Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

2 Απριλίου 2010

Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ.

Νηστεία Πάστα φλώρας τέλος.
Τόπαθα το σύνδρομο της στέρησης.
Όχι θα τ`απόφευγα νομίζετε.
Κι αν άλλαξε ο Μανωλιός έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Έτσι κι εγώ.Είπα ότι θα είμαι καλό κορίτσι,δεν θα βρίσω δεν θα σιχτιρίσω, δεν θα σαρκάσω.
Κρέμασα στην προηγούμενη ανάρτηση όσες ανθρώπινες ατέλειες μπορούσα, την Πάστα φλώρα την ξέχασα.
Και την ξέχασα γιατί της είχα δώσει γερή δόση υπνωτικού,ένα ολόκληρο κουτί βαλεριάνα,να με παρατήσει ήσυχη την Μεγάλη βδομάδα.
Σκληρό καρύδι όμως.
Δεν υπολόγισα την δόση σωστά και μου ξύπνησε την πιο ακατάλληλη μέρα..Μεγάλη Παρασκευή.
Κι έχει τόση όρεξη που έχει τον ακράτητο.
Κι αιτία οι πάσης φύσεως Γολγοθάδες που τυχαία πήρε το μάτι της,στον @χωρο.
Μόλις τούς  είδα εκείνη την ώρα μίλαγα με την φιλενάδα μου στο τηλέφωνο.
"Αμάν της λέω τ`είναι αυτό που βλέπω Θα μπω να σχολιάσω".
"Όχι όχι μην τολμήσεις γαϊδούρα άσε τους "πονεμένους" στην ησυχία τους"
Κι εγώ μόλις πει το φιλισκούνη "προσοχή" τραβάω κάτι προσοχές τύφλα νάχει ο καλύτερος φαντάρος.
Αναλαμπή: Τώρα θυμήθηκα κι ένα γραφικό τρελό στην παλιά μου γειτονιά, που μόλις μ`έβλεπε με ρώταγε αλλά κάτι σαν επιβεβαίωση.
"Είσαι λωλή"?
"Ναι" του απαντούσα κι αυτός τόβαζε στα πόδια...σαν αυτό το είδε ο τρελός τον παλαβό και κρύφτηκε.
Στο θέμα μας τώρα...
Πολύς γολγοθάς,πολύ κλάμα,πολύ οδυρμός.
Το καλεί βέβαια κι η μέρα...τότε θυμόμαστε αυτά που ξεχνάμε τον υπόλοιπο χρόνο.
ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
Σημειώσεις και κόντρα σημειώσεις,και κλάμα για τους γολγοθάδες μας, για την Αγάπη που κάπου έχουμε ξεχάσει, και μας ξέχασε. Και δώσε και πάρε και νάχαμε να λέγαμε.
Και να τα ποιήματα και να η λογοτεχνία σε σχόλια να δείξουμε ότι το κατέχουμε το άθλημα.
Σιγά μόνο μην σπάσουμε κανένα νύχι από το πολύ χτύπα-χτύπα στο πληκτρολόγιο.,
Τόση όρεξη δεν ξέρω που την βρίσκουν...δώστε κι από εδώ λίγη, μου λείπει.
Και να τα γέλια τα δικά μου που με το ζόρι κρατιόμουν, να μην μπω μέσα και τα σαρώσω όλα με τον σαρκασμό.
Σαν το κομπιούτερ μου που όταν δεν μου κάνει τα χατίρια, το στέλνω για ολική σάρωση για να μάθει να συμπεριφέρεται.
Γολγοθά ο ένας, Γολγοθά η  άλλη.
Μα για ποιο Γολγοθά μου μιλάτε βρε βολεμένοι του καναπέ ( κι εγώ μια τέτοια του καναπέ είμαι,για να μην λέτε ότι βγάζω την ουρά μου απέξω).
Εμπρός όλοι της γης οι βολεμένοι σόρρυ οι κολασμένοι ήθελα να πω να κλάψουμε παρέα.
Όλοι εμείς που έχουμε ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι μας, μια δουλειά (εγώ δηλώνω άνεργη), ένα πιάτο φαΐ, ένα ίντερνετ για να κάνουμε τις κ@βλες μας, να κλάψουμε παρέα.
Όλοι εμείς που έχουμε τις αγκαλιές της οικογένειας, των φίλων, των ανθρώπων που δηλώνουν παρόν στην ζωή μας.
Ελάτε ν`ανέβουμε μαζί τον Γολγοθά που δεν έχουμε την βιλάρα, το μουράτο αυτοκίνητο, τον παιδαρά ή την θεογκόμενα να μας κρατάει συντροφιά τις νύχτες.
Σιγά μην σκίσουμε κανένα καλτσόν ή μην σπάσουμε κανένα νύχι.
Ας βγάλουμε λίγο τα πατομπούκαλα που φοράμε κι ας κοιτάξουμε γύρω μας.
ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΓΟΛΓΟΘΑΔΕΣ.

Αυτούς που σκαλίζουν τα σκουπίδια για να βρουν κάτι να φάνε...και βρίσκουν μια βόμβα που τους διαμελίζει.
Που είναι παιδιά... και δεν πρόλαβαν να μεγαλώσουν.
Αυτούς που κοιμούνται στον δρόμο και δεν έχουν ένα κομμάτι ψωμί.
Αυτούς που μαζεύουν γόπες από κάτω για να καπνίσουν ΑΑΤΟΝ (πριν κάτι χρόνια), προσπαθώντας να πνίξουν μες στον καπνό την απελπισία τους.
Αυτούς που δεν έχουν μια αγκαλιά κι έναν ώμο να γείρουν.
Απορριπτέοι από την κοινωνία και δακτυλοδεικτούμενοι.
Με μια οκά μπίχλα γιατί στερούνται τις ανέσεις τις δικές μας.
Αυτούς που τους σκοτώνει κάθε μέρα το δικό μας χέρι κι η αδιαφορία μας.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΟΛΓΟΘΑΔΕΣ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΙ (ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ) ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ Π@Π@ΡΙΕΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ.

10 σχόλια:

  1. έτσι είναι όπως τα λες και όταν πέφτει το μάτι σε κάτι μεσημεριανούς γολγοθάδες διασήμων
    θέλω να πω πολλά άλλα μετά σκέφτομαι πως δεν αξίζει τον κόπο να ασχολούμαστε
    Το μάτι μας στον διπλανό μας μπορεί να μας έχει ανάγκη
    αποξενωθήκαμε ας έρθουμε πιο κοντά μέρες που είναι

    τις ευχές μας και τα φιλιά μου Αγάπη
    καλή σου Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας έρθουμε πιο κοντά ΟΛΕΣ τις μέρες...
    Γιατί ξαφνικά σήμερα θυμηθήκαμε τους άστεγους και τους πεινασμένους; Μόνο σήμερα υπάρχουν, σαν ατραξιόν της ημέρας; Μόνο σήμερα αγαπάμε και θέλουμε να προσφέρουμε; Μόνο σήμερα αντιλαμβανόμαστε τους γολγοθάδες μας τις άλλες μέρες τι γίνονται; πάνε περίπατο;
    Ωχ...κόλλησα πασταφλωρίαση...
    "Οι κακές συναναστροφές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΙΑ, ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΏ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...

    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!

    ;-)

    NA ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειστε αδικη κ.Γιαννουλα μου,αδικη και καθυστερημενη επισης..Αδικη γιατι δεν αναρωτηθηκατε στις ντουλαπες της συνοικιας εκει περιξ της οδου Αγραμπελλης,ποσα σκισμενα καλτσον υπαρχουν?Ποσοι κακομοιριδες ανεβαινουν το Γολγοθα τους με τα νυχια σπασμενα γιατι δεν μπορουν να πληρωσουν την αυξηση της Πατικιουρ τους λογω μετακομισης;Πηγε στο Κολωνακι βλεπετε!(Αλλα που να το δειτε σεις,τα κανετε μονη σας)Να και τα σκισμενα καλτσον,δεν μπορουν να κρατησουν ουτε λεπτο,με σπασμενα νυχια μολις το βαζεις,ναα! η τρυπα..Κι ουτε μια "πιανονται ποντοι" τριγυρω.!Ναι κ.Γιαννουλα μας,αυτοι ειναι Γολγοθαδες,για αυτο χρυση μου,και καθυστερησατε αδικαιολογητως,(μαλλον οι βαλεριανες φταινε),αυτο (το αρθρο)εντασσεται στην προχθεσινη μερα..Αντε καλο μηνα..με καθυστερηση κι γω..
    Να την παλι κι η δικια μου ..πασταφλωριαση ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Γιάννης Παππάς
    Ποιητά μου με την καλή κουβέντα πάντα στο στόμα.
    Ένας άνθρωπος της Αγάπης δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς.
    Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση μέσα από την ψυχή μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ideastudiodesign
    Εσύ μικρή στο είπα να κόψεις τις κακές παρέες.
    Δεν μ`ακούς.
    Καλά να πάθεις που κόλλησες πασταφλωρίαση:)
    Μ`αρέσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Foyntas Spiros ( F.S.78)
    Καλό μήνα και Καλή Ανάσταση ψυχής φίλε μου για τον κόσμο γύρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Περίοπας.
    Μου κολλήσατε πασταφλωρίαση και τι θα κάνω η κακομοίρα.
    Θα με σιχτιρίσουν σε λίγο από το ίντερνετ.
    Παρασέρνω κόσμο στην κατρακύλα.
    Δυστυχώς ΤΣΟΥΖΕΙ το καρπούζι.
    Έτσουξε το κείμενο αυτό ίσως γιατί ο κάθε ένας από μας είδε την δική του αλήθεια.
    Ή πιο λαικά όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.
    Την Δευτέρα εν καιρώ ειρήνης θα επανέλθω με το τσούζει το καρπόύζι.
    Νομίζω ότι κατάλαβες το σιχτίρισμα που θα πέσει.Φιλιά και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενημερωθηκαμε κ.Γιαννουλα μας για το τζουξιμο,τοσο που ειπαμε να παρουμε κι εμεις το μαχαιρι να κοψουμε κανα κομματι απο κει ,αλλα θυμηθηκα το "καπακι" σας και κρατηθηκα για να το φαω κρυο...το καρπουζι.Εν καιρω ειρηνης μαλλον κι εγω.
    Φιλια και να σαι παντα μια μικρη αυθαδαδιαζουσα ΠασταΦλωρα! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!