Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

28 Απριλίου 2010

Δυό-δυό στην μπανιέρα ή στον νεροχύτη.!!!

Από μικρό κορίτσι όλο σοβαρές δηλώσεις ήμουν.Κι η γιαγιά από κοντά να προσπαθεί να με μαζέψει λέγοντας:"Παιδί μου μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλο λόγο μην λες".
Του κάκου όμως...Εγώ τον χαβά μου. Μεγάλωσα, γιαγιά έγινα το παιχνίδι  με τις δηλώσεις το συνέχιζα απτόητη. Και ξαφνικά εκεί που ήμουν μες στην νιρβάνα της εργένισσας, ανεπρόκοπη, κι ανοικοκύρευτη, (αχ πολύ το νοσταλγώ αυτό), βρέθηκα ένα απόγευμα να καθαρίζω κρεμμυδάκια για στιφάδο, δίπλα-δίπλα με το ταίρι μου, να κόβω μερίδες το κουνέλι, και να θέλω να κάνω εμετό από την σιχαμάρα. Εγώ που σιχαίνομαι μέχρι αηδίας το κυνήγι γενικά, και το στιφάδο γενικότερα.

Τηλέφωνα σε όλες τις φίλες να μου πουν πως το φτιάχνουν το ρημάδι, κι αυτές να λύνονται στα γέλια με την κατάντια μου.
Να με βλέπω και να μην μ`αναγνωρίζω. Να έχει γίνει η ζωή μου μέσα σε λίγες μέρες άνω κάτω.
Να πλένω, να σιδερώνω, να το παίζω είμαι η "Σία η Παναγιωταρά μια τεμπέλα ανεπρόκοπη νοικοκυρά".
Κι εκείνος να τσιμπιέται που ζει το όνειρο με μια τόσο "προκομμένη" γυναίκα.
Και να επαναλαμβάνει συνέχεια πόσο τέλεια είμαι.
Δεν φταίει εκείνος όμως, η φαντασία του τα φταίει που μ`έπλασε όπως ήθελε αυτή.
Είμαι απόλυτα  σίγουρη ότι ο έρωτας ευθύνεται για όλα.
Να θυμηθώ να τον αποφύγω άλλη φορά.
Γιατί δεν μπορεί κύριε να εισβάλλεις  ακάλεστος στην ζωή μου, και να με κάνεις άνω-κάτω.
Δεν γίνεται μέσα σε λίγες ώρες που αντίκρισα τα μάτια του, να ξεχνάω και τ`όνομά μου.
Να ξεχνάω ποια είμαι, τις συνήθειές μου, τις γαστριμαργικές μου προτιμήσεις και να γίνομαι ολόκληρη Εκείνος.
Πριν 10 μέρες η φωνή της φιλενάδας μου στο τηλέφωνο, μου φάνηκε ότι μου έλεγε το πιο αστείο ανέκδοτο που είχα ακούσει μέχρι τότε.
"Αύριο θα σου γνωρίσω κάποιον, που σ`έχει δει και με τρώει από το καλοκαίρι να σε γνωρίσει από κοντά. Δεν ήσουν τότε έτοιμη και του είχα πει όχι. Τώρα πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Κι αν πετύχει θα ξεχάσεις πολλά πράγματα".
"Καλά φιλισκούνι μου, μόνο που δεν πιστεύω πια τίποτα. Εγώ να ξεχάσω το ίντερνετ και το θολό;
Μπα δεν το νομίζω. Ανέκδοτο μου φαίνεται"

Και ξημέρωσε η επόμενη μέρα, κι εγώ στην νιρβάνα μου, να περιμένω το βράδυ που θα τον συναντούσα, χωρίς να ελπίζω σε τίποτα.

Κι ήρθε το βράδυ που θα μου άλλαζε την ζωή.
Τον κοίταξα μόνο μια φορά, και στα μάτια του είδα εμένα.
Κι αφέθηκα να ονειρευτώ.

να μοιράζομαι την ζωή μου.
το κάθε λεπτό του εικοσιτετραώρου μου.
να μιλάω την γλώσσα της καρδιάς μου και να μην φοβάμαι.
Να γέρνω στην αγκαλιά του και να νιώθω ότι εκεί ανήκα πάντα.
Ν`ακούω την ανάσα του τα βράδια και ν`ανασαίνω στον δικό της ρυθμό.
Να καθαρίζω μαζί του κρεμμυδάκια για στιφάδο, (για πρώτη φορά στην ζωή μου) και να το διακωμωδώ.
Να του εμπιστεύομαι τα πάντα, να του λέω την αλήθεια μου κι εκείνος να συνεχίζει να ονειρεύεται.
Τον έψαχνα πολύ καιρό, κι επιτέλους τον συνάντησα όταν είχα πάψει πια να ελπίζω.


Λίγα λόγια καρδιάς για όλους εσάς.!!!
Συγχωρήστε μου την μικρή απουσία.
Είμαι εδώ κι ας μην με βλέπετε.
Μου λείπετε πολύ, γι' αυτό θα προσπαθώ να είμαι πιο τακτική...
Άλλωστε να το διακωμωδήσω και λίγο το θέμα.
Προς το παρόν κολυμπάω στο μέλι...
Το χαρίζω στον εαυτό μου απλόχερα, αλλά μόλις πέσει η πρώτη παντόφλα θα σας ενημερώσω τάχιστα.
Φιλική συμβουλή: Ερωτευθήτε και σας δίνω τον λόγο μου θα ξεχάσετε αμέσως τα χάλια μας και το ΔΝΤ.
Επενδύστε στον έρωτα και οι επενδύσεις σας θα γυρίσουν πίσω στο δεκαπλάσιο.
Υπέροχη χώρα τελικά  η χώρα του έρωτα.
Πάντα ο ήλιος λάμπει και τα πουλάκια κελαηδούν, έστω κι αν είναι καρακάξες σαν και μένα.

18 σχόλια:

  1. Άνοιξη! με όλη τη σημασία της!
    Πάντα ''μελωμένη'' εύχομαι!=)
    Όταν όλα φαντάζουν μαύρα, έρχεται το κόκκινο και πάλι στη ζωή μας!
    Live it to the fullest!=D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @cibus♥I
    Σ`ευχαριστώ καλή μου για τις ευχές...Αχ αυτό το μέλι πόσο θέλουμε να κρατήσει μια ζωή όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλισκούνι...
    δεν νομίζω μόνο ο έρωτας φταίει...
    όταν βρεις τον εαυτό σου μέσα σε έναν άλλο άνθρωπο τότε βρήκες το σύντροφο και τότε σου συμβαίνουν όλα αυτά!
    Να είστε και οι δύο πάντα καλά...μέσα στο μέλι!
    Μια και σας αγαπάμε και τους δύο...
    είμαστε και εμείς ευτυχισμένοι!
    Το θολό γέμισε πάλι τον φρέσκο αέρα της 'πασταφλώρας'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επαναλαμβάνω αυτά που έγραψα στο buzz...Σε γουστάρω και σε ζηλεύω! Πολύ! Φτού-φτού, (για το μάτι καλού -κακού:)))
    Καλά να είσαι,να περνάς τέλεια είναι το πιο όμορφο θέαμα ο ευτυχισμένος άνθρωπος...
    Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι με τη χαρά σου!
    Απολαύστε τον έρωτα και ασκηθείτε στην τέχνη του εξασφαλίζοντας διάρκεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Idea Studio
    Φιλισκούνι μου σε σένα τα χρωστάω όλα.
    Κάθε αλλαγή στην ζωή μου σε σένα την χρωστάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @agrampelli
    Πολύ χαίρομαι όταν άνθρωποι άγνωστοι μεταξύ τους χαίρονται με την ευτυχία κάποιου άλλου.
    Σ`ευχαριστώ πολύ για τις ευχές καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ANAZHTHΣH
    Αυτό κάνω και προσφέρω στον εαυτό μου ότι του στέρησα τόσο καιρό.Όσο για την διάρκεια θα το δείξει ο χρόνος.Πολλά φιλιά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην το παρακάνουμε στο στιφάδο!Μπήκες απότομα στα δύσκολα!Να σκέφτεσαι ότι ως εργένης, το τοπ φαγητό του ήταν δύο αβγά μάτια και ολίγη από τηγανητές πατάτες!
    Αυτή την εποχή είναι πολύ ωραίες και οι ντομάτες! Μια ντοματοσαλάτα με κρεμυδάκι (ξερό), αγγουράκι, πιπεριούλα ρίγανη και φέτα είναι ότι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα πιατάκι στιφάδο μπορώ να έχω που βαριέμαι να το φτιάξω...
    Αλλά πού ξέρεις, μπορεί να ερωτευθώ (λέμε τώρα) και να πάθω τα ίδια...
    Α ναι, θέλω και φρικασέ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ"
    Έχεις δίκιο φίλε μου.Τον καλόμαθα.Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ο έρωτας στον Έλληνα περνάει από το στομάχι.Σήμερα λοιπόν το μενού θα είναι ντοματοσαλάτα.Αν και λυπάμαι να το κάνω μια και δουλεύει πολλές ώρες και σκληρά.
    Να είσαι καλά και σ`ευχαριστώ γα την συμβουλή:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @to alataki
    Γλυκιά μου Ιωάννα είσαι επίτιμη καλεσμένη στο τραπέζι μας.Με φρικασέ αυτή την φορά.Καλέ τι μ`έπιασε μάλλον θέλω γιατρό επειγόντως.
    Εγώ που δεν έμπαινα στην κουζίνα να μην ξεκολλάω.
    Πολλά φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκιά μου, κουμπαρούλα,
    Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι για σένα!!
    Την διάβασα δύο φορές την ανάρτησή σου,
    για να αφήσω σχόλιο εδώ.

    Με συνεπήρε ο οίστρος του Έρωτα που ζείτε με τον καλό σου. Σας καμαρώνω και σας εύχομαι να κρατήσει με το ίδιο πάθος για πολύ ;)

    Χαίρομαι που διαβάζω κάτι διαφορετικό και αισιόδοξο, γιατί μέσα στη μιζέρια ζούμε τώρα τελευταία. Είναι στραβό το κλίμα, αρμενίζουμε και στραβά, γιατί τίποτα καλό δεν βλέπουμε πια μπροστά μας.
    Σαν τις μυξοπαρθένες γεροντοκόρες κατάντησε ο Έλληνας του σήμερα... Όχι ότι δεν μας τραβήξανε το χαλί κάτω από τα πόδια μας, αλλά τίποτα πια καλό δεν βλέπουμε γύρω μας και μέσα μας;;;

    Ίσως αυτό να συμβαίνει γιατί δεν βλέπουμε τον Έρωτα βοριά ;)

    Καλή Πρωτομαγιά και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ερωτευθήτε και σας δίνω τον λόγο μου θα ξεχάσετε αμέσως τα χάλια μας και το ΔΝΤ.
    Επενδύστε στον έρωτα και οι επενδύσεις σας θα γυρίσουν πίσω στο δεκαπλάσιο.


    Χμμμ... Θα διαφωνήσω! Όποια ερωτεύτηκα (και ανταποκρίθηκε) είχε και έχει την απαίτηση να πληρώνω εγώ! (Κατά τ' άλλα θέλουνε ισότητα...)
    Αν γυρίσουν στο... 10πλάσιο οι επενδύσεις θα με πιάσει κανένα τεκμήριο, και θα μείνω άφραγκος!
    Έρωτας δωρεάν (ή σε τιμή ευκαιρίας) υπάρχει άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πασταφλωριτσα...τα καλυτερα σου ευχομαι και να ακολουθουν εσαει!!
    Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα με το τελευταιο σχολιο του Apokalipsis999...οχι για το συνολο ομως,αλλα οι 8 στις 10 ειναι ετσι..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @matriga
    το ξέρω ότι χαίρεσαι κουμπαρούλα μου.
    Άλλωστε είσαι η πρώτη που τον γνώρισε.
    Το ζώ κι αυτό έχει σημασία.
    Και κάθε μέρα που ξημερώνει είναι καινούρια για μένα μέσα από τα μάτια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Apokalipsis999
    Ευτυχώς ο καλός μου είναι υπέρ της συντροφικότητας.Το να μοιράζεσαι τα πάντα νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο στον έρωτα.
    Και πληροφοριακά είμαι κατά της ισότητας και των φεμινιστικών παραλογισμών.
    Κι ευτυχώς βρήκα αυτόν που συμφωνεί μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Περίοπας
    Κι εγώ είμαι σαν τις υπόλοιπες.Αν δεν μπορεί ένας άντρας να στηρίξει μια γυναίκα όταν περνάει δύσκολα τότε δεν μπορεί να υπάρξει συνέχεια έτσι όπως την γαλουχήθηκα από μικρή.
    Ο καλός μου πάντως όταν του είπε η Ευτυχία ότι είμαι άνεργη πολύ το χάρηκε."Ευτυχώς" είπε.
    Που σημαίνει θέλω όλο τον χρόνο της για μένα. Σ`ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τις ευχές πάντως.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!