Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

26 Ιανουαρίου 2010

Τώρα έγινα ρατσίστρια.




Ερώτηση 1:Γιατί όταν θέλω ν`αγιάσω οι διαόλοι δεν μ`αφήνουν;
Έγραψα πριν μερικές μέρες για το μεταναστευτικό, εξέθεσα τις απόψεις μου κι ηρέμησα.
Μέχρι εχθές που η συνάδελφος στην δουλειά, (Αλβανίδα) μ`΄εκανε τούρμπο.
Ήρθε με πολύ στυλάκι και άρχισε την συζήτηση για το μεταναστευτικό για να καταλήξει μετά από αρκετή ώρα στο εξής:"Τελικά πρέπει να σας αναγνωρίσω ότι έχετε μεγάλη υπομονή εσείς οι Έλληνες, γιατί αν είσασταν στην πατρίδα μου θα σας είχαμε σπάσει στο ξύλο και φυσικά ούτε συζήτηση για ιθαγένειες και δικαιώματα".
Αυτό το έχω κουβεντιάσει με τους δικούς μου στην Αλβανία.
Την κοίταζα με ανοιχτό στόμα. Δεν πίστευα στ`αυτιά μου.
Και σήμερα το πρωί μου είπε το εξής: "Τον κ..λο  σας να χτυπάτε κάτω, το νομοσχέδιο θα περάσει και σε 20 χρόνια το πολύ 'Σιάκι" (ειρωνικό το Σιάκι) θα σας κυβερνήσουμε".
Τα σχόλια δικά σας.



5 0   Ε ρ ω τ ή σ ε ι ς   Ε ν ό ς   Π ο λ ί τ η


(01)  Η ψήφος στους Μετανάστες τι ακριβώς θα προσθέσει στην χώρα που λέγεται Ελλάδα;

(02)  Τι ακριβώς έχει η χώρα Ελλάδα που (και) με το δικαίωμα ψήφου θα προσφέρει σε αυτούς τους ανθρώπους;

(03)  Γιατί τονίζεται συνεχώς, η οικονομική ωφέλεια της χώρας από τους Μετανάστες; Πότε ερευνήθηκε κάτι τέτοιο σε επίπεδο Επιστημονικού μέτρου, και σε συλλογική κλίμακα;

(04)  Γιατί όλοι μας, έχουμε μπολιαστεί ότι δεν προτιμώνται κάποιες δουλειές και ευτυχώς που υπάρχουν οι Μετανάστες, ΕΝΩ, η αλήθεια είναι πως οι Έλληνες εγκατέλειψαν αυτές τις δουλειές διότι οι Μετανάστες έριξαν τα μεροκάματα;

(05)  Αντίθετα, γιατί λογίζεται το παραπάνω σαν επιτυχία διότι, υποτίθεται, κρατά την Ελληνική οικονομία ανταγωνιστική;

(06)  Με αύξηση της ανεργίας των ήδη πολιτών;

(07)  Ή είναι τεράστια αποτυχία γιατί το κράτος, με όλες τις κυβερνήσεις, δεν έχει επιτρέψει υποδομές παραγωγής προϊόντων/υπηρεσιών που να αμείβουν ικανοποιητικά τους εργαζόμενους ενώ παραμένουν ανταγωνιστικά;

(08)  Αν η Ελλάδα έχει ανάγκες σε Μετανάστες, τότε, γιατί ουδέποτε ζήτησε να έρθουν και να πλαισιώσουν την Ελληνική κοινωνία και το εργατικό δυναμικό της χώρας;
Ο κύριος Παυλόπουλος ευχαρίστησε δημόσια τους εισβάλοντες Πακιστανούς, και άλλους «που μας προτιμούν». Αν αυτό ήταν σωστό, τότε, γιατί δεν ζήτησε νόμιμους Μετανάστες και, ως παράνομοι, θαλασσοπνίγονται;

(09)  Οι Μετανάστες στην χώρα μας γιατί προπαγανδίζονται ως εν δυνάμει αιμοδότες του Ασφαλιστικού μας συστήματος, και του Οικονομικού, ενώ, στην χώρα μας για να βρει κάποιος δουλειά πρέπει κάποιος άλλος να την αφήσει;

(10)  Αυτός δεν είναι και ο λόγος που η Ελλάδα ουδέποτε ζήτησε Μετανάστες;


(11)  Αν τα παιδιά των Μεταναστών δεν έχουν γνωρίσει την πατρική χώρα, και δεν την αγαπούν, όπως είναι μια από τις βασικές αιτιολογίες της απόδοσης ψήφου, τότε, ποια είναι η ευθύνη των γονιών στο σπίτι τους; Τι τα μαθαίνουν;

(12)
α)  Γιατί να επωμισθεί η δική μου χώρα ΚΑΙ την ανευθυνότητα αυτών των γονιών, ή την πονηριά τους; Εγώ γιατί λατρεύω (πχ) την Ζάκυνθο σαν κομμάτι της πατρίδας μου και ας μην έχω πάει ποτέ;
β)  Οι διάφορες προσφέρουσες κυρίες, μέσω ΜΚΟ ή μη, βγαίνουν μόνιμα, στα έντυπα, φωτογραφίες αγκαλιά με συμπαθή Αφρικανάκια και ουδέποτε με Αλβανάκια, ενώ, οι Αλβανοί, της γειτονικής μας Αλβανίας, είναι το 60% των Μεταναστών και οι Αφρικανοί το 10%.
Γιατί ο ιδιότυπος αυτός ρατσισμός;

(13)  Τα παιδιά των παράνομων Μεταναστών (οι οποίοι νομιμοποιήθηκαν εκ των υστέρων) θέλουν να λογίζονται ως δικαιούμενα Ελληνικών Πολιτικών δικαιωμάτων, διακηρύττοντας ότι δεν ευθύνονται για τις πράξεις των γονιών τους.
Τα δικά «μου» παιδιά, τι φταίνε αν κάποτε «εγώ» ψήφισα (πχ) τον κ Σημίτη ο οποίος νομιμοποίησε εισβολείς Μετανάστες;

(14)  Αν η ισχνή και μικρή μας χώρα έχει τόσο μεγαλεπήβολες βλέψεις ενσωμάτωσης Μεταναστών, και, το ίδιο πράξει σε αναλογία η ΕΕ, οι χώρες προέλευσης των Μεταναστών σε ποιον θα ανήκουν; τι θα απογίνουν;

(15)  Γιατί, αφού ανακουφίσουμε στο μέτρο του δυνατού τους Μετανάστες, δεν καταβάλουμε τις ίδιες προσπάθειες να τους βοηθήσουμε, και στην συνέχεια να επιστρέψουν και να βελτιώσουν την δική τους χώρα;

(16)  Όλοι, μα όλοι, οι Μετανάστες διαμαρτύρονται για διάφορα προβλήματα της χώρας μας. Τουλάχιστον, ορισμένοι προσθέτουν για «ξεκάρφωμα» ότι αγαπάνε την χώρα μας. Και εγώ αγαπάω το σπίτι τους αν το βλέπω συνέχεια, θα μου το δώσουν;

(17)  Η γενική απορία είναι γιατί δεν έμεναν στα προβλήματα της δικής τους χώρας, αλλά ήρθαν εδώ να μας «ζητούν τον λόγο» για τα δικά μας;

(18)  Και αν δεν μπορούσαν αλλιώς γιατί δεν συνεχίζουν, όπως μπήκαν και σε εμάς παράνομα, προς μια άλλη καλύτερη χώρα;

(19)  Που σίγουρα και πιο εύκολη Γλώσσα, και πιο χρήσιμη διεθνώς, θα έχει από την δική μας;

(20)  Εξουσιοδοτήσαμε ποτέ εμείς ως λαός κάποιον, να τάξει «λαγούς με πετραχήλια» σε άλλους λαούς, ώστε να υπάρχουν Μετανάστες που τώρα είναι δέσμιοι των αρχικών τους επιλογών, δηλαδή να έχουν μάθει την δύσκολη γλώσσα μας και να έχουν πλέον εθιστεί στην χώρα μας;


(21)  Αυτή η συνεχή και συντονισμένη προσπάθεια, για σταδιακή πολιτογράφηση εκκατομυρίων Μεταναστών, και η αντίστοιχη τεράστια αλλοίωση του Εκλογικού Σώματος, γιατί δεν λογίζεται ως ανήθικη;

(22)  Γιατί, αντίθετα, λογίζεται ως Ανθρωπιστική;

(23)  Γιατί η λυσσαλέα προπαγάνδα των ημερών θολώνει εντέχνως τα Ατομικά δικαιώματα με τα Πολιτικά δικαιώματα;

(24)  Ατομικό, ανθρώπινο, δικαίωμα είναι η τιμή, η υπόληψη, η ασφάλεια, κλπ.
Είναι ατομικό δικαίωμα και το αίτημα για την ιδιοκτησία του σπιτιού του άλλου; (ψήφος/ιθαγένεια)

(25)  Είναι ανθρώπινο δικαίωμα (α) η εισβολή στο σπίτι του άλλου, και (β) η απαίτηση για (γ) συνιδιοκτησία του σπιτιού;

(26)  Οι Έλληνες Μετανάστες πήγαν σε άλλες χώρες με πρόσκληση ή αποδοχή για εργασία. Οι Έλληνες Μετανάστες δεν εισέβαλαν στις ξένες χώρες, αλλά πήγαν νόμιμα και με υπολογισμό, από αυτές τις χώρες, για τις ανάγκες και τα κριτήρια υποδοχής τους.
Οι εδώ Μετανάστες σε ποιο ποσοστό ανήκουν στην κατηγορία αυτή; Με άλλα λόγια, σε ποιο ποσοστό δεν είναι «έτσι θέλω» εισβολείς;

(27)  Οι νόμιμοι Μετανάστες δεν πήγαν σε άλλες χώρες:
- ούτε σπρωγμένοι από τα παιχνίδια του Διεθνισμού
- ούτε για να αλώσουν τις τοπικές κοινωνίες
- ούτε για να δημιουργήσουν εκ του μηδενός εθνικές μειονότητες
- ούτε για να αλλοιώσουν τα εκλογικά σώματα
- ούτε για να πάρουν την δουλειά του ντόπιου.
Οι εδώ Μετανάστες σε ποιο ποσοστό ανήκουν στην κατηγορία αυτή;

(28)  Γιατί η ανησυχία των πολιτών σε όλα αυτά τα τεράστια τεκταινόμενα λογίζεται σαν Ξενοφοβία; και μάλιστα και από τον Πρωθυπουργό μας;

(29)  Πότε συμφωνήσαμε ότι στο περιεχόμενο της ψήφου μας, εξουσιοδοτούμε και για την παιδαγωγική μας καθοδήγηση, αν υποθέσουμε ότι πράγματι είμαστε Ξενοφοβικοί; Και ποιος αποφασίζει ποια θα πρέπει να είναι αυτή;

(30)  Υπάρχει αντίστοιχη λέξη για τον φόβο μας της εισαγόμενης τεράστιας ανεργίας;


(31)  Την οποία λέξη, θα την υιοθετήσει και ο κ Πρωθυπουργός, και θα την αναφέρει επίσης συχνά;

(32)  Υπάρχει αντίστοιχη λέξη για τον φόβο μας, εξ αιτίας της εισερχόμενης τεράστιας ανεργίας, στην συνεπαγόμενη τεράστια εγκληματικότητα, ποιότητας και ποσότητας επιπέδου ΗΠΑ;

(33)  Η Τουρκία (ή η Αλβανία, ή τα Σκόπια), γιατί να μας ζητά το ένα κομμάτι και το άλλο κομμάτι, και να μην εποικίσει με Μετανάστες τα κομμάτια που την ενδιαφέρουν, ώστε στην συνέχεια πληθυσμιακά ισχυρότερα, και με ψήφο, αυτά τα μέρη να ζητήσουν την απόσχιση σε αντιστοιχία Κοσσόβου;

(34)  Γιατί έχει σχηματιστεί μια πλειάδα ΜΚΟ (πολλές είναι και επιδοτούμενες), όπως και εφημερίδες, που δεν προλαβαίνουμε οι πολίτες να πούμε κουβέντα, και σπεύδουν να μας κατατάξουν αυθαίρετα σαν Φασίστες, ή Ρατσιστές, ή Εθνικιστές;

(35)  Γιατί δεν συμβαίνει αντίστοιχη δράση ΜΚΟ, και εφημερίδων, με ΣΥΝΕΧΕΙΣ κατηγορίες εναντίον του λαού τους στο Μεταναστευτικό θέμα σε άλλες χώρες; Όπως (πχ) Ισραήλ, Ελβετία, Τουρκία, Ιταλία, FYROM, Αλβανία, Κύπρο, Ιρλανδία;

(36)  Γιατί στην Ιρλανδία, το φθινόπωρο 2009, κάποιοι θερμόαιμοι (ας πω ότι ήταν Ρατσιστές, και Ναζί) έσπασαν 2-3 σπίτια νυχτιάτικα, Βαλκάνιων(;), όλοι οι δύστυχοι Μετανάστες έφυγαν άρον-άρον, και μετά από δυο ημέρες κανένα Πρακτορείο δεν ασχολιόταν πλέον με την είδηση, ούτε ΜΚΟ;

(37)  Γιατί δεν λέει κανείς τους Ιρλανδούς «Ρατσιστές»; Γιατί, όμως, ειδικά για ΕΜΑΣ, κάνουμε-δεν κάνουμε, πούμε-δεν πούμε, υπάρχει τέτοιος ζήλος από τους άλλους;

(38)  Γιατί Πρωθυπουργοί άλλων χωρών δεν δηλώνουν δημόσια και φωναχτά για τον λαό τους αν είναι ξενοφοβικός και ανάλογες ορολογίες;

(39)  Γιατί πολλά έντυπα, αλλά και πλήθη οπαδών παρατάξεων, κυρίως αριστερά του κέντρου, ειρωνεύονται συνεχώς που να πήγε η φιλοξενία μας για την οποία υπερηφανευόμαστε, ενώ δεν είναι αυτό το θέμα αλλά το να δώσουμε και το «σπίτι» μας; (ψήφο)

(40)  Όπως είναι η μορφή με την οποία προωθείται η ρύθμιση περι Ιθαγένειας, δλδ χωρίς προϋπάρχουσα ποσόστωση επί της χώρας μας, σε τι διαφέρουν τα κύματα Μετανάστευσης από κανονικότατο Εποικισμό;


(41)  Το ΠΑΣΟΚ, και τα άλλα κόμματα, αντιδρά «μετά βδελυγμίας» στον εποικισμό περιοχών όπως της Γάζας, ή της Β.Κύπρου. Ποια είναι η διαφορά του Μεταναστευτικού εποικισμού που γίνεται στην δική μας χώρα;

(42)  Αν, τελικώς, υπάρξει διάταξη για προϋπάρχουσα ποσόστωση επί της χώρας μας, θα ισχύει αυτή με αυστηρά μέτρα τέτοια ώστε να μην αυξάνεται τεχνητά από επιπλέον έμμεσες πολιτογραφήσεις «εκ συμπαθείας», ή «εξ αγχιστείας», και συναφών προσελεύσεων;
Ο κύριος Σημίτης γιατί έσπευσε, «άρον-άρον», να περάσει τον «Νόμο περί συνένωσης»;

(43)  Ακούγεται ότι μέσα από την αθρόα πολιτογράφηση των επερχόμενων Μεταναστών το κράτος επιχειρεί και την εξομάλυνση της υπογεννητικότητας μας. Αν αυτό ισχύει, λογίζεται ως ηθικό;

(44)  Αν το κράτος δεν θέλει να μας «τιμωρήσει» που είμαστε υπο-γεννητικοί ως λαός, προτίθεται να πάρει δραστικά και ουσιαστικά μέτρα υπερ της δικής μας υπερ-γεννητικότητας, αντί να προσβλέπει στους Μετανάστες;

(45)
α)  Γιατί δεν προωθείται με τον ίδιο ζήλο το θέμα της Ομογενειακής Ψήφου, που μοιάζει και πιο ηθικό, και για το οποίο δεν είμαστε ούτε «Ξενόφοβοι», ούτε «Ρατσιστές»;
β)  Οι Ομογενείς, λέγεται, οτι δεν είναι τόσο επιθυμητοί διότι δεν θα έχουν συναίσθηση των αποφάσεων της ψήφου τους για έναν τόπο στον οποίο δεν ζουν. Γιατί κρίνεται πως θα έχει συναίσθηση η ψήφος ενός Αλβανού, ή Πακιστανού, για την Μυτιλήνη, ή την Ήπειρο, ή την Μακεδονία, απέναντι σε απαιτήσεις γειτονικών κρατών;

(46)  Με ποιο ΗΘΙΚΟ δικαίωμα μια εκλεγμένη Κυβέρνηση εκμεταλλεύεται την ψήφο μας, που της δόθηκε για διαχειριστικούς λόγους σε τρέχοντα θέματα, και αποφασίζει σε βαριά θέματα Θεσμών, όπως τα αφορόντα τους Μετανάστες, χωρίς Δημοψήφισμα;

(47)  Γιατί το θέμα της Ιθαγένειας ή Υπηκοότητας (βλ. ψήφος) στους Μετανάστες θα προωθηθεί με κοινοβουλευτική διαδικασία, σαφώς νομότυπα αλλά, όχι με Δημοψήφισμα;

(48)  Αν οι υποστηρικτές του "δικαίωμα ψήφου στους Μετανάστες" δεν θέλουν Δημοψήφισμα φοβούμενοι πως θα καταψηφιστεί,
αυτό δεν είναι Φασιστικό προς τους ανθρώπους που απαρτίζουν την πλειοψηφία;
Δεν είναι, εν τέλει, και Ρατσιστική αντιμετώπιση στους ανθρώπους αυτής της πλειοψηφίας;

(49)  Η προπαγάνδα υπέρ των, εκ των υστέρων νομιμοποιημένων, εισβολέων Μεταναστών, έχει ωθήσει, ή προσλάβει, ακόμη και γραφίδες από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους.
Προωθεί ακόμη και «αθώες» συζητήσεις τύπου «καφενείου» σε τηλεοπτικές εκπομπές και διαδικτυακές σελίδες.
Όλη αυτή η λυσσαλέα μεθόδευση, όλος αυτός ο παρασκηνιακός μηχανισμός προώθησης, γιατί ουδέποτε λειτούργησε για χρονίζοντα, δίκαια, αιτήματα άλλων δεινοπαθούντων κοινωνικών ομάδων;
Με άλλα λόγια, ποια, και πόσο μεγάλα πια, είναι τα συμφέροντα που προωθούν, τόσο, όλη αυτή την κατάσταση;

(50)  Έχω χάσει "κάποιο τεύχος", ή, "ο Βασιλιάς είναι γυμνός";



18 σχόλια:

  1. 1. Και πολύ καλά θα μας έκαναν να μας έσπαγαν στο ξύλο αν ζητούσαμε ιθαγένειες και τα ρέστα. Έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας και μπερδεύουμε την προστασία του μετανάστη και την υπηκοότητα με την ιθαγένεια που από μόνη της σημαίνει "από γενιά σε γενιά". Είναι ο Νιγηριανός, Έλληνας από γενιά σε γενιά; Θα τρελλαθώ τελείως δηλαδή!
    2. Αλλά οι Αλβανοί είναι μονιασμένοι δεν είναι σαν εμάς που είμαστε διχασμένοι και ηλίθιοι που χρησιμοποιούμε τη λέξη "ρατσισμός" παντού κι όποιον πάρει ο Χάρος!
    3. Τώρα καταλαβαίνεις έναν από τους λόγους που δεν συμφωνώ με όλο το στυλάκι του Λαζόπουλου...γιατί ο κύριος ζει στη χλιδή κι έρχεται σε μένα με τα 800 ευρώ, να κάνει μαθήματα περί μη φυλετικών διακρίσεων ενώ τον φυλάνε τέσσερις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν Θεοδοσία, αυτό που έχεις αναρτήσει είναι ολόκληρη μελέτη και περικλείει τις απορίες και τον προβληματισμό κάθε νοήμονα πολίτη που στέκεται μακριά από κάθε λογής συμφέροντα. Φοβάμαι μόνο ότι ζώντας στη χώρα του παραλόγου σε λίγα χρόνια θα μείνει μόνο το παράλογο χωρίς τη χώρα μας... Συμφωνώ και με το σχόλιο της Κίρκης.
    ΥΓ. Προσπάθησα ν' αφήσω σχόλιο και στην πηγή αλλά δεν εμφανίζεται η σελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάνανε πιόνια και μας και τους μετανάστες το κακό είναι πως εμείς πάντα θα μένουμε πιόνια
    γιατί οπισθοχωρούμε και αυτοί πάνε μπροστά θα κάνουν το πιόνι βασίλισσα και θα μας κάνουν ματ η μόνη ελπίδα ο πολιτισμός μας

    καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά, αν βρέθηκε μια ηλίθια Αλβανίδα να πει όλα αυτά δεν σημαίνει πως έτσι είναι και πας περιπτώση εδώ είναι Ελλάδα και όχι Αλβανία... κι ευτυχώς που δεν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οποιοσδήποτε τα άκουγε αυτά που άκουσες θα εκνευριζόταν, τουλάχιστον! Το θέμα είναι πως κάποιες αλλαγές - και μάλιστα τόσο σημαντικές που στο μέλλον θα φανούν πόσο θα συμβάλλουν στην "επαναπροσδιόρησή μας" ως κράτος, έθνος, θέση στο χάρτη, κλπ κλπ...,- δεν πρέπει να γίνονται έτσι απότομα, χωρίς προετοιμασία του λαού, χωρίς οργάνωση. Θα έπρεπε να υπήρχε ομαλή μετάβαση από το στάδιο "κλειστά σύνορα" στο στάδιο "περάστε κι αράξτε όπου κι όπως θέλετε". Στο κάτω κάτω, δεν μπορεί να ζητάμε από κάποιον που έχει καεί να κάτσει στον ήλιο.

    τα φιλιά μου φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μάγισσα Κίρκη
    Ξέρεις ότι συμφωνώ μαζί σου κι ο τρόπος που λές την δική σου αλήθεια με εκφράζει.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @to alataki
    Δοδήσεις ευκαιρίας με την συμπεριφορά της συναδέλφου, κι επειδή μου έκανε εντύπωση το κείμενο και με βύθισε σε σκέψη το έκανα ανάρτηση.:)
    Τις απαντήσεις όμως ποιός θα τις δώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Γιάννης Παππάς
    Η παρουσία σας εδώ τιμή μου...
    Μόνο που με λύπη μου διαπιστώνω ότι τον πολιτισμό μας τον χάσαμε και καθόμαστε στα ερείπιά του χωρίς καμιά διάθεση να τον αναστηλώσουμε.
    Γίναμε υλιστές και μίζεροι χωρίς όνειρα...
    Η μάτ κίνηση στην σκακιέρα της παγκοσμοιοποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Γιώργος Φάκος
    Λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω φίλε μου αλά δυστυχώς δεν είναι μία ηλίθια Αλβανίδα.
    Είναι μία πανέξυπνη κοπέλα με πολλούς πανέξυπνους συμπατριώτες της που έχουν την ίδια άποψη.
    Τους ζω 7 χρόνια 9 ώρες την ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ANASA
    Τον επαναπροσδιορισμό δεν καταλαβαίνω φιλενάδα.
    Δηλαδή σε τι θα μας ωφελήσει σαν έθνος;
    Πόσο μπροστά θα μας πάει;
    Κι ας μην αναμασάμε το Γερμανικό πρότυπο,
    γιατί όταν το έκανε η Γερμανία το έκανε γιατί ήταν ένα ερείπιο από τον Β΄παγκόσμιο πόλεμο.
    Χρειαζόνταν εργατικά χέρια.Έχω ζήσει πολλά κι έχω εισπράξει πολλά από την αγκαλιά που τους άνοιξα...Κι οι πληγές δεν κλείνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλη μου, μελέτησε ΚΑΛΑ τα λόγια της αλλοδαπής καθώς και την ερώτηση 33..

    εκεί είναι ΟΛΑ κρυμένα..

    όσα έχουν κανονιστεί πρίν απο μάς για μάς..

    ακόμη να προσθέσω οτι οι Αλβανοί τουλάχιστον που γνώρισα όλα αυτά τα χρόνια, έχουν τέτοιο ρατσισμό που δέν φανταζόμαστε..
    να υπογραμμίσω οτι είμαι ρατσιστής με τους ηλιθίους..

    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε αξιόλογα και ισορροπημένα blog, σαν αυτό, βρίσκω την ευκαιρία μελετώντας τα σχόλια να κατατοπίζομαι που περίπου είναι η αντίληψη του μέσου πολίτη/ ακροατή/ ανθρώπου σε δεδομένο θέμα, και ποια είναι η έτερη άποψη, ή η τροποποιούσα άποψη. Γνήσιος διάλογος δλδ.

    Είναι μια πολύ χρήσιμη "ζεστή" πληροφορία για εμάς τους bloggers που ανδρώνουμε την πένα μας απέναντι σε ενεργό κοινό και όχι απο άρθρα-μονολόγους (βλ. χωρίς αντίλογο από το ίδιο βήμα).

    Την καλημέρα μου (οκ μεσημέριασε, μη βαράτε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ευρύνοος
    Δυστυχώς το ξέρω φίλε μου.Για καλή ή κακή μου τύχη έχω φίλους μέχρι το λαιμό χωμένους μες`στα σκατά της πολιτικής και μου έχουν εξηγήσει κάποια πράγματα εδώ και πολύ καιρό,αν κι εγώ νόμιζα ότι τα λένε για να με εντυπωσιάσουν.
    Τελικά επαληθεύονται, δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Άναυδος
    Να σ`ευχαριστήσω κι από τον χώρο μου για το υπέροχο κατά την άποψή μου βέβαια άρθρο που μου παραχώρησες το οποίο απευθύνεται σε σκεπτόμενα άτομα.
    Έκανες πολύ καλή δουλειά και μπράβο σου.
    Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την καλημέρα μου Θεοδοσία.

    Δυστυχώς τέτοια παραδείγματα πολλά...

    πέρνα και μια βόλτα από εδώ (σου έκανα μια αναδημοσίευση):
    http://aboutmylamia.blogspot.com/2010/02/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την ίδια ακριβώς κουβέντα μου την είπε προχθές ένας αφρικανός επειδή δεν ήθελα να αγοράσω τα cd του.

    Την ίδια κουβέντα λένε αλβανέζες συμαμθήτριες στις Ελληνίδες.

    Όχι συνύπαρξη, που είναι έτσι και αλλιώς εκ φύσεως αδύνατον απο τις ίδιες τις συνθήκες, αλλά υποταγή και κυριαρχία. Έτσι το βλέπουν. Γιατί το πρόβλημα δεν είναι η μετανάστευση, αλλά η ποιότητα αυτής της μετανάστευσης, και το πως έγινε, και για ποιους λόγους. Και το πιο σημαντικό, με ποιο ψυχολογικό πόλεμο και προπαγάνδα επιβλήθηκε και επιβάλλεται απο γνωστούς κύκλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να συμπληρώσω το τραγελαφικό: Όταν πετυχαίνω κάτι αυτόκλητους "προοδευτικούς" που βγάζουν φλύκταινες σε κάθε τι Ελληνικό, αλλά ευχαρίστως βγάζουν κουμπούρια υπεράσπισης για τα "ταξικά αδέρφια" τους, τους λαθρομετανάστες και τους (ως επι το πλείστον παράνομα) Ελληνοποιημένους μετανάστες, τους ρωτάω αν θα πηγαίνανε να ζήσουν μέσα στα γκέτο, και να περπατήσουν νύχτα στο κέντρο. Αν θα ήταν οκ γι αυτούς να δουν την κόρη τους να παντρεύεται κάποιον απο αυτούς τους ανθρώπους.

    Αν εξαιρέσεις κανα δυο που αναλώθηκαν σε κάτι φιλολογικής σάλτσας αναδιπλώσεις και γενικολογίες περι προσωπικότητας, ανοχής κλπ (αλλά παραδοχή επι της ουσίας με τίποτα), οι περισσότεροι ξερόβηξαν και αλλάξαν 45 διαφορετικά χρώματα.

    O tempora o mores!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!