Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

22 Ιουλίου 2011

That`s Greece

Το είδα κι έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Αυτή είναι η πατρίδα μου;
Αυτή είναι η Ελλαδίτσα μου; Αυτή την χώρα ξεπουλήσανε; Όλα αυτά τα παράγει η κούκλα μου;
Είπα λοιπόν να το βάλω στο θολό και να το προλογίσει η φιλενάδα μου, που είναι πιο κόσμια στις εκφράσεις της και ξέρει από τουρισμό.
Γιατί εγώ όταν δώ τουρίστα αγριεύω και θέλω να τον πετάξω στην θάλασσα. Κι ειδικά εκεί που χύνονται τα λύμματα του αεροδρομίου. Γιατί; Επειδή πιστεύω ότι οι δικές τους κυβερνήσεις κρύβονται πίσω από την σημερινή κατάντια της χώρας μου.
Μετά το μετάνιωσα κι είπα να το προλογίσω εγώ, με κάποιες εκφράσεις του πιτσιρίκου που παρακολουθώ ανελλιπώς και τον θεωρώ από τις καλύτερες πένες στο διαδίκτυο.
Μ`αυτό τον ανορθόδοξο τρόπο θέλησα να εκφράσω τον πόνο μου.

Μια ακόμα επιτυχία για τη χώρα μας, μετά από αυτό το βίντεο, που παραδόξως το γύρισαν οι κρυόκωλοι Βρετανοί, είναι και το ότι κατάφερε να χρεοκοπήσει -και επίσημα-, χωρίς κανείς να χρησιμοποιεί τη λέξη «χρεοκοπία».
Η χρεοκοπία είναι κάτι σαν τον καρκίνο που πολλοί δεν τον λένε με το όνομά του και τον αποκαλούν «επάρατο νόσο», «παλιαρρώστια» ή «ξορκισμένο».
Η Ελλάδα κατάφερε να εξασφαλίσει ένα «μεγαλεπήβολο πακέτο» 109 δισ. ευρώ που περιλαμβάνει της Παναγιάς τα μάτια – πάντως, τα μάτια της Παναγιάς είναι δακρυσμένα.

Ήδη, χτες το βράδυ, δεκάδες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ βγήκαν μόνοι τους έξω και γνώρισαν την αποθέωση από τους πολίτες που τους κερνούσαν συνέχεια και τους έραιναν με ροδοπέταλα.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε πως από την επόμενη χρονιά η 21η Ιουλίου θα είναι εθνική εορτή και θα γιορτάζεται με στρατιωτική παρέλαση, αστακοφασολάδα και δακρυγόνα.


5 σχόλια:

  1. διάβασα το έντονο κείμενο σου, όμως σε καμία περίπτωση δεν κατάλαβα σε ποιο συμπέρασμα καταλήγει ο ειρωνικός σου οίστρος.
    Σε κάθε περίπτωση, έγραψες για την Ελλάδα και έδειξες Ελλάδα :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ yannidakis
    ναι έχεις δίκιο, δεν υπάρχει συμπέρασμα!
    Πως θα μπορούσε άλλωστε, την στιγμή που η καρδιά μου ξεχείλισε από παράπονο, ένα παράπονο ακατάσχετο, αλόγιστο, αυθόρμητο, αχαλίνωτο...
    Η κατάσταση που επικρατεί με προβληματίζει, με στεναχωρεί, με προβληματίζει, με τρομάζει, με φοβίζει... δεν ξέρω πια την να περιμένω -όχι τόσο για μένα- όσο για τα παιδιά και τα εγγόνια μου...
    Ναι έγραψα και έδειξα την Ελλάδα, αυτή είναι όλο μας το βιός και αυτήν λατρεύω...
    Οι καπετάνιοι της, όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό video!
    Αυτό δεν δημιουργήθηκε για τους τουρίστες, αλλά είναι μια προσπάθεια ανατροπής της απαράδεκτης άποψης που έχει δημιουργηθεί για την πατρίδα μας!
    Ναι, μπορούμε να τα καταφέρουμε! Είμαστε Εργατικοί, μαχητικοί, επίμονοι, αγωνιστές και θα ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ. Αυτό, δεν το λέμε εμείς, το έχει δείξει η ιστορία μας.
    Το κακό είναι ότι η αρνητική προπαγάνδα βρήκε έδαφος και αναπτύχθηκε, ίσως και μέσα στις καρδιές μας. ΌΧΙ πρέπει να ξαναθυμηθούμε ποιοι ήμαστε και τι μπορούμε να καταφέρουμε και αυτό το video είναι ότι πρέπει!
    "Χρόνους μας ταξιδευει δεν βοθλιάξαμε
    χίλιους καπεταναίους τους αλλάξαμε
    Κατακλυσμους ποτέ δεν λογαριάσαμε,
    μπηκαμε μες στα όλα και περάσαμε..."
    ΓΓι' αυτό φιλενάδα μου μη φοβάσαι! Θα τα κκαταφέρουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι είναι...καρδιά μου!!
    Η ποιότητα είναι δύσπεπτη για πολλούς...
    Αλλά τι να κάνουμε....
    ποτέ δεν χάνεται και πάντα αντέχει στον χρόνο...
    Σου στέλνω την αγάπη μου μ'ολο το ποιημα του μεγάλου μας Ελύτη!!!
    μαζι με το παρακάτω βίντεο φιλενάδα!!http://youtu.be/JkswPMu_4XM


    Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά


    κι αρχίζει τις μανούβρες «βίρα μαινα»

    Την άγκυρα φουντάρει στις κουκουναριές
    φορτώνει φρέσκο αέρα κι απ τις δυό μεριές

    Είναι από μαύρη πέτρα κι είναι απ’ όνειρο
    κι έχει λόστρομο αθώο, ναύτη πονηρό.

    Απο τα βάθη φτάνει τους παλιούς καιρούς,
    βάσανα ξεφορτώνει κι αναστεναγμούς.

    Ελα Χριστέ και Κύριε, λέω κι απορώ,
    τέτοιο τρελό βαπόρι τρελοβάπορο,

    Χρόνους μας ταξιδεύει δε βουλιάξαμε
    χίλιους καπεταναίους τους αλλάξαμε

    Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε,
    μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε,

    Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα
    παντοτινο τον Ηλιο τον Ηλιάτορα!

    Οδυσσέας Ελύτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @mar9659
    Χρόνους μας ταξιδεύει δε βουλιάξαμε
    χίλιους καπεταναίους τους αλλάξαμε

    Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε,
    μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε,

    Συγγνώμη για την καθυστέρηση να σου απαντήσω γλυκιά μου αλλά ακόμη βρίσκομαι χωρίς ιντερνετ. Χρησιμοποιώ το ιντερνετ της δουλειάς μου. Κρατώ αυτούς τους υπέροχους στίχους για παρηγοριά. Σ`ευχαριστώ που μου τους έστειλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!