Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

16 Ιουλίου 2010

Kαλυμέρα σας κε αυτώ θα περάση..


Ένα παλιό οικογενειακό κειμήλιο, ένας πίνακας δώρο από τον  Μπόστ.
Που ποτέ όμως, δεν κοιτάξαμε κε δεν του δώσαμε την προσοχή που του άξιζε. Που μας θυμίζει την μόνη αλήθεια στην ζωή μας.
Ότι όλα περνάνε, μα πιο πολύ απ`όλα η ίδια η ζωή.
Πες μου,  " Καλημέρα " με χαμόγελο. Κοίτα με στα μάτια κε  κάνε με να νιώσω ότι: " Κε  αυτώ θα περάση." Δώσε μου λίγη αισιοδοξία κε κουράγιο να ξεπεράσω τα δύσκολα.

Το ξέρω ότι το επίδομα των ψευδαισθήσεων κόπηκε κι αυτό.
Αλλά μπορούμε να ζητήσουμε δάνειο από την ελπίδα, κι ας λένε ότι  έχει κατακλέψει την αλήθεια
.
Δεν πειράζει, θα στρέψω το βλέμμα μου αλλού, να μην την δω  την ώρα που θ`απλώνει το χέρι της στο ταμείο.

Μην μου μαυρίζεις την καθημερινότητα με μίζερες ειδήσεις.
Μην μου τις κάνεις πρωτοσέλιδο. Ξέρω ότι αυτό πουλάει. Τα ψιλά γράμματα μ`ενδιαφέρουν. Αυτά που μου κρύβεις, κι όμως λένε ότι δεν μπορεί, υπάρχει και η καλή πλευρά της ζωής.
Η αισιόδοξη... αυτή που εσκεμμένα σε εκπαίδευσαν να μου την επισκιάσεις.
Την αισιοδοξία που δεν μπορείς να μου δώσεις, κάντην μου τουλάχιστον εξώφυλλο.

Δείξε μου πόσο τυχερός αισθάνεσαι που ζεις κι αναπνέεις. Γιατί κε αυτώ θα περάση.
Πόσο ευλογημένος  είσαι, που εκπαιδεύεσαι στα δύσκολα, κι όμως δεν χάνεις το χιούμορ σου.
Νιώσε την ζωή, σήκωσε το βλέμμα σου στον ουρανό. Μέτρα τ`αστέρια, κε χάσε  τον λογαριασμό. Βυθίσου στο γαλάζιο της θάλασσας, κε νιώσε σαν κύμα. Γιατί αυτώ δεν θα περάση.
Θα μείνη στο μυαλό σου να σε συντροφεύει, όταν θα νιώθεις να γονατίζεις.

Κε τότε θα νιώσεις την μικρότητά σου, κι ότι πιο πάνω από σένα υπάρχει Κάποιος που σε νοιάζεται. Που την τελευταία στιγμή, απλώνει το χέρι και σε τραβάει από το χείλος του γκρεμού. Δώς του όποιο όνομα θέλεις. Δεν έχει σημασία. Όπως κε να τον προσφωνήσεις, Εκείνος θα έρθει κοντά σου μόλις τον καλέσεις. Θα σου φανούν παράξενες αυτές οι γραμμές. Αλλά πίστεψέ με ξέρω τι σου λέω.
Το έχω βιώσει πολλές φορές στην ζωή μου. Ναι, το νιώθω ότι τα προβλήματα σε γονατίζουν.
Αλλά πίστεψέ με "κε  αυτά θα περάσουν."

Κλείσε την Αγάπη στην καρδιά σου. Μην την αφήσεις να δραπετεύσει. Πές μου την λέξη "σ`αγαπώ", ακόμη κι όταν σε πικραίνω  κε σε αδικώ. Μην κρίνεις κε κατακρίνεις με μικροψυχία.
Βάλε τον πήχη πιο ψηλά στα όνειρά σου. Άνοιξε τα φτερά σου κε πέτα. Βγές από τον μίζερο μκρόκοσμό σου. Φοβάσαι μήπως λαβωθείς; Δεν πειράζει γιατί κε αυτώ θα περάση.

Δώς μου λίγο ήλιο, κι αν δεν μπορείς, τουλάχιστον μην μου τον κρύβεις.

7 σχόλια:

  1. ολα περνάνε κι ερχονται άλλα ...και ξαναπερνανε ....εμείς μην μεινουμε πισω

    καλο σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και αυτό θα περάσει, και καμιά φορά αργεί τόσο πολύ...
    Αναρωτιέμαι γιατί τα κακά πολλές φορές δεν περνούν τόσο γρήγορα όσο τα καλά.
    Ας ζήσουμε, αφού και η ζωή θα περάσει, δυστυχώς ή και ευτυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη μου φίλη Θεοδοσία !!!
    Σίγουρα θα περάσει...
    Ξεχνάμε συχνά ουι τα καλύτερα στη Ζωή ,
    εκείνα που μας χαρίζουν την πιο μεγάλη ικανοποίηση, είναι καθημερινά,
    προσιτά και μας παρέχονται δωρεάν.
    Γι'αυτό φίλη μου,
    Χαμογέλασε!!!!
    Χαμογέλα και γέλα
    καλοπροαίρετα,όσο μπορείς και όπου χωράει...
    και για αυτό:
    Σφύριξε χαρούμενα μπορείς..
    δες την φωτεινή πλευρά της ζωής...
    (Το είχα σε μια προηγούμενη ανάρτησή μου αν δεν τηνείχες δεί πέρνα μια βόλτα και θα καταλάβεις...)Πέρνα να σου τρατάρω και γλυκάκι φιλενάδα!!
    Την καλημέρα μου και νάχεις μια όμορφη εβδομάδα όλο χαμόγελα...
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Γιάννης Παππάς
    Άνθρωποι σαν και μας δεν μένουν πίσω Γιάννη μου. Δεν τους το επιτρέπει η ίδια η ζωή.
    Πολλά φιλιά γλυκέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Apokalipsis999
    Αυτό το ευτυχώς δεν κατάλαβα. Γιατί τόση ηττοπάθεια;Αν είχαμε κι άλλη πρόβα ζωής τότε ίσως να συμφωνούσα μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @mar9659
    Το γλυκάκι σου γευστικότατο,κι ελπίζω τα χρόνια μου πολλά αν και καθυστερημένα να γίνουν αποδεκτά.
    Σφύριξε χαρούμενα μπορείς..
    δες την φωτεινή πλευρά της ζωής...
    Συμφωνώ κι επαυξάνω.
    Πολλά φιλιά καλή μου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!