Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

24 Ιουλίου 2010

Mία καλλιτεχνική ανάρτηση.

Καλλιτεχνική ανάρτηση καλά μου παιδάκια, σημαίνει (κατά το πασταφλώρικο λεξικό), ανάρτηση άρπα-κόλα.

Άρπα-κόλα σημαίνει ή αντιγράφω κι επικολλώ, ή γράφω ότι π@π@ρι@ μου κατέβει στο κεφάλι. Με λίγα λόγια αναρτήσεις του κώλου.
Κι επειδή νιώθω μια κούραση τώρα τελευταία, και τις φλάντζες του ξανθού εγκεφάλου μου να διαμαρτύρονται εντόνως, λέω να κάνω μια μικρή διακοπή για "διαφημίσεις."
Οι αναρτήσεις θα συνεχίζονται κανονικά, αλλά δεν θα είναι κείμενα δικά μου.
Θα είναι "κωλοκαλλιτεχνικές" όπως εξήγησα παραπάνω.
Για δύο-τρεις μέρες το πολύ, να κάνω λίγο σέρβις στις φλάντζες μου, να φορτίσω και την μπαταρία μου, και να πάω κι εγώ δύο-τρεις μέρες διακοπές στο ξενοδοχείο του φίλου μου του... Ξαπλώπουλου.!!!
Είναι ένα υπέροχο ξενοδοχείο που όλη μέρα ξαπλώνεις στην ξαπλώστρα,
βουτάς στην θάλασσα, και γενικώς...  αερίζεις  "το στρώμα", ήθελα να πω.
Θα επιστρέψω δριμύτερη από την  Τρίτη, ανανεωμένη από το πολύ αέρισμα, με "φρέσκα" μυαλά που θ`αγοράσω από τον κρεοπώλη μου, και θα σας ζαλίσω και πάλι τα "ούμπαλα" όπως κάνω ένα χρόνο τώρα.

Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση και ελπίζω να περάσω καλά, εκτός και αν... με κλείσουν στο Δαφνί, μόλις κυκλοφορήσω την τρέλα μου έξω από τους τοίχους του σπιτιού μου!
Βέβαια με μένα, τίποτα δεν είναι σίγουρο σ' αυτή τη ζωή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!