Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

30 Μαρτίου 2018

«Στο τέλος όλα καλά πάνε!», έλεγε η Γιαγιά μου

Σήμερα σκεφτόμουν την γιαγιά μου που έχει πεθάνει εδώ και χρόνια.
Στάθηκε δεύτερη μάνα μου στην ζωή μου.
Επηρέασε σημαντικά τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα και η θύμησή της με πλημμύρισε με ένα γλυκό αίσθημα παρηγοριάς και ανακούφισης.




Για μένα η γιαγιά μου ήταν το καταφύγιό μου και η παρέα μου.

Συνειδητοποίησα τι είχε περάσει στην ζωή της και τα δικά μου προβλήματα, αγωνίες και άγχη μίκρυναν ξαφνικά.

Ήταν μια πολύ προκομμένη γυναίκα που αγαπούσε τον παππού μου, παρόλο που ήταν των άκρων χωρατατζής.

Έφυγε από τον τόπο που γεννήθηκε, την πρώτη νύχτα του γάμου της, για να ακολουθήσει τον άνδρα της με άγνωστο μέλλον. Μόνα της εφόδια ήταν τα δυο της χέρια και η αγάπη της για ζωή.

Βίωσε την κατοχή με όλα όσα αυτά σήμαιναν τότε.

Έμαθε γράμματα μόνη της και της άρεσε πολύ να διαβάζει για ώρες. Στα χέρια της υπήρχε πάντα ένα βελονάκι που μεταμόρφωνε την κλωστή σε ομορφιές.

Θυμάμαι κάποτε την ρώτησα, "γιαγιά πως τα κατάφερες στις δύσκολες στιγμές που έζησες;"

Εκείνη με κοίταξε και είπε απλά με ένα χαμόγελο, "Στο τέλος όλα καλά πάνε! Δεν έχει νόημα να ανυσυχείς, αφού όλα θα πάνε καλά. Άλλωστε δεν είμαστε μόνοι σ' αυτή τη ζωή!"

Άρχισαν σιγά, σιγά να μου έρχονται στο νου μου όλα τα άλλα μεγάλα ψήγματα των συμβουλών που μου είχε διδάξει. Θα σας πω μερικά...
  • Όλες οι ώρες δεν είναι ίδιες. (αυτός ήταν ο χρυσός κανόνας της) 
  • Κάνε ό, τι μπορείς τώρα. Δεν ξέρεις τι θα γίνει μετά. 
  • Μην φοβάσαι να επιτρέπεις στους άλλους να σε φροντίζουν. Δεν είναι σημάδι αδυναμίας, είναι μια πράξη της αγάπης του εαυτού σου. 
  • Άφησε τα πράγματα να κυλήσουν. Μερικές φορές, όταν τα πράγματα καταρρέουν στην ζωή σου στην πραγματικότητα μπορούν να είναι για μια νέα αρχή. 
  • Η απλότητα είναι η υψηλότερη μορφή της κομψότητας. 
  • Ξεχνώντας το όνομα κάποιου δεν σημαίνει ότι έχεις ξεχάσει πώς αυτός ή αυτή άγγιξε την καρδιά σου. 
  • Ρώτα καλύτερα ερωτήματα, αντί να δίνεις τις απαντήσεις. 
  • Αν πρόκειται να θυμηθείς κάτι, να είναι οι καλές αναμνήσεις. 
  • Η συγχώρεση δεν απελευθερώνει το παρελθόν. Ανοίγει το μέλλον. 
  • Δεν μπορείς να έχεις πάντα αυτό που θέλεις, αλλά ό, τι χρειάζεσαι. 
  • Ένα αργό βήμα τη φορά είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να φτάσεις στο σημείο όπου θέλεις να πας. 
  • Κάποια μέρα όλα θα έχουν νόημα. Τα πάντα συνδέονται. 
  • Μερικοί άνθρωποι έχουν ημερομηνίες λήξης, μην προσπαθείς να κρατήσεις σχέσεις που πρέπει να τελειώσουν. 
  • Ποτέ μην υποτιμάς ένα καλό βιβλίο. Η ανάγνωση είναι σαν να ονειρεύεσαι με τα μάτια ορθάνοιχτα. 
  • Πάντα να ρωτάς "πώς μπορώ να βοηθήσω;" 
  • Κάποια μέρα, απλά το να μπορέσεις να σηκωθείς από το κρεβάτι και να αναπνεύσεις θα είναι περισσότερο από αρκετό. 
  • Απόλαυσε τα μικρά πράγματα στη ζωή σου, γιατί μια μέρα όταν θα αναπολείς τη ζωή σου, θα δεις ότι αυτά ήταν όλα τα μεγάλα. 
  • Η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής είναι όταν μπορείς να αφήσεις τα γεγονότα να συνεχίσουν αφού δεν μπορείς να τα αλλάξεις. 

Ευτυχία Ζερδέ

2 σχόλια:

  1. Αχ! γλυκιά μου τι όμορφη ανάρτηση, οι αγαπημένες γιαγιάδες μου μας μεγάλωσαν , που μας "πέρασαν" αρχές και γνώσεις, έχουμε τόσα κοινά φίλη μου στα λόγια που κράτησες από τη γιαγιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!