Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

27 Νοεμβρίου 2010

Μην της μιλάτε της τρελής.

Όταν το δάχτυλο δείχνει τη σελήνη, ο ηλίθιος κοιτάζει το δάχτυλο.
Εγώ θα το παραφράσω και θα πω ότι, όταν σε μια ξανθιά της δίνουν μια θέση δίπλα στον δήμαρχο, εκείνη κοιτάζει κάτω από την καρέκλα. Ή μήπως της έφυγε πόντος από τον καλτσόν.

Έτσι κι εγώ. Από την ώρα που μου ανακοίνωσε ο δήμαρχος ότι με θέλει δίπλα του στο γραφείο του, μ`έπιασε ντουβρουτζάς.
Τσίτα τα νεύρα, τσίτα τα γκάζια.

- Ίσως και ν`αρχίσουμε από αύριο. Θα σε πάρω τηλέφωνο.
Λόγια ξεκάθαρα, που όμως στον ξανθό μου εγκέφαλο μεταφράστηκαν ως εξής:
Μην κοιμηθείς το βράδυ, πάρε το τηλέφωνο αγκαλιά, κάνε την διαδρομή από την κρεβατοκάμαρα στην κουζίνα καμιά εικοσαριά φορές, στάση Ευαγγελισμός-Σύνταγμα, πιες όλη την λίμνη του Μαραθώνα από νερό, σαν να ζούσες σε περίοδο ξηρασίας όλη την προεκλογική περίοδο και γενικά ζήσε μια νύχτα κόλασης.
- Θα τα καταφέρω;
- Θα με αποδεχτούν οι υπόλοιποι ή θα με κοιτάζουν με μισό μάτι και θ`αναρωτιούνται αυτό το  ξανθό κομματόσκυλο  με το ανασηκωμένο φρύδι, (τικ που έμεινε από τις εκλογές), τι γυρεύει εδώ;
- Ποιο θα είναι το ωράριο;
- Θα έχω ωράριο ή θα μεταβληθώ σε ωάριο που ψάχνει απεγνωσμένα σπέρμα για γονιμοποίηση;
- Η ζωή μου θα κρέμεται  από ένα τηλέφωνο;
- Θα παραμείνω αναλλοίωτη από την βρωμιά της πολιτικής;
- Θα συμβιβαστώ, ή θα τα βροντήξω κι ένα χειμωνιάτικο πρωί θα φύγω από το Δημαρχείο σαν τρελή, που λέει και το άσμα;
Χιλιάδες ερωτήματα, χωρίς απάντηση. Δεν την αντέχω την μούγκα στην στρούγκα.
Έβγαλα και την τηλεόραση από την κρεβατοκάμαρα. Θέ μου τι χαζή που είμαι; Κάποτε είχα κι ένα χαζοκούτι να με νανουρίζει, τώρα τι θα κάνω;
Κατεβαίνω στο σαλόνι αγκαλιά με μια κουβέρτα κι αισθάνομαι σαν αποδιωγμένη σύζυγος από το συζυγικό κρεβάτι, λόγω απιστίας.
Με το τηλεκοντρόλ στο χέρι, αποχαυνωμένη, σιχτιρισμένη, μην της μιλάτε της τρελής κι αφήστε την να κλάψει, άραγε πιάνω δουλειά από το πρωί;
Ζαπ- ζαπ- ζαπ! Τι γίνεται εδώ;
Τόσο ροζ είχα να δω από τότε που μου φέρανε το κουκλόσπιτο της Μπάρμπι

Είναι αμιγώς ροζ; Ή έχει και το γκριζάκι μέσα, για να σπάσει η κουφετίλα; Το σκάνδαλο είναι αμιγώς σεξουαλικό ή να βάλω και μισό κιλό αποχαρακτηρισμούς αρχαιολογικών χώρων;
Τίποτα μίζες γαρνιτούρα ή θα το τσακίσετε ξεροσφύρι; Ροζ; Γκρι; Ροζ με γκρι πουά; Όλοι οι δημοσιογράφοι στα δελτία έχουνε γίνει στυλίστες και ψάχνουνε αποχρώσεις και αποχρώσες ενδείξεις!
Σιγά μωρέ, λέει το Μαξίμου (αλήθεια, το Μαξίμου είναι άνθρωπος; Γιατί ποτέ δεν βάζει γλώσσα μέσα του? ).
Σιγά μωρέ, το ροζ μπομπόν είναι, μην το κάνουμε και ζήτημα.

Αποχαρακτηρισμοί, μιζούλες, ρουσφετάκια, μέσον, μέσα, ημέτερος, διευκολύνσεις... Σιγά μωρέ...
Κύριε, κύριε, σηκώστε με στο μάθημα! Είμαι διαβασμένη, βάλτε μου δύσκολα, μη με λυπάστε!

2 σχόλια:

  1. αυτό θα πει άγχος...δηλ αν εσύ είχες τέτοια ...ας το πω στεναχώρια και σκασίλα, ο δήμαρχος πόσο άνετος είναι?
    μόνο εσύ θα μπορούσες να δώσεις με τούτο το μοναδικό σου τρόπο μια τέτοια περιγραφή στην καινούρια σου δουλειά...καλή δύναμη φιλενάδα και σιδεροκέφαλη και μη φοβάσαι όλα θα πάνε καλά κι όλα θα τα καταφέρεις εσύ!! φιλάκια πολλά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ღ oneiremata ღ
    Μα τώρα αρχίζει το πραγματικό άγχος. Ειδικά για τον Δήμαρχο που θέλει πραγματικά να τα καταφέρει στο δύσκολο έργο του. Γιατί πίστεψέ με παραλαμβάνει μια πόλη ερείπιο από όλες τις απόψεις. Ελπίζω κι εγώ να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης του. Αν κι έχω κλεισμένη σουίτα στο Δαφνί εδώ και κάτι χρόνια σε περίπτωση ανάγκης. Ελπίζω να μην την επισκεφτώ σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!