Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

28 Φεβρουαρίου 2014

Έχω καιρό να γράψω...

Είναι πολλές μέρες που στριφογυρίζουν στο μυαλό μου σκέψεις ανάκατες που προσπαθούν να γίνουν λέξεις που θα μπορούν  να αποτυπώσουν τα αισθήματα των τελευταίων ημερών...
Ίσως θα έπρεπε να ανοίγω πιο συχνά αυτό εδώ το μπλοκ και να γράφω, να γράφω, να γράφω... μήπως μπορέσω να βάλω μια τάξη...
Δεν μπορώ να καταλάβω πως περνάνε οι ώρες, οι μέρες, οι βδομάδες, χωρίς να έχω γράψει μια λέξη για μένα, για τη ν ψυχή μου...
Έχω τόσα πολλά να γράψω που δεν γράφονται και τόσα πολλά να πω που δεν λέγονται, τουλάχιστον όχι σε αυτή την δεδομένη στιγμή...
Μη φανταστείτε τίποτα πονηρό...
Πρόκειται για σκέψεις που τριβελίζουν το μυαλό μου για πράγματα και αισθήματα απλά, καθημερινά, που όμως είναι δύσκολο να αποτυπωθούν ήτε γιατί είναι περίπλοκα και τα ακολουθεί μιε πολύ μεγάλη ιστορία, ήτε γιατί είναι τόσο απλά -ανάξια λόγου- που όμως με αγγίζουν έντονα...
Στην επαφή μου με άλλους, στον πραγματικό κόσμο -εκεί έξω- μόλις αρχίζω να μιλάω για κάτι ή βαριόνται ή αλλάζουν θέμα ή γελούν ειρωνικά...
Ίσως αυτά που με προβληματίζουν να μην είναι πια δημοφυλή.
Ίσως να μην ενδιαφέρουν.
Ίσως να έχω μείνει σε άλλη εποχή που μετρούσαν άλλα πράγματα.
Ίσως να μην συμβαδίζω με τον συρμό.
Ίσως, ίσως, ίσως....
Τι να πω;
Θα σκεφτώ και θα σας πω...
Μπορεί να σας φαίνονται ασυνάρτητα όλα αυτά... αλλά είχα μεγάλη ανάγκη να τα γράψω σήμερα...

Ευχαριστώ από καρδιάς όσους άντεξαν να διαβάσουν αυτό το κείμενο...
Καλημέρα...

Ευτυχία Ζερδέ

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα γλυκιά μου.Γράφε, άνοιγε τη ψυχή σου, να σκέπτεσαι ότι αυτός εδώ ο χώρος είναι το..σπίτι σου, ένας καναπές απέναντι σου , το τραπεζάκι, τα κουλουράκια στο πιάτο και..φίλες που έρχονται και κάθονται δίπλα σου, τους μιλάς τους λες τις σκέψεις σου και αυτοί οι άγνωστοι μένουν δίπλα σου, σε ακούνε και σου κάνουν παρέα.Φίλη μου να είσαι θετική με τους ανθρώπους, χαμογέλα ακόμη και στα λάθη τους..όμως..δεν ανοίγει πόρτα χωρίς να την χτυπήσεις.Εμείς..εδώ..δίπλα σου..να ακούσουμε, να κάνουμε γλυκιά αγκαλίτσα και ..πάντα..μία Αχτιδένια ..δική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,
      δεν φανάζεσαι πόσο καλό μου έκανε που έγραψα...
      αλλά η παρηγοριά μου ήταν η Αχτιδένια αγκαλιά σου...
      Να είσαι πάντα καλά!!

      Διαγραφή
  2. θα έλεγα εγώ.. να γράφεις.. τι άλλο καλύτερο.. καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!