Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

8 Μαΐου 2011

Μητέρα, φίλη μου παλιά

Αφιερωμένο σε όλες τις μανούλες του κόσμου και ειδικά στην κόρη μου που ακολουθεί τα δικά μου χνάρια στην ζωή.

ΜΗΤΕΡΑ, ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙΑ
Ένα χτενάκι στα μαλλιά
Μια πινελιά πάνω στο γκρίζο
Μητέρα, φίλη μου παλιά
το παρελθόν σου ψηλαφίζω
Στο πιο κρυφό σου μυστικό
ψάχνω να βρω τι έχει φταίξει
ποιο χρέος σου απλήρωτο
τη μοίρα μου έχει παγιδέψει

Τι δεν μου χεις πει
τι μου έχεις κρύψει
Ποιον αγάπησες, μητέρα
Ποιος σου έχει λείψει
Πως θα λυτρωθείς
Πως θα με λυτρώσεις
Στη δική σου μοίρα, μάνα
Μη με παραδώσεις

Σε ποια ρωγμή του φεγγαριού
Είχες το πάθος σου κρυμμένο
Με την ντροπή του κοριτσιού
που ναι απ αγάπη ξεχασμένο
Πες μου ποιο θάνατο θρηνεί
αυτή η ρυτίδα πλάι στο στόμα
ποιάν ενοχή σου μακρινή
πληρώνει το δικό μου σώμα

6 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά σας μανούλες!!! χρόνια σας πολλά δυναμικά κορίτσια του θολού!!! χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τις καλύτερες ευχές μου για εσένα και την κόρη σου, αλλά και όλες τις μητέρες-αναγνώστριες της σελίδας :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

    Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά και ευχαριστω για το ενδιαφερον και τα καλα σου λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ღ oneiremataღ
    Πάντα με τον καλό λόγο και την φρέσκια ανάσα έρχεσαι και μας δροσίζεις.
    Σε ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε ότι επιυθμείς...
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ yannidakis
    Μας τιμάει η παρουσία σου και κάνει το @ταξίδι μας πραγματικά απολαυστικό!
    Ευχαρσιτούμε για τις ευχές...
    Να είσαι πάντα καλά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Η απουσία σου έγινε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αισθητή.
    Πολύ χαρόμαστε που είσαι πάλι κοντά μας!
    Να είσαι πάντα καλά και μην ευχαριστείς για τα αυτονόητα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!