Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

4 Μαρτίου 2010

ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ

Ήταν να μην πάρω φόρα και μαζί την κατηφόρα με τις εκδρομές..
Βέβαια μαζί με την φόρα δίνουν δώρο και μια κατηφόρα (2 σε 1 δώρο).
Τέτοια αναισθησία που με δέρνει είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα.
(Με παρέσυρε το ρέμα μάνα μου δεν είναι ψέμα).
Τα φόρτωσα όλα στον κόκορα, την ανεργία μου το αβέβαιο μέλλον κι εκδράμω.
Τώρα πώς μου βγήκε αυτή η επιθυμία ξαφνικά δεν το έχω αναλύσει ακόμη.


Την περασμένη Κυριακή πήγα βόλτα στο βουνό με γοβάκι και φουρό, σ`ένα ενετικό κάστρο.
Χθες πήγα κατά Ναύπλιο μεριά, με το Μπούρτζι και το Παλαμήδι.
Μανία με τα κάστρα ένα πράγμα.
Μάλλον εξερευνώ  χώρους κατάλληλους, εκεί που έχω την τρελή επιθυμία να κλείσω όλους
αυτούς που παίζουν στην ρουλέτα το μέλλον της χώρας μου και του λαού μας.
Τώρα έχω μια απορία.
Αν τους ταιριάζει το Παλαμήδι ή το Μπούρτζι καλύτερα.
Καλά δεν θα σκάσουμε και γι αυτό.
Το πολύ πολύ να κάνουμε δημοψήφισμα να δούμε τι μας βολεύει καλύτερα.
Καλέ τι όνειρα κάνω πάλι η γυναίκα. (¨όταν λέω ότι παθαίνω παράκρουση δεν με πιστεύει κανείς).

Πήρα λοιπόν το αυτοκινητάκι μου που έχει και όνομα,"Μελίνα"(τι νομίζατε ότι θα το άφηνα αβάπτιστο το μωρό μου)? γιατί είναι γλυκό κι ωφέλιμο σαν το μέλι και μην την είδατε την πάστα φλώρα.

Πήρα την φόρα και την κατηφόρα και τσουπ στο Ναύπλιο..αφού σταμάτησα δυο τρεις φορές στον δρόμο, να ρωτάω αν πηγαίνω σωστά. Όποιον ρώταγα με κοίταζε σαν να είχα  πέσει εξωγήινη  από κανένα πλανήτη . Σίγουρα θ`απορούσαν οι άνθρωποι και θα λέγανε από που έσκασε μύτη αυτό το ταγάρι που δεν ξέρει πως να πάει στο Ναύπλιο.
Ε τι να κάνω τόχω χάσει λίγο κακό είναι?
Έφτασα μετά βαίων και κλάδων επιτέλους κι ανταμείφθηκα για το ρεζιλίκι μου.
Με συνάρπασε με την γραφικότητά , και την ιδιαιτερότητά του σαν πόλη.
Σας δίνω μια μικρή γεύση κι ελπίζω όταν θα σχεδιάσετε κι εσείς να κατηφορίσετε προς τα εκεί,
να με καλέσετε να τ`απολαύσουμε παρέα, και βέβαια να κάνουμε και το απαραίτητο δημοψήφισμα μεταξύ τυρί ου κι αχλαδίου (εννοώ μεταξύ ούζου και μεζέ), που θα βάλουμε εσώκλειστες τις παρθένες κι οσιομάρτυρες  κορασίδες που λέγονται πολιτικοί.



8 σχόλια:

  1. Φιλαράκι πήγες Ναύπλιο και δέν είπες κουβέντα ε;

    χαχα

    αν δέν έφαγες στην πλατεία, λουκουμάδες με παγωτό καϊμάκι, έχασες..
    αγαπημένος προορισμός το Ναύπλιο, η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας..
    πήγες στο μουσείο κομπολογιού;
    πήγες στο κάστρο επάνω; (αν μπήκες μέσα εννοώ) να δείς που είχαν τον Κολοκοτρώνη φυλακισμένο οι Έλληνες; διότι σε τούτη την χώρα, οι Άξιοι καταλήγουν φυλακή και τα λαμόγια είναι έξω..


    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμ, δεν σταμάταγες μόνο να ρωτήσεις πως πάνε για το Ναύπλιο, έπαιρνες και τηλέφωνα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άντε, και η επόμενη απόδραση στον Πύργο!!! Εδώ να δεις κάστρα που έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύγε τρελοπιπίτσαμ!

    Εξαιρετικό το Ναύπλιο, το λατρεύω!

    Πάντα τέτοιες αποδράσεις, να περνάμε καλά είναι το θέμα όσο μπορούμε, γιατί έρχονται δύσκολα χρόνια...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ευρύνοος
    Αχ φίλε μου δεν σε πήρα τηλέφωνο γιατί ήταν αναλαμπή της στιγμής να πάω κατά Ναύπλιο μεριά.Στο υπόσχομαι όμως την ερχόμενη φορά να πάμε μαζί.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @George Fakos
    Πάλι μαρτυράς το φιλαράκι σου?
    Τι να κάνω που χάνω τον προσανατολισμό μου.
    Στον Πύργο ε?
    Τα θέλεις μου φαίνεται.
    Θα σού ρθω και τότε θα δεις τα κάστρα να ραγίζουν από την τρέλα που κουβαλάω.
    Το πας φυρί φυρί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ANASA
    Αυτό το τρελοπιπίτσα πολύ μου άρεσε.
    Θα το κάνω ανάρτηση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναύπλιο...
    μια πόλη που με γεμίζει από ποικίλα αισθήματα από θλιβερές αναμνήσεις...
    αλλά πάντα με μαγεύει με την ομορφιά της!
    Καλά έκανες φιλισκούνι μου και πήγες!!
    Είναι ότι πρέπει τέτοιες εξορμήσεις!
    Είθε να πηγαίνεις πάντα όπου σε προστάζει η καρδιά σου και να γυρνάς έτσι χαρούμενη και αναζωογονημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!