Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

13 Δεκεμβρίου 2009

Ταξίδι στον κόσμο της σιωπής...



Τι να πεις τι να πω παγωμένα τα χείλη
δεν μπορώ να σκεφτώ...
Είναι τόσα γιατί, είναι πόνος και θλίψη
πάει τόσος καιρός που δεν σ`έχω αγγίξει...

Μόνο στα όνειρα...Κι είχες πολύ καιρό να έρθεις στα όνειρά μου.
Ήρθες χθες το βράδυ, και με ταξίδεψες στον κόσμο σου.
Στον κόσμο της σιωπής...στον κόσμο που δεν έχει γυρισμό.
Δεν θυμάμαι πολλά πράγματα...Μόνο παράπονα. Πάλι παράπονα σου έκανα.
Κι εσύ με κοίταζες γεμάτος θλίψη...Ήταν η πρώτη φορά που δεν μου μίλαγες.
Μόνο με κοίταζες...Κι εγώ πάλι χείμαρρος  όπως κι όταν ζούσες.
Πριν από καιρό είχα γράψει για σένα, πιστεύοντας ότι θα λύτρωνα την καρδιά από τον πόνο...Για λίγο καιρό ένιωθα καλύτερα. Νόμιζα πώς γιάτρεψα την πληγή μου...
Άφησα την καρδιά ελεύθερη να πετάξει, να νιώσει...Και σου το είπα θυμάσαι;
Κοίταζα την εικόνα σου στην επιφάνεια του κομπιούτερ μου και στο εξομολογήθηκα..."Μωρό μου νομίζω πώς ερωτεύτηκα" κι ένιωθα ξαλαφρωμένη.
Κι όπως πάντα χείμαρρος, συνέχιζα να σου μιλάω για εκείνον..."Σου μοιάζει καρδιά μου πολύ", σου είπα. "Μόνο που είναι μακριά όπως ήσουν κι εσύ" σου είπα με παράπονο.

Αλλά εσύ πάλι ήρθες για να μου θυμίσεις...Πάντα όταν ένιωθες ότι με έχανες, έκανες τα πάντα...Με τρέλαινες...Μεταχειριζόσουν όλους τους τρόπους...
Αρκεί να έμενα...Και μετά γεμάτος ενοχές μου ζήταγες συγγνώμη.
"Φτιάξε την ζωή σου" μου έλεγες, μ`έναν τρόπο που έδειχνε ότι το έλεγες περισσότερο για να το ακούς εσύ, κι όχι εγώ.
Σήμερα δεν μου είπες τίποτα...Μόνο με κοίταζες με παράπονο...
Μίλα μου καρδιά μου όπως τότε...μίλα μου.
Συγγνώμη γλυκέ μου ξέχασα... ότι στον κόσμο των νεκρών η μόνη φωνή είναι η σιωπή...εκείνη η σιωπή που ακουμπάει την καρδιά, και την κομματιάζει  με τέτοιο τρόπο, που όλες οι λέξεις του δικού μου κόσμου, δεν μπορούν να το κάνουν.

Από το τζάμι κοιτώ και θυμάμαι ένα χάδι,
τι παράξενο φως στης ζωής το σκοτάδι.
Από το χέρι σου θα κρατηθώ,
θα σε κοιτάξω, θα μυρίσω τ`άρωμά σου,
κι άλλη μια φορά θα το δεχτώ
πώς είναι βάσανο να είμαι μακριά σου





 



13 σχόλια:

  1. Καλη σου μερα Σια.Για το κειμενο σου απλα:
    C o n g r a t u l a t i o n s!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ καθε φορα που μιλας για την ζωη σου..με καταρακωνεις..εχουνε γινει και στη δικη μου πολλα σε λιγο χρονικο διαστημα και ...εγω δυστυχως πιστευω οτι δεν εισαι σιγουρη για την καινουρια σου αγαπη και το μυαλο σου δημιουργει ενοχες για να σε προστατεψει...αυτη την αισθηση εχω..επισης μετα απο ολα οσα εχεις ζησεις δεν θα ηταν καλυτερο να ζησεις εναν ερωτα που θα εχεις τον ανθρωπο σου διπλα σου ανα πασα ωρα και στιγμη??να σου ικανοποιει καθε επιθυμια σου, να ζεις!!!!!!!!!!! τη ζωη σου μαζι του??τι να σου πω ..μπορει να ειμαι εκτος παλι...αλλα ρε συ αυτο νιωθω να σου πω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @chronografos
    Σ`ευχαριστώ Σωκράτη.Να ξέρεις ότι η δική σου άποψη μετράει πολύ για μένα μια κι όπως το έχω δηλώσει επανειλλημένα λατρεύω την πένα σου.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mariposa
    Τρελαίνομαι γι αυτά τα αυθόρμητα σχόλια που μου κάνεις,αλήθεια σου λέω.
    Όσο για την καινούρια αγάπη ασφαλώς και δεν είμαι σίγουρη λόγω απόστασης(για κείνον).Ο χρόνος θα δείξη κουκλί μου.
    Και δεν θέλω να σε καταρακώνω.Αλλά 'ηταν πολύ
    δύσκολη η χθεσινή ημέρα για μένα.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξερω τι να σου πω...αλλα κατι παιζει εδω, μεταξυ μας...καταβαθος βλεπω πραγματα που με αγγιζουν στα λεγομενα σου γι αυτο καταρακωνομαι...πολλα πολλα κισσσσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν πέρασες στη ζωή σου αυτό που υποψιάζομαι μες από το κείμενό σου, το μόνο που μπορώ να πω είναι συγχαρητήρια για το κουράγιο σου.
    Να ξέρεις πως κι εκείνος θέλει να προχωρήσεις όσο κλισέ κι αν ακούγεται.
    Όταν η ζωή μας παιρνει κάτι, είναι για να μας δώσει πίσω κάτι καλύτερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μάγισσα Κίρκη
    Κοιτάζω πίσω μου κι όχι μακριά πριν από 6 μήνες, και πίστεψέ με απορώ καμιά φορά πώς προχώρησα μπροστά... Ήρθαν φορές που είχα παραδοθεί εντελώς στο κενό της ανυπαρξίας...Αυτή η σελίδα ίσως είναι ένα μέρος από το καλύτερο.
    Και οι φίλοι που κάνετε στάση εδώ είστε από τα καλυτερότερα.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όποιος αγάπησε κάποιον πραγματικά, χαίρεται με την ευτυχία του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @to alataki
    Συμφωνώ μόνο που δεν είναι πάντα έτσι.
    Καμιά φορά ο εγωισμός υπερβαίνει την αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @nellinezi
    Νάξερες φίλη μου, νάξερες τι ήταν για μένα αυτός ο άνθρωπος...
    Μου φαίνεται απίστευτο ότι δεν θα τον ξαναδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκέψου μόνο πόσο τυχερή είσαι που το...έζησες! Που ένιωσες και νιώθεις αυτό που νιώθεις! Ξέρεις πόσοι σε ζηλέυουν ? Ξέρεις πόσοι νιώθουν ανίκανοι να αγαπήσουν βαθιά και αληθινά; Ξέρεις πόσοι νιώθουν ότι δε θα βρουν αυτό που βρήκες εσύ; Μπράβο σας....και στους δυο. Και δεν είναι αργά τώρα που το λέω. Δε σβήνει αυτό, ποτέ. Τίποτα δεν είναι ικανό, να το πάρει πίσω. Ούτε ο θάνατος.

    Υπαρχει... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @nellinezi
    Ναι κορίτσι μου είμαι πολύ τυχερή το ξέρω.
    Και πάντα θα ΥΠΑΡΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!