Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

14 Μαρτίου 2013

Ζητώ συγνώμη...

Έχω κάτι που είναι εντελώς μοναδικό: τα ελαττώματά μου.
Ο καθένας έχει ελαττώματα, αλλά δεν είναι σαν τα δικά μου. Τα δικά μου είναι
εξατομικευμένα. Είναι κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου. Ταιριάζουν στην προσωπικότητά μου. Εκφράζουν το οικογενειακό μου δέντρο, το σπίτι μου, τη γειτονιά μου, τους φίλους μου, τις εμπειρίες μου και την ηλικία μου.

Έχουν και το όνομά μου πάνω τους.

Δεν φοβάμαι ποτέ να το παραδεχτώ, όταν είμαι λάθος.
Πιστεύω ότι αυτή η αναγνώριση είναι περισσότερο ένα σημάδι δύναμης παρά αδυναμίας.
Το παραδέχομαι, όταν έχω πει κάτι λάθος.
"Συγνώμη" είναι σίγουρα μια λέξη που έχει τη δύναμη να αλλάξει την ατμόσφαιρα σε ένα δωμάτιο.
Το παραδέχομαι, όταν έχω κάνει λάθος.
Οι πράξεις μου ποτέ δεν θα είναι τέλειες, οι δυνάμεις μου συχνά με προδίδουν.

Θα μου πείτε τι με έπιασε;
Ε, να.
Βαρέθηκα να ακούω, συνεχώς ανθρώπους που έχουν αναλάβει να ασχοληθούν με τα κοινά, που έχουν τολμήσει να βάλουν υποψηφιότητα, που κατέχουν σημαντικά πόστα λήψης αποφάσεων να μην έχουν τα κότσια να κάνουν αυτό το "απλό" που κάνω, σχεδόν κάθε μέρα.
Είναι τόσο δειλοί που προτιμούν να μένουν σιωπηλοί ή ακόμη χειρότερα να ρίχνουν τα λάθη σε άλλους.

Επιτέλους, θα υπάρξει κάποιος ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ εκεί επάνω;

Ευτυχία Ζερδέ

4 σχόλια:

  1. Λυπούμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά κει πάνω ΕΜΕΙΣ εχουμε ανεβάσει δειλά ανθρωπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια...
      Αλλά όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο έντονη γίνεται η ανάγκη μου να εκφράσω το παράπονο...

      Ευχαριστούμε πολύ για την "ανάσα" των σχολίων σας...

      Διαγραφή
  2. Τα λάθη ανθρώπινα..όμως η προδοσία;..αυτή είναι στίγμα και όνειδος..Να συγχωρέσω ;ίσως..να καταλάβω ..ποτέ..γιατί ζητώ από αυτούς τους "ξεχωριστούς " διπλές υποχρεώσεις από εμάς τους "κοινούς", τους "απλούς". Υπόλογος αισθάνομαι απέναντι στη νέα γενιά που "εγώ" σαν κηδεμόνας τους έφτιαξα ένα τέτοιο μέλλον..Όμως αισιόδοξη πάντα κρατώ στο βάθος κάθε κουτιού της Πανδώρας την Ελπίδα γιατί πιστεύω σε μία Ανώτερη δύναμη και τη λύση την απρόβλεπτη που στον άνθρωπο είναι αόρατη. Σ' ευχαριστώ που μου έδωσες τη δυνατότητα να σε βρω, να σε επισκεφτώ και να σε γνωρίσω.. Αχτιδένιες ευχές για μια καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χάρηκα πολύ που σε βρήκα μέσα στο "ψαχούλεμα" στο δίκτυο...
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και αυτός ήταν ο λόγος που με ώθησε να μοιραστώ μαζί σας τα αισθήματά μου...

      Να είσαι πάντα καλά...

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!