Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

5 Απριλίου 2013

Η γεύση της Καλοσύνης

Καλοσύνη μια λέξη που μου δημιουργεί ζεστά αισθήματα. 
Ορισμός: "η ιδιότητα του καλού ανθρώπου, που θέλει το καλό και την ευτυχία του
συνανθρώπου του."
Υπάρχουν πολλά αποφθέγματα που περιγράφουν αυτήν, τα οφέλη της και τις παρενέργειές της...
Μόλις είδα αυτό το μήνυμα στο τοίχο, όμως γέμισα με μια γλυκόξινη γεύση, σαν αυτή του αγαπημένου μου κινέζικου φαγητού...
Γιατί άραγε να αποδεικνύεται αληθινή αυτή σκέψη;
Γιατί να είναι βάλσαμο μόνο για την δική μας ψυχή;
Γιατί να έχει σύντροφο την μοναξιά;
Ερωτήματα που ζητούν απάντηση. 
Απαντήσεις υπάρχουν πολλές μέσα μου αλλά ακόμη δεν είναι ξεκάθαρες για να μπορέσω να τις γράψω. 
Αυτή την στιγμή απολαμβάνω την γλυκόξινη γεύση στον ουρανίσκο μου, κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι ότι βρίσκομαι στο αγαπημένο Κινέζικο στέκι με καλή παρέα...

Εσείς τι αισθάνεστε;

4 σχόλια:

  1. Η καλοσύνη μπορεί να 'ναι ένα ποτήρι νερό στον διψασμένο περαστικό... μέχρι αυτοθυσία. "Απαιτείται", η ίδια όμως ποτέ δεν απαιτεί.
    Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, πάντα λειψό είναι το ζύγι...

    Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...μα αν απαιτούσε δεν θα ήταν "καλοσύνη"...

    Πολύ απλή αλλά και ακριβής η σκέψη σου...
    φιλιά...***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η καλοσύνη δοκιμάζεται και αποδείκνύεται μόνο όταν αποκτά κάποιος δύναμη και εξουσία.Τότε ..με τις πράξεις του μπορεί να φανεί αν είναι ένας "καλός" άνθρωπος.Η "εξουσία" σαρώνει δυστυχώς τα συναισθήματα λυπάμαιπου είμαι ίσως λίγο διστακτική μα μιλώ με τη πειρα των χρόνων μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι και αυτή μια πτυχή έκφρασης της καλοσύνης. Δεν σε βρίσκω διστακτική. Έχεις δίκιο...

    Είναι τιμή μας η παρουσία σου...
    Να είσαι πάντα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!