Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

27 Αυγούστου 2011

ένα διάλειμμα σε κιτρινάκι

Ήταν από κείνες τις μέρες που ήμουν κακοδιάθετη. Ο λόγος; Δεν θέλω να τον θυμάμαι. Άλλωστε το μόνο που μου έμεινε από εκείνη την ημέρα, είναι αυτό το διάλειμμα σε κιτρινάκι, που μου αφιέρωσε ο Summertime Blues  σε σχόλιό του σε κείνη την ανάρτηση. Το μοιράζομαι με όλους εσάς τους @φίλους μου, ευχόμενη καλό Σαββατοκύριακο. Εγώ πάντως θα το περάσω μουλογμένη σε τρυφερές τρίχρονες και δίχρονες αγκαλιές.

2 σχόλια:

  1. καλησπέρα.
    Προμηνύεται πολύ γλυκό το ΣΚ σας!
    Καλά να περνάτε κι εσείς κι εμείς κι όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Summertime Blues
    Λυπάμαι που άργησα...έχω λίγο χρονοκαθυστέρηση, τελευταία!!
    Πράγματι, δεν μπορώ να πω ήταν ένα καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!