Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

16 Απριλίου 2010

Τρομοκρατίας το ανάγνωσμα πρόσχωμεν!!!

Πρωί-πρωί το άκουσα κι αυτό.
Θα τοποθετήσουν λέει κάμερες παντού για την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας.
Με λίγα λόγια ο Big brother εισβάλει κανονικά στην ζωή μας.
Με βούλες και υπογραφές.
Τρομάρα στα μπατζάκια μας δηλαδή.
Τα είχαμε λίγα μας ήρθαν και τσουβαλάτα.
Α ρε κατακαημένη Αράχοβα (ΕΛΛΗΝΑ) τι σούμελε να πάθεις.

Γεμίσαμε λέει τρομοκράτες παντού.
Τρομοκράτης η γιαγιά που πριν 2-3 χρόνια (έχω πάθει και το σχετικό αλτσχάιμερ λόγω της ευημερίας μας) ψήνοντας κόλλυβα, έκαψε την Ηλεία.
Τρομοκράτης ένας παππούς που πριν 1 χρόνο καίγοντας ξερόκλαδα έκαψε την γειτονιά μου (Βορειοανατολική Αττική).
Τρομοκράτισσα κι εγώ που για να μπω στην τράπεζα, στήνομαι 15 λεπτά στην κάμερα για να μου ανοίξει η πόρτα.
Πέρσι που πήγαινα για μπάνιο, με σταμάτησαν και μου κάνανε έλεγχο παντού ( την σωματική ευτυχώς την απέφυγα) γιατί έμοιαζα λέει με Ύφοφτον πρόσωπο.!!!
Κάτι νταγκλαράδες με αυτόματα, που με κοίταζαν έτοιμοι να με εκτελέσουν.
Κι όταν πήγα να βγάλω την φωτογραφική ν`αποθανατίσω τον υπερβάλλοντα ζήλο τους, με απείλησαν μ`αυτόφωρο.
Τρομοκράτης ο νεαρός που συνέλαβαν πριν κάτι μέρες στα επεισόδια στην Αθήνα.
Όπλα του ένα σαμπουάν και μια φόρμα γυμναστικής.
Επίσης δεν μας είπαν προς τι τόσα ψέμματα περί κάδων  που ουδέποτε υπήρξαν.

Που είναι η αλήθεια και που το ψέμα δεν ξέρω.
Πάντως αυτό με τις κάμερες πολύ με εξιτάρει.
Επιτέλους θα καταγράφεται η κάθε μου κίνηση όπως έλπιζα τόσο καιρό.
Μέχρι τώρα μούτζωνα,σε κάθε φωτογραφία πολιτικού,έβριζα αλλά πήγαιναν όλα στον βρόντο.
Δεν πήγαινε ο κόπος  και τα χαιρετίσματα μου στους ανάλογους παραλήπτες.
Τώρα επιτέλους  θα πηγαίνουν εκεί που πρέπει και συστημένα.

Θα μπορώ επιτέλους να κοιμάμαι ήσυχη, μέχρι να με μπαγλαρώσουν και μένα μια μέρα, σαν την Νο 1 τρομοκράτισσα όλων των εποχών.
Όχι τίποτ`άλλο δηλαδή αλλά να δικαιωθούν κι αυτά τα παιδιά μου,που περιμένουν κάθε μέρα να χτυπήσει το τηλέφωνο ότι συνέλαβαν την μάνα τους, για ακραία τρομοκρατική συμπεριφορά.

Τελικά κοινή η μοίρα των φτωχών....ΑΜΗΝ!!!!

5 σχόλια:

  1. Με όλο τον σεβασμό στο ιστολόγιο σου, επέτρεψε μου να εκφράσω την ατάκα που μοιραία και αυθόρμητα μου βγαίνει:

    Μήπως στο τέλος θέλουν να βάλουν τις κάμερες και στον κ#λο μας;

    Προχωράει το παιχνίδι τελικά. Μπήκαμε σε νέα εποχή άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @bananiagr
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και στον χώρο μου μπορείς να εκφράζεσαι ελεύθερα κι αυθόρμητα.
    Τελικά δεν θ`αποφύγουμε τίποτα απ`όσα έχουν σχεδιάσει.:)
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως ήδη άρχισα να βιντεοσκοπώ τις... εξορμήσεις μου στη γειτονιά μου (super market, βενζινάδικο, περίπτερο κ.α.), και θα τους στείλω τα DVD, για να μην έχουν κενά στην... υπόθεση του δικού μου σίριαλ! :))
    Με εικόνα και ήχο υψηλής απόδοσης!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Apokalipsis999
    κι εγώ μόλις γύρισα από το κομμωτήριο.
    Να ΄χω και το κάτι της μου μια και θα με καταγράφουν.
    Την καλησπέρα μου:)))
    Όπως είδες άκουσα την συμβουλή σου.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απορώ πάντως ποιος θα τα βλέπει όλα αυτά...
    Μιλάμε για τεράστιο όγκο πληροφοριών...
    Και πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η τρομολαγνία και τρομοφοβία θα έχει σαν αποτέλεσμα, οι απλοί πολίτες να είναι ακόμη πιο απροστάτευτοι...
    'Σαν να κοιτάνε το κλαράκι και να χάνουν το δάσος'
    Μάλλον τελικά έτσι θα γίνει...θα συλλαμβάνουν μόνο τους άσχετους και ακίνδυνους...οι επικίνδυνοι θα συνεχίσουν να μην καταγράφονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!