Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

25 Απριλίου 2010

Σ' αγαπώ...

Σ' αγαπώ...
όπως η μάνα το παιδί,
όπως η φλόγα το δαδί,
όπως ο γέρος την ζωή που τον αφήνει.
Σ' αγαπώ...
όπως η άβυσσος το φως,
όπως τα δάκρυα ο φτωχός,
κι ο κουρασμένος στρατιώτης την ειρήνη.
Δεν έχω τίποτα άλλο,
είμαι μια φωνή...
είμαι δυο χέρια αδειανά που σε τυλίγουν,
μα σ' αγαπώ...
για κοίτα ανοίγουν οι ουρανοί,
οι ουρανοί που τόσο δύσκολα ανοίγουν.
Σ' αγαπώ...

I love you...
as the mother for the child,
as the flame for the candle,
aw the oldman for the life that leaves him.
I love you...
as the abyse for the light,
as the poor for the tears,
as the tired soldier for the peace.
I have nothing more,
I am only a voice...
I am two empty hands that emrase you,
but I love you...
Look! The sky opens,
the sky that is so difficult to open!

5 σχόλια:

  1. Eρωτευμένη είσαι χρυσή μου; Μπράβο άντε κι εγώ κουμπάρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ν αγαπάς να νιώθεις την άνοιξη στης ψυχής σου τα χείλη ν ανθίζει να πετάς σ αστέρια φωτεινά
    γιατί είσαι η Αγάπη !

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ όλους τους πιστούς μας συνταξιδιώτες...
    Ναι μύρισε έρωτας...
    και είναι η αιτία...
    Ίσως, σύμφωνα με τον Γιάννης Παππάς, να πρόκειται για αγάπη...
    Σας ευχαριστούμε, μέσα από την καρδιά μας που είστε και παραμένετε συνταξιδιώτες μας...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!