Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

27 Απριλίου 2010

Λίγα λόγια για τον καπετάνιο...

Σε συνέχεια του άρθρου με τίτλο: "Όταν η Ευτυχία δεν χαμογελά σωπαίνει." θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας - όλους τους πιστούς μας συνεπιβάτες - ότι για "λίγο" το "Θολό..." (δεν νομίζω ότι έιναι πια "Θολό") έχει αλλάξει, προσωρινά, καπετάνιο.
Η πασταφλώρα βρήκε την απίστευτη ευκαιρία να ξαπλώσει στο κατάστρωμα και να απολαύσει το αναζωογονητικό μαύρισμα στον ήλιο, απολαμβάνοντας στιγμές ξεγνοιασιάς, χαράς, και θαλπωρής. Αιτία...όπως πάντα η κατάλληλη παρέα.
Δεν έφυγε... είναι εκεί έξω, κάτω από τον ήλιο ή πλατσουρίζει στα γαλάζια νερά...
Σαν να το ήξερε - χωρίς να το ξέρει - που μου πρότεινε να κρατήσω για λίγο το τιμόνι,  πριν από μερικά άρθρα...
Δεν μπορώ να πω πω ότι είμαι αντάξια της τιμής που μου έκανε, αλλά απολαμβάνουμε τόσο πολύ και οι δύο αυτό το ταξίδι που θέλουμε να το κρατήσουμε ενδιαφέρον.
 Αν και δεν είμαι "πασταφλώρα" θα προσπαθήσω, με όλες μου τις δυνάμεις να σας διασκεδάσω και να θέλετε να συνεχίσετε μαζί μας σε αυτό το ταξίδι...και είμαι σίγουρη ότι όταν θα πιάνει το τιμόνι θα μας αναστατώνει με τις 'μπαταρίες' της τόσο γεμάτες....
Πάντως σας ευχαριστούμε, και οι δύο από καρδιάς που συνεχίζετε μα απολαμβάνετε και να συμμετάσχετε σ' αυτό το ταξιδάκι...
Μη παραξενευτείτε αν σας επισκεφτώ στα  δικά σας ταξίδια...
Εκτελώ ΕΝΤΟΛΕΣ....
Η Πασταφλώρα παρακολουθεί και ας μην εκφράζεται....

Να είστε όλοι καλά....
ας προσπαθήσουμε, μέσα από αυτά τα ταξίδια στον @χώρο μα κρατήσουμε το ηθικό μας ακμαίο...
οι καιροί που ζούμε δεν είναι καθόλου εύκολοι!!!

12 σχόλια:

  1. Βρήκε στιγμή για να κάνει η Θεοδοσία ηλιοθεραπεία... τώρα που χάλασε πάλι ο καιρός!
    Άσε που με παρέμβαση του ΔΝΤ ακριβαίνει το αντιηλιακό!
    Καλή βάρδια στη... γέφυρα του θολού τοπίου, και προσοχή τις... λακκούβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πσιτ! Φιλενάδα, ΠΡΟΣΟΧΗ στον ήλιο γιατί έχει γίνει τρελά μυστήριος!

    Λιάσου και για εμάς λίγο.

    Φωτογραφίες θέλουμε, εγώ χαζή ήμουν που σας έβαλα τσι λίμνες και τα λαγκάδια τις προάλλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμμμ..σια..λιαζεσαι???καλη ξεκουραση.. ευχομαι ηρεμια και γαληνη να σε πλυμμηρισει αυτες τις μερες..κισσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Apokalipsis999
    Η "καλή παρέα" είναι η αιτία που πήρε αυτή την απόφαση...Βλέπεις δεν έρχονται, όλα όταν τα περιμένουμε...
    τα αναπάντεχα είναι πιο "πιπεράτα"...
    Αυτό το ΔΝΤ...άντε να δούμε που θα μας βγάλει...μακάρι να ακριβύνουν μόνο τα αντηλιακά...!
    Θα προσπαθήσω να προσέχω τις λακκούβες...
    αλλά αν δείτε και εσείς κάτι επικίνδυνο...βοηθάτε...
    Μας αρέσει που συνταξιδεύουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ bananiagr
    Προσέχει, προσέχει...
    να είσαι καλά που την νοιάζεσαι!
    Ομολογώ ότι οι λίμνες και τα λαγκάδια σου μας ξεσήκωσαν...δεόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ mariposa
    Σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου!
    Είναι πάντα ευχάριστη η παρουσία σου εδώ!
    Τα είσαι πάντα καλά...
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Apokalipsis999 @bananiagr @mariposa:
    Πάστα φλώρα παρούσα!!!
    Πέρασα για λίγο να πω ένα γεια σε όλους εσάς που μας τιμάτε με την παρουσία σας στην σελίδα μας.Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την κατανόηση που δείχνετε και θα επιστρέψω σύντομα γιατί μου λείψατε πολύ.
    Ήδη έχω γράψει ένα κείμενο που μόλις βρώ τον χρόνο θα το αναρτήσω...Είμαι λιγάκι έξω από τα νερά μου αυτό τον καιρό,αλλά σημασία έχει ότι απολαμβάνω αυτό μου το ταξίδι,στην θάλασσα της συμβίωσης...Σε λίγο θ`αρχίσω να το διακωμωδώ κιόλας...Πολλά φιλιά:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλά να περνάει - που είμαι σίγουρη- να είναι ευτυχισμένη - που είμαι επίσης σίγουρη- και να γυρίσει ανανεωμένη - που γι'αυτό κι αν είμαι σίγουρη!- Δώστης χαιρετισμούς υποπλοίαρχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Idea Studio, το email μου το ξέρετε, τον δρόμο προς βορρά όταν ανοίξουν τα Τέμπη επίσης τον ξέρετε. Χε χε χε...

    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ANASA
    Περνάει καλά! Παρακολουθεί ότι γίνει στον @χώρο της και έτσι δεν χρειάζεται να της μεταφέρω κάτι!
    Είναι πράγματι πολύ συγκινητική η παρουσία σας (όλων) και μας κάνει να συντηρούμε την ελπίδα μας για το μέλλον!
    Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαι απ' ότι κατάλαβα, δεν έχει έναν τοσοδούλη χώρο στο κατάστρωμα να με δει κι εμένα λίγο μια ηλιαχτίδα...
    Δεν πειράζει, το... μαύρισμα θα σου μείνει...
    Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!