Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

17 Δεκεμβρίου 2012

Η απουσία μου και σιωπή...

Έχω πολύ καιρό να γράψω σ' αυτόν τον @χώρο...
Σήμερα αποφάσισα να αναλύσω και να ψάξω μέσα μου να βρω τους λόγους.
Μέχρι τώρα ήταν μια διέξοδος για μένα να γράφω και να μοιράζομαι τα αισθήματα και
τις σκέψεις μου ανοιχτά μαζί σας. Δεν με πείραζε πως θα αντιδράσετε και τι θα γράψετε. Πάντα μπορούσα να απαντήσω και να "συζητήσω" μαζί σας... Αυτό συντελούσε και σαν μέσον ανακούφισης και ωφέλιμης επικοινωνίας.

Τον τελευταίο καιρό, όμως, το κλίμα άλλαξε.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να γράφω και να διορθώνω μια ανάρτηση τόσες φορές που στο τέλος την έσβηνα και προτιμούσα την "σιωπή". Αυτό συνεχίστηκε πολλές μέρες.

Σήμερα, αποφάσισα ότι γράψω να μην το διορθώσω. Αφού το τελειώσω να το δημοσιεύσω χωρίς δεύτερη σκέψη. Έχω ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας την κατάστασή μου.

Από ότι φαίνεται ο τρόπος που αντιμετωπίζω την καθημερινότητα έχει επηρεάσει και τον τρόπο που γράφω και μοιράζομαι τις σκέψεις μου. Όταν η ζωή έχει γίνει σκληρή, αβέβαιη και δύσβατη (κάτι που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό), έχω την τάση να αποσύρομαι κοινωνικά και να περνάω τον περισσότερο χρόνο μου σιωπηλά, αφήνοντας τα γεγονότα να διαδραματίζονται και να τα υπομένω όπως έρχονται, χωρίς να τα αναλύω και χωρίς να δίνω σημασία στα αισθήματα που μου δημιουργούν. έτσι το να "ανοιχτώ" και να γράψω τις σκέψεις μου δυσκολεύει...

Κάτι ακόμη που παρατήρησα, είναι ότι βιώνουμε μια εποχή γεμάτη κλισέ. Αυτόματα καταφεύγουμε στην κατάταξη των ανθρώπων σε ομάδες και κατηγορίες έχει γίνει αυτόματη λειτουργία. Υπάρχει έντονη η ανάγκη για καθορισμό και χαρακτηρισμό μιας σκέψης σε σινάφια με ομάδα που την αντιπροσωπεύει. Δεν μπορούμε, πια να εκφραζόμαστε ελεύθερα, μια και αυτόματα αποκτούμε ταμπελάκι και τα σχόλια στρέφονται ενάντια στην υποτιθέμενη ταμπέλα και όχι στην απλή ανάλυση της σκέψης.
Αυτό με έχει αναγκάσει να απορρίπτω πολλά θέματα που παλαιότερα θα τα συζητούσαμε με ήπιους τόνους και χωρίς εμπάθεια.

Όλα αυτά με οδήγησαν στην σιωπή.
Δεν ξέρω αν μπόρεσα να σας περιγράψω τα αισθήματά μου. Απλά τα καταθέτω, όπως βγήκαν από μέσα μου...

Τα σχόλια δικά σας...
Ευτυχία Ζερδέ

4 σχόλια:

  1. δυστυχώς έπεσα και εγώ θύμα αυτής της επίθεσης. Άλλαξε ο χαρακτήρας της κοινωνικότητας μου, άλλαξα κι εγώ ο ίδιος δίνοντας πραγματική μάχη να παραμείνω άνετος τουλάχιστον στην οικογένεια μου.

    Το yannidakis όμως το κράτησα ως την διέξοδο μου. Μια διέξοδο που άλλαξε κι αυτή τροπή. Έπρεπε να γνωριστούμε πριν μερικά χρόνια όταν το "yannidakis live" (τότε) είχε λιγότερους αλλά φανατικούς φίλους με δεκάδες σχόλια κάθε μέρα. Τότε τα θέματα ήταν διασκεδαστικά, αφορούσαν συναισθήματα και προοπτικές.

    Τώρα; Πως θα μπορούσα να "βγάλω" τέτοια θέματα από μέσα μου; Αναλώθηκα, αναλώνομαι καθημερινά, σε πολιτικές και κοινωνικές αναλύσεις λες και είμαι υπεράνω τους. Ξεγελάω τον εαυτό μου, αλλά παραμένω ειλικρινείς σε αυτό που πιστεύω και έτσι κρατάω τη σχέση μου με τους αναγνώστες μου, μη έχοντας χάσει ούτε μία ημέρα εδώ και περισσότερα από 6 χρόνια.

    Προσάρμοσε την σελίδα σου ώστε να σε εξυπηρετεί και να σε ικανοποιεί. Θα την βρεις ως το απόλυτο αντικαταθλιπτικό :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια να περιγράψω την ενθάρρυνση που μου προσφέρει η παρουσία σου...
    Πάντα τα σχόλιά σου είναι επίκαιρα...
    Είναι τόσο ευχάριστο να υπάρχει και κάποιος άλλος που καταλαβαίνει...

    Σε ευχαριστώ από καρδιάς φίλε μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά....
      Πάντα η επίσκεψή σου είναι πνοή φρεσκάδας!!!

      Θερμές ευχές

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!