στιγμή να αποχωρήση απο την σκηνή!
Και ήρθε η σειρά των Scorpions.


Δεν είμαι ειδικός, αλλά εγώ θα πώ αυτό που ένιωσα.
Είμαι θαυμάστρια χρόνια των scorpions.Περίμενα αυτή την στιγμή πολύ καιρό.Αυτό που ένιωσα με τον Παπακωνσταντίνου δεν το ένιωσα μαζί τους.
Ειδικά όταν ο τραγουδιστής τους, κάλεσε τον Βασίλη στην σκηνή να ερμηνεύσουν μαζί μια επιτυχία του συγκροτήματος.Όταν πήρε το μικρόφωνο και τραγούδησε, τους επισκίασε όλους.Ήταν απο τις λίγες φορές που ένιωσα περήφανη για την Ελλαδίτσα μου.
Κι ένα Καραισκάκη ξαναυποκλίθηκε.
Μπράβο σε όλους εμάς που ήμασταν εκεί και το ζήσαμε.
Κι επειδή το μεγαλείο το έζησα μέσα στο Καραισκάκη,μόλις βγήκαμε έξω η απότομη προσγείωση στην ελληνική πραγματικότητα ήταν εκεί για να μου υπενθυμίση που ζούμε.
Όλος ο περιβάλλον χώρος ένας ατέλειωτος σκουπιδότοπος μια και πριν την συναυλία υπήρχαν πολλοί πλανώδιοι πωλητές αναψυκτικών,σάντουιτς,σουβλάκια κ.λ.π.αλλά ούτε ένας κάδος απορριμάτων.
Ότι και να ήθελες να φάς η να πιής έπρεπε να το πάρης μαζί σου μέχρι τον κοντινότερο κάδο που ούτε ξέρω που ήταν,η στο σπίτι σου.Αυτό μου αρέση πιο πολύ.Μου ακούγεται πιο οικολογικό.
Όσο για την αστυνομία που την χρειαζόμασταν να ξεμπλοκάρη τις εξόδους για να μπορεί ο κόσμος να φύγει πιο εύκολα ήταν εξαφανισμένη(όπως πάντα όταν την χρειάζεται ο πολίτης).Περιμέναμε υπομονετικά γύρω στην μία ώρα περίπου μέσα στ`αυτοκινητά μας μέχρι να ξεμπλοκάρουν οι έξοδοι και να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.
Πάντως άξιζε τον κόπο!!!

Κοινοποίηση στο Facebook

1 σχόλιο:

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!