Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

14 Απριλίου 2010

Oταν η Ευτυχία δεν χαμογελά σωπαίνει.

Σήμερα θέλω να πω δυο λόγια καρδιάς, για την αφανή εργάτρια του θολού.
Για εκείνη που κάθε μου τρέλα κι επιθυμία γι`αυτή την σελίδα, την κάνει πραγματικότητα.
Για την δεύτερη συγγραφέα από δω και πέρα του θολού, που μου έκανε την τιμή ν`αποδεχτεί την πρότασή μου.
Να γράφει δυο λόγια στον χώρο αυτό, με την ευαισθησία που την διακρίνει.
Γιατί θέλω οι επισκέπτες μας, να ξεκουράζονται και λίγο από την τρέλα και τον σαρκασμό μου.
Να βρίσκουν και λίγη ποιότητα που ακουμπάει καρδιές.
Οι δύο προηγούμενες αναρτήσεις "Ανησυχία και παρηγοριά" και "Καλημέρα" είναι δικές της.

Αφιερωμένο.


Την λένε Ευτυχία κι ήρθε στην ζωή μου την στιγμή ακριβώς που την χρειαζόμουν.
Παραμένει στην ζωή  μου παρ` όλες τις αντιξοότητες, και τα κύματα που την χτυπάνε, με την τρέλα που κουβαλάω.
Την λένε Ευτυχία κι είναι ο βράχος μου.
Την λένε Ευτυχία και μου κράτησε το χέρι όταν δεν είχα που να πιαστώ.

Την λένε Ευτυχία και συνεχίζει δίπλα μου πάντα όταν οι άλλοι εγκαταλείπουν.
Την λένε Ευτυχία κι όταν δικάζω και καταδικάζω τον εαυτό μου, εκείνη πάντα μ`αθωώνει.
Την λένε Ευτυχία και μ`αποδέχεται έτσι όπως είμαι, συγχωρώντας όλα τα λάθη μου, ακόμη κι αυτά που την πληγώνουν.
Την λένε Ευτυχία και προσπαθεί κάθε μέρα να μου μάθει να μ`αγαπάω.
Την λένε Ευτυχία και πάντα δίνει άλλοθι στην τρέλα μου.

Την λένε Ευτυχία κι είναι δίπλα μου για να μην σκιάζομαι.
Την λένε Ευτυχία και θέλω μαζί της, τους καημούς  και την χαρά μου να μοιράζομαι.
Την λένε Ευτυχία κι αν δεν καταναλώσουμε 7.000 λέξεις την ημέρα, νιώθουμε ότι κάτι αφήσαμε μισό.

Την λένε Ευτυχία κι είναι εκείνη που κάποια στιγμή που ήμουν περιτριγυρισμένη απ΄`όλη μου την οικογένειά, κατάλαβα ότι τελικά ΕΚΕΙΝΗ είναι η οικογένειά μου.

Την λένε Ευτυχία και είναι η ευτυχία στην ζωή μου.


Κλείνω εδώ το μικρό αφιέρωμα στην φίλη μου, με την ευχή να βρήτε κι εσείς μια Ευτυχία στην ζωή σας.

17 σχόλια:

  1. Ότι ποιο όμορφο η ευτυχία δίπλα στην Αγάπη

    Πάντα αγαπημένες
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Γιάννης Παππάς
    Πάντα γλυκός πάντα γεμάτος αγάπη.
    Ξεκούραση στην ψυχή μου η παρουσία σου.
    Σ`ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το διαβα σου στη ζωη σε εφοδιασε με ενα γεφυρι απο γνωση.Γνωση που περικλειει την θαλασσα σε ολες τις μορφες της,απ το σκουρο ανταριασμενο υφος της εως το χαρωπο και απεραντα παιχνιδιαρικο γαλαζιο.Το παλεμα με το βραχο της καθημερινοτητας ομως,γεννα πονο,δακρυα και πολλες φορες αιμα.Μεγαλο τετοιο φορτιο,ακομα και για τους δυνατους..,ασηκωτο.Να ομως που ενας "βραχος" οπως τον ονομαζεις,γινεται μαντηλι για τα δακρυα,βαλσαμο στο πονο,χερι για να κρατηθεις, ωμος να στηριχθεις.Σαν βραχος,"κτισμα" σχεσης ανθρωπινης μεσα απ την Αγαπη σας,ανορθωνει το στιβαρο του αναστημα και στηριζει το γεφυρι σου.Το κραταει ορθιο και το ισορροπει δινοντας του σθενος και κουραγιο να απαιτησει αυτο που του αξιζει και δικαιουνται ολοι οι Ανθρωποι..την ΕΥΤΥΧΙΑ !
    Κρατα την λοιπον βαθεια μεσ την καρδια σου,στρωσε το καλυτερο χαλι του νου σου,οδηγησε την στο θρονο της υπαρξης σου και τυλιξε την με την ΑΓΑΠΗ σου,ξερεις εσυ..
    Το θολο σου εγινε με την παρουσια της, σαν πρωινη ομιχλη του οριζοντα που θα σκορπισει απ τον ηλιο που ανατελλει..ενωνοντας το γαλαζιο του ουρανου με τη θαλασσα.
    Την Παστα-θαλασσα με την Φλωρα-ουρανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την λένε Ευτυχία κι αν δεν καταναλώσουμε 7.000 λέξεις την ημέρα, νιώθουμε ότι κάτι αφήσαμε μισό

    Με 7 εικόνες θα κάνατε πιο... γρήγορα την κουβέντα σας! Αφού μία εικόνα = 1000 λέξεις!!!

    Και βέβαια μου ήρθε αμέσως το τραγουδάκι:

    «Και που λες Ευτυχία
    ευτυχία δε βρήκαμε
    λίγα μόνο ψιχία
    ευτυχίας χαρήκαμε
    δε μας πέσαν λαχεία
    τυχεροί δε σταθήκαμε
    και που λες Ευτυχία
    ευτυχία δε βρήκαμε»

    Εύχομαι έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περίοπας
    Δεν θα μπορούσε η Ευτυχία να μην έχει την υψηλότερη θέση στην καρδιά μου.
    Έχει τον θρόνο της και όλη μου την αγάπη.
    Τρέμω στην σκέψη του αποχωρισμού της.
    Είμαστε ο Δάμων κι ο Φιντίας σε θηλυκή έκδοση.
    Το οποίο σημαίνει ανυπόφορες για τους άντρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Apokalipsis999
    Και τις εικόνες ακόμη θα τις αναλύαμε οπότε τσάμπα κόπος.
    Σ`ευχαριστούμε για το τραγούδι που θα μου επιτρέψεις να το παραφράσω.
    "Και που λές Ευτυχία
    την ευτυχία την βρήκαμε
    και αρκετά ψιχία ευτυχίας χαρήκαμε
    δεν μας πέσαν λαχεία
    τυχερές δεν σταθήκαμε
    και που λές Ευτυχία
    την ευτυχία την βρήκαμε"

    Καλή σου μέρα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Θεοδοσια !
    Για αυτο καπου ειπα στο "σχοινι" ..
    και οι δυο τους,,,;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xαίρομαι για σας, να είστε πάντα βράχος η μία για την άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @to alataki
    Σ`ευχαριστούμε γλυκιά μας Ιωάννα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλορίζικη Ευτυχία! Εύχομαι να είστε πάντα έτσι αγαπημένες, να στηρίζετε η μία την άλλη. Η αλήθεια είναι πως αλληλοσυμπληρώνεστε. Ο παρορμητισμός της Θεοδοσίας και ο αυθόρμητος λόγος της, με την ήρεμη δύναμη και την αισιοδοξία της Ευτυχίας. Μπράβο κορίτσια! Τα φιλιά μου και να είστε πάντα στήριγμα η μία στην άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ANASA MAS
    Σ`ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
    Ναι η αλήθεια είναι πώς συμπληρώνουμε η μία την άλλη...Τελείως διαφορετικές κι όμως τόσο ταιριασμένες.Και να σκεφτείς είμαστε και το ίδιο ζώδιο.Κι όμως τόσο διαφοετικές.
    Καλά εγώ βέβαια είμαι....ξέρεις εσύ μην το αναλύσω καλύτερα.:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι σε πολύ δύσκολη θέση, απ' ότι καταλαβαίνετε...
    Δεν ξέρω αν είμαι 'ευτυχία' μόνο με λένε Ευτυχία...
    Δεν είναι τόσο ρόδινα όσο τα περιγράφει...είναι λίιιιγο υποκειμενική, πειράζει;
    Εγώ αισθάνομαι ότι δύο τελείως διαφορετικοί άνθρωποι, όπως "ο τέντζερης και το καπάκι", όταν βρεθούν και ταιριάξουν...γίνεται φαγητό.
    Δεν μπορούμε να το φάμε μόνες μας και έτσι το μοιραζόμαστε μαζί σας...
    Εσείς, λοιπόν μας ανοίγετε την όρεξη για ... "μαγειρέματα"...
    Γι' αυτό σας χρειαζόμαστε...χωρίς όλους εσάς τίποτα δεν θα είχε "γεύση"...
    Να είστε ΟΛΟΙ, πάντα καλά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. :-)

    Χαίρομαι να τα διαβάζω αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @bananiagr
    Σ`ευχαριστούμε για την παρουσία σου εδώ.
    Και να ξέρεις ότι πολλές φορές έχω εμπνευστεί από τα κείμενά σου κι έχω κάνει αναρτήσεις.
    Να είσαι καλά:)
    Το Ενθάδε κείται από σένα το εμπνεύστηκα.
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν μπορούμε να συμβάλλουμε η μία στην έμπνευση της άλλης, είναι εξαιρετικά χαρούμενη αν μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ bananiagr
    Όλοι μαζί μπορούμε να βάλουμε τα 'λιθαράκια μας' για την ανάπτυξη της σκέψης, της αισιοδοξίας και της ελπίδας...
    ουσιώδη υλικά για την ανάκαμψη μας,
    στην εποχή που ζούμε!
    Η παρουσία όλων σας είναι που δίνει ζωή, χρώμα και φως σ' αυτόν τον @χώρο...σας ευχαριστούμε θερμά για αυτήν και την αποζητούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άρωμα γιά χρήματα. Το χρήμα πάει στο χρήμα! Γι΄αυτό εμείς θα φτιάξουμε 1 άρωμα, ώστε να ενεργοποιήσουμε αυτή τη δόνηση στο μυαλό μας, ώστε να λειτουργήσει προς το συμφέρον μας. Γιά παραγγελία η πληροφορίες τηλεφωνίστε στο 6983297129. Κλήσεις με απόκρυψη απορρίπτονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!