Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

20 Ιουλίου 2010

Μάθανε ότι πηδιόμαστε πλακώσανε κι οι ντομάτες.!!!

Εντάξει λοιπόν, το πήραμε το μήνυμα.
Μάθανε ότι πηδιόμαστε... πλακώσανε κι οι ντομάτες. Σιγά μην χάνανε ευκαιρία.
Σκυμμένη στο νεροχύτη, προσπαθώ μετά βασάνων, μια και φημίζομαι για την νοικοκυροσύνη  και δή για την οικονομία μου, ( αν το ξαναπώ άλλη μια φορά θα το πιστέψω κι εγώ στο τέλος), να τις κάνω πελτέ, μια κι έχουν αρχίσει να παίρνουν εκείνο το περίεργο χρώμα της ωριμότητας.
Είπαμε, ότι τώρα με την διακυβέρνηση του Γιωργάκη δεν πετάμε τίποτα.
Κάνουμε το σκατό μας παξιμάδι. Είπα παξιμάδι και θυμήθηκα τις παλιές καλές εποχές, που δεν πετάγαμε τίποτα και το μπαγιάτικο ψωμί, το κάναμε όντως παξιμάδι.
Το βουτάγαμε το πρωί στο γάλα ή τον καφέ, και βουτάγαμε και την πίκρα μας μαζί, για την καταραμένη φτώχεια μας. (Άτιμη κενωνία θα πάω μετανάστρια στην Γερμανία).

 Και ξαφνικά, πιάνω στα χέρια μου μία ντομάτα με στύση.
Μια και δυο, παρατάω το "κοινωφελές" έργο μου στην μέση, κι αρχίζω να βγάζω φωτογραφία την ντομάτα. Δεν φταίω εγώ, η ξανθιά απόχρωση του εγκεφάλου μου τα φταίει. Για κοιτάχτε βρε παιδιά που καταντήσαμε. Μέχρι χθες είχαμε τους γύφτους, τώρα πλάκωσε κι η πραμάτεια τους.

Γίναμε εν ολίγοις  μπουρδέλο, σαν ένα τεράστιο κρεβάτι, που μας χωράει όλους.
Μέχρι και τα κηπευτικά μας πήρανε χαμπάρι και ορμήσανε. Και καλά η ντομάτα... μικρό το κακό. Συνηθισμένα τα βουνά στα "χιόνια" κοινώς πήδημα.
Για φαντάσου ν`αρχίσει και το καρπούζι να έχει "σηκωμάρες".
Να φωνάξει και τα υπόλοιπα και ν`αρχίσουμε να τρέχουμε πανικόβλητοι.
Κι όχι τίποτε άλλο ακρίβυνε κι η βαζελίνη κι έπαψε να την χορηγεί το ΙΚΑ.
Την μεταχειριστήκαμε τόσο πολύ με τους 300 της βουλής, το ΔΝΤ, το ασφαλιστικό, και την ανεργία, που κρίθηκε πια σαν απρόσιτο είδος.

Μόνο που έχω μια απορία... Καλέ κύριε (αλήθεια σε ποιόν απευθύνομαι;) εμένα πότε θα έρθει η σειρά μου/μας να πηδήξω/ουμε.; Να περιμένω να γυρίσει ο τροχός για να πηδήξει κι ο φτωχός;

14 σχόλια:

  1. καλημέραααααααα....

    Θα περιμεένεις και θα περιμένεις ...από υπομονή άλλο τίποτα ...

    Πολύ ωραίο ποστ ...και η ντομάτα εξαιρετική!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα χα χα
    Φιλενάδα, έγραψες! Είσαι μια Πάστα Φλώρα εσύ!

    Πολλά φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως όταν θα πηγαίνω στη λαϊκή να ψωνίσω ντομάτες, θα προσέξω πολύ μην μου πέσει κάτω κανένα κέρμα και... αναγκαστώ να σκύψω!!! Αφού οι ντομάτες καραδοκούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα φοβερό!!!
    εφυέστατο το κειμενάκι Θεοδοσία μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Νερένια
    Σ`ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου να είσαι καλά.
    Το ξέρω ότι θα περιμένω πολύ ήδη τα πόδια μου πιαστήκανε από την ορθοστασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Πολίτης της Μπανανίας
    Εγώ μια φορά φιλενάδα την φύλαξα στο ψυγείο σαν μουσειακό κομμάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @matriga
    Από το πολύ γράψε-γράψε έχασα την μπάλα κουμπαρούλα μου.Και πάστα φλώρα είμαι και παρδάλω όπως με αποκαλεί ο Νίκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μάγισσα Κίρκη
    Από τίτλο άλλο τίποτα. Τουλάχιστον ας το βάλουμε σε τίτλο το πήδημα, γιατί στην real ζωή άστα να πάνε.Μας πηδάνε χωρίς να πηδάμε.
    Το ποταμάκι ήθελα να πώ.χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τ@Apokalipsis999
    Το νού σου εσύ μην σκύβεις γιατί έναν άντρα βρήκαμε κι εμείς μην τον χάσουμε κιόλας από ατύχημα ντομάτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @oneiremata
    Να είσαι καλά Yioula μου.Χαίρομαι που σου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεχρι τωρα Theodosia,τις πετουσαμε σε μερικους για τιμωρια,τελευταιως με την ακριβεια το κοψαμε αυτο το χούϊ.Αρχισαν απο μονες τους να "ξεσηκωνονται",για αυτο : "προσοχη!!" ,σκυψεις δε σκυψεις ,δε ξερεις απο που κι αν θα σουρθει τιποτε.Προτεινω λοιπον να μεζεψουμε οσες μπορουμε και να τις στειλουμε "πεσκεσι" στο ΓΑΠ και το ΔΝΤ ,να βρουνε μονες τους το στοχο που πρεπει!!Ετσι κι αλλιως τα αγγουρακια εχουν "μαραθει" ,ανελαβαν οι ντοματες.....Εγραψες παλι ..φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Περίοπας
    Καλή η πρόταση...
    Σε ευχαριστώ και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!