Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

9 Ιανουαρίου 2015

Είμαι Charlie Hebdo...

Είμαι Charlie Hebdo...
Είμαι Charlie Hebdo...
«Αν ένα σκίτσο μπορεί να απειλήσει την πίστη σου, 
τότε προφανώς η πίστη σου δεν έχει καμιά αξία»
Παρατηρώ την ανταπόκριση στα άρθρα που έχω δημοσιεύσει μέχρι τώρα, στο anatakti.gr, σχετικά με το σοκαριστικό γεγονός στο Παρίσι και εκπλήσσομαι. Είναι μηδαμινή έως ανύπαρκτη.

Ίσως δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο σοβαρό είναι αυτό το συμβάν για τον Δυτικό Πολιτισμό. Ίσως δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι μπορεί αύριο να χτυπήσει την "δική μας πόρτα", αν και την πόρτα του μπλογκ μας την χτύπησε ήδη...
Δυστυχώς δεν είναι απαραίτητο οι θήτες να ανήκουν σε συγκεκριμένη φυλή ή θρησκεία. Το κλήμα της μισαλλοδοξίας αυξάνεται δραστικά και εισχωρεί στην κοινωνία σαν την γάγγραινα.
Είμαι Charlie Hebdo...
Είμαι Charlie Hebdo...

Πρόκειται για την ελευθερία του λόγου και την ελευθερία του Τύπου. Στην εποχή μας δεν θα έπρεπε κανείς να φοβάται, για κάτι που είπε ή έγραψε, ότι υπάρχει περίπτωση να συρθεί στα δικαστήρια, να φυλακιστεί ή ακόμη και να δολοφονηθεί.

Η πένα είναι ισχυρότερη από το ξίφος.

Είναι απαραίτητο να είμαστε ενήμεροι για αυτό το γεγονός.
Είναι σημαντικό να μιλάμε γι 'αυτό το γεγονός.
Να φωνάζουμε γι 'αυτό.
Παρακολουθήστε την είδηση​​.
Δώστε προσοχή.
Αποκτήστε επίγνωση.
Θυμώστε γι΄αυτό.

Ως συγγραφέας και αναγνώστης και έντονος υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου και του Τύπου.
Σήμερα έχω βαριά καρδιά.
Μπορεί να έγινε στο Παρίσι.
Αύριο μπορεί να γίνει αλλού.
Σήμερα, όμως, η σκέψη μου θα εξακολουθεί να είναι στη Γαλλία.

#JeSuisCharlie

anatakti.gr

2 σχόλια:

  1. Εγώ ένα ξέρω..η βία φέρνει βία και γι' αυτό την εξορκίζω στο πυρ το εξώτερον.Μου είναι αδιανόητο η εκδίκηση των οποιοδήποτε προς αθώους για τον οποιοδήποτε λόγο.Κρίμα στους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου ακτίδα μου...
      Μακάρι να βιώνουμε τέτοια γεγονότα.

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!