Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

23 Νοεμβρίου 2010

Η μελαγχολία της παντόφλας

Δεν με πειράζει που κρυώνει ο καιρός.
Με πειράζει η νομοτέλεια της παντόφλας.
Αυτό που μένει μετά την τελευταία βουτιά (μπρρρ) αυτού του καλοκαιριού,
μετά το τελευταίο θερινό, μετά την τελευταία ανοιχτή συναυλία: ένα τεράστιο, υπερφυσικό, ζευγάρι παντόφλες, με επένδυση συνθετικής γούνας, που περιμένει όλους να χωθούμε μέσα του.

Μεταμορφωνόμαστε, στο πρώτο «πλιτς» της φθινοπωρινής βροχής, από πεταλούδες σε σκουλήκια, (εγώ βέβαια σε μεταξοσκώληκα και δεν θέλω ου) ο καθένας κλεισμένος στα λίγα τετραγωνικά που του τάχτηκαν.
Τι εβδομήντα, τι πεντακόσια;
Ολοι προς τις ίδιες παντόφλες πορευόμαστε.

Η παντόφλα έχει τους δικούς της νόμους:
Τις Κυριακές σε σφιχταγκαλιάζει μέχρι ασφυξίας.
Τις Δευτέρες, μετά τα ζώδια στο πρωινάδικο, θέλει να μείνει μόνη και σε πετάει κλωτσηδόν έξω,
να κόψεις τον λαιμό σου για κανένα έξτρα φράγκο.
Τις Τρίτες εκδικείται βλέποντας Λαζόπουλο, σε μια θλιβερή προσομοίωση λαϊκής εξέγερσης,
που αρχίζει και τελειώνει μαζί με τους τίτλους της εκπομπής.(Στ`άρματα,στ`άρματα εμπρός στον αγώνα)
Τις Τετάρτες βάζει διαόλια στα ζευγάρια και τα χωρίζει:
Εκείνος στο σαλόνι με το ματς, εκείνη στο άλλο δωμάτιο, ψιθυριστά στο τηλέφωνο
«δεν τον αντέχω, Σούλα μου, γυρίζει, φοράει την παντόφλα και ούτε καν μου απευθύνει τον λόγο».

Η παντόφλα σε ζεσταίνει, σε βολεύει, σε «καθίζει».
Μπορείς να δεις σημεία και τέρατα, να ανεχθείς κύματα ακρίβειας, βλακώδεις δηλώσεις,
δικέφαλα τέρατα, γκάλοπ πολιτικής δημοτικότητας και κάπως να τα θεωρείς νορμάλ.
Η παντόφλα απορροφά τους κραδασμούς της οργής, τους γειώνει κατευθείαν στην ενδοδαπέδια.
Δείχνει ελαφριά, αλλά στην πραγματικότητα έχει τη βαρύτητα μιας μαύρης τρύπας:
απορροφά μέσα της τα πάντα, όνειρα, αντιρρήσεις, ψυχές, αγάπες, γάμους.
Η παντόφλα δεν ικανοποιείται, δεν χορταίνει, δεν ησυχάζει, αν δεν σε καταπιεί ολόκληρο.

Θυμάμαι τις στρατευμένες φεμινίστριες που έκαιγαν συμβολικά τα σουτιέν τους.
Καταλαβαίνω ότι ήταν συμβολικό, αλλά...
βρε κορίτσια (και αγόρια), μήπως τελικά καίγαμε λάθος αξεσουάρ;

14 σχόλια:

  1. πάρα πολύ καλό!!! η εβδομαδιαία αποκωδικοποίηση του νόμου της παντόφλας μου άρεσε ιδιαίτερα και με έβαλε και σε σκέψεις... λάθος αξεσουάρ ε? λες???
    πάντως κι εγώ δεν δέχομαι ούτε αποδέχομαι την αντιστροφή της πεταλούδας κι επίσης έχω να δηλώσω πως οι δικές μου παντόφλες είναι καφέ-σοκολά χαμστεράκια με ροζ φατσούλα ...πολλά φιλάκια φιλενάδα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααα! βρε συ ,"παντοφλα" που σου χρειαζεται μαλλον....χχαχαχαχα :D Φιλια!

    Καμια σανιδα να καψουμε καλυτερα,πλακωσε το κρυο...και να μην ειναι βρεμενη εεε?Κυριολεκτω,απλα μου ηρθε συνειρμικα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου πω την αλήθεια, επειδή έχω ζήσει και στα λίγα τα τετραγωνικά καιστα περισσότερα ,200 όχι και 500, !! σου λέω με τοχέριστην καρδιά, ότι άλλο να πέφτει ο απέναντι τοίχος να σε πλακώνει, και άλλο να μπορείς να κάνεις και γύρα ...που λέειο λόγος...
    Καλές είναικαι οι παντόφλες, αρκεί να τις φοράμε μετά την δουλειά...Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, θακάνουμε και τον σταυρό μας, να έχουμε δουλειά,,,,και δεν πα να μη μιλήσει...(πλάκα κάνω,αλλά...)
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γι αυτο δεν φοραω παντοφλες....εξαιρετικο μπραβο σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο
    αν και δεν ήμουν ποτέ της "παντόφλας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περασα να μαθω νεα σου και να ευχηθω καλη εβδομαδα.Πολυ ομορφες οι σκεψεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ღ oneiremata ღ
    Δηλώνω φαν της παντόφλας της χουχούλας κι γενικά της ξεκούρασης που μου λείπει.Εγώ δεν θα σου περιγράψω τις δικές μου μια και κάθε εβδομάδα αλλάζω μια και μου τις τρώει η Νφέλη για να μ`εκδικηθεί που την αφήνω τόσες ώρες μόνη της. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Περίοπας
    Μόνο παντόφλα; ολόκληρη σανίδα μπας και συνέλθει ο ξανθός εγκέφαλος που δεν λέει να βάλει μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @sofia
    Πές το ψέμματα. Μετά από τόσο καιρό άνεργη χαίρομαι όταν γυρνάω και της φοράω.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @elli.
    Χάνεις όταν ξέρεις να τις φοράς δεν σε καταπίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ`ευχαριστώ πολύ αν και δηλώνω φαν, ειδικά μετά την δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Πολίτης της Μπανανίας
    Πολλά φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Καλώς τον φίλο μου. Να είσαι καλά που με θυμάσαι την γαιδούρα που λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνω να σας επισκεφτώ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!