Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

7 Ιουλίου 2011

Λίγη ξεκούραση;

Υπάρχει λόγος που δεν έγραψα τόσες μέρες...
Είπα να μη σας ψυχοπλακώσω...
Δεν αντέχω, όμως...
άλλωστε ο λόγος που δημιουργήθηκε αυτός ο
@χώρος είναι για να περιγράφουμε τα αισθήματά μας και με αυτόν τον τρόπο να εκτονώνουμε το πρόβλημα -όσο αυτό είναι δυνατό...
Ναι, δεν αντέχω θα το πω...
"Έχω ξεχάσει πως είναι να είμαι ξεκούραστη"
Βέβαια το λέω αυτό με πολλές πολλές τύψεις γιατί όταν δεν είχα αυτούς τους εντατικούς ρυθμούς, χωμένη μέσα στην ανεργία και την ανασφάλεια, βαριόμουνα και λαχταρούσα την δράση. Τώρα που την έχω...
γκρινιάζω.
Πότε, επιτέλους μπορεί να είναι ένας άνθρωπος ικανοποιημένος;
Γιατί όλο κάτι μου φταίει...
Πείτε μου, σας παρακαλώ, μήπως έχω "σαλέψει"...λίιιιιγο;

6 σχόλια:

  1. εμείς οι δύο πρέπει να βρεθούμε. Δεν είναι ότι εκφράζεις κάτι που με εκφράζει. Άλλωστε εμείς και άλλα Χ εκατομμύρια ανθρώπων είναι σαν εμάς, αλλά είναι η μέρα που δημοσιοποιήσεις το κάθε κείμενο και που αφορά την προσωπική μου επικαιρότητα στη ζωή (μου). Τι να πω; Τέτοιος συντονισμός!
    Πάντως να ξέρεις πως το ψυχοπλάκωμα το παθαίνω όταν δεν γράφεις, οπότε απλά share it που θα λέγαμε και στο facebook!
    Συμβουλή για να ολοκληρώσω. Προσευχήσου για να μετατρέψεις την κούραση σε δημιουργία και για να μην την σκέφτεσαι :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο ίδιο μήκος κύμματος εκπέμπουμε φιλενάδα.
    Όμως πριν λίγες μέρες διάβασα μια φράση που αποτυπώθηκε στο μυαλό μου και τώρα κάθε πρωί ευχαριστώ τον Θεό που ήταν τόσο άψογος μαζί μου στις πιο δύσκολες στιγμές και με έβγαλε από το τέλμα της ανεργείας και της ανασφάλειας, κι έφερε στον δρόμο μου τόσο καλούς ανθρώπους κι ειδικά τα "μωρά μου στην πίστα" που με κάνουν και ξεκαρδίζομαι στα γέλια. Εσύ ξέρεις ποιούς εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ yannidakis
    Ναι αυτόν τον συντονισμό τον πρόσεξα!
    Με ενθαρρύνει η ιδέα του μοιράσματος.
    Η φιλενάδα μου ξέρει ότι δεν μου είναι πολύ εύκολο να ανοίγομαι. Φοβάμαι να επιβαρύνω τους γύρω μου με τα δικά μου προβλήματα.
    Πάντως είναι αλήθεια ότι αφού έγραψα, εχθές, μου έφυγε λίγη "κούραση"! Προσπαθώ να ακολουθήσω την συμβουλή σου;))
    Να είσαι πάντα καλά, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Theodosia
    Το ξέρω φιλενάδα μου ότι είμαστε στο ίδιο σημείο.
    Και η φράση που διάβασες είναι καταλητική!
    Να πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για την υγεία που απολαμβάνουμε και για όλες τις απλόχερες προμήθειες του Θεού που τελικά ήταν παραπάνω από το επιθυμητό!
    Ευτυχώς που έχεις και τα "μωρά" σου να σου χρωματίζουν την ζωή σου!!
    Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟ
    Δε θα άλλαζα ποτέ το γέλιο της καρδιάς μου με όλα τα πλούτη του κόσμου. Ούτε θα ήμουν ικανοποιημένος με το να μεταλλάξω τα δάκρυά μου, τα δάκρυα της αγωνίας μου, σε γαλήνη. Φλογερή μου ελπίδα είναι ότι όλη μου η ζωή σ'αυτή τη γη θα αποτελείται από Δάκρυα και Γέλιο... Δάκρυα πoυ εξαγνίζουν την καρδιά μου και μου αποκαλύπτουν το μυστικό και το μυστήριο της ζωής, Γέλιο που με φέρνει πιο κοντά στους συνανθρώπους μου, Δάκρυα που με κάνουν να αισθάνομαι τους πονεμένους, Γέλιο που συμβολίζει τη χαρά για την ύπαρξή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ανώνυμος
    Φανταστικές σκέψεις...
    Θα μπορούσαν να γίνουν μια ανάρτηση!
    Σε ευχαριστούμε για την επίσκεψη;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!