Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

10 Απριλίου 2010

Ανησυχία και παρηγοριά - Anxiety and consolation

Ανησυχία, παρηγοριά, Anxiety, consolation

"Όταν οι ανησυχητικές μου σκέψεις αυξήθηκαν μέσα μου,

 παρηγοριά σου άρχισε να χαϊδεύει την ψυχή μου."

Λόγια σοφά, βγαλμένα από την ζωή ανθρώπων καθημερινών, σαν και μας...
Υπάρχει παρηγοριά και μπορούμε να συντελούμε καθημερινά στο να την προσφέρουμε στους γύρο μας...


Οι καταστάσεις που βιώνουμε:
η μουντή καθημερινότητα,
η αβεβαιότητα,
ο φόβος που τόσο αποτελεσματικά μας καλλιεργούν στην ψυχή μας, λίγο λίγο,
το πλήθος των πληροφοριών με τις οποίες βομβαρδιζόμαστε καθημερινά,
ο πόνος των άλλων από φυσικές καταστροφές,
η δυστυχία που αντικρίζουν τα μάτια μας...
όλα αυτά συντελούν τόσο σε "ανησυχητικές σκέψεις" - μια περιγραφή που από μόνη της φαντάζει πολύ φτωχή, στις μέρες μας.

Η παρηγοριά είναι αυτό που χρειαζόμαστε...
Αλλά τείνει να γίνει είδος υπό εξαφάνιση...
Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο την χρειαζόμαστε και έτσι...
δεν την ψάχνουμε...
δεν ψάχνουμε τρόπους να παρηγορήσουμε τον διπλανό μας...
νομίζουμε ότι μόνο στέλνοντας λίγα χρήματα φτάνει!
Και η ψυχή πονάει...πεινάει...θλίβεται...υποφέρει...πληγώνεται...
αλλά ούτε εμείς δεν προσέχουμε την δική μας ψυχή...
πως να προσέξουμε την ψυχή των άλλων...

Ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πιο θετικά...
ας προσπαθούμε καμία μέρα να μην περνάει χωρίς,
έστω ένα καλό λόγο...
μια καλημέρα σε έναν άγνωστο στο δρόμο...
ένα χαμόγελο...
μια αγκαλιά...


Ώχ, παρασύρθηκα...

2 σχόλια:

  1. "Όταν οι ανησυχητικές μου σκέψεις αυξήθηκαν μέσα μου,
    Η παρηγοριά σου άρχισε να χαϊδεύει την ψυχή μου."
    Σε διαβάζω και κλαίω ειλικρινά.
    Ότι αναφέρεις στην αρχή του άρθρου σου είσαι ΕΣΥ για μένα.
    Είσαι τα πάντα μετά τον Δημιουργό μας για μένα.
    Σ`ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να αρθρογραφείς στο θολό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ αισθάνομαι πολύ τυχερή που μπορώ να βρω παρηγοριά...στην φιλία μας!
    Εγώ σε ευχαριστώ για την τιμή και την ευθύνη με την οποία με επιφορτίζεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!