Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

14 Απριλίου 2010

Ενθάδε κείται.!!!

Ενθάδε κείται ο ελληνικός λαός που κάποιοι επιτήδειοι έχουν βαλθεί να τον εξοντώσουν.
Διαβάζω σε μια γύρα στον χωρο του διαδικτύου bananiagr "Αυξήσεις φωτιά".
Σε όλα τα είδη πρώτης ανάγκης 30% ο τιμάριθμος επάνω.
Και παρασύρομαι στ`όνειρο για να μην ουρλιάξω και σιχτιρίσω  γυναίκα πράγμα.


Μπαίνω στην σφαίρα της παραίσθησης και φαντάζομαι τον εαυτό μου με 30% παραπάνω στήθος.
Με βλέπω 30 πόντους ψηλότερη.(Σιγά μάνα μου μην ξεδιπλώνεσαι τόσο απότομα με επισκίασες).
Οι ρυτίδες έκφρασης από το πολύ γέλιο  του σαρκάζω κι αυτοσαρκάζομαι να μειώνονται κατά 30%
Τα μαλλιά μου να πάψουν να πέφτουν από αυτά που βλέπω γύρω μου κατά  30%
Να γνωρίσω τον άντρα των ονείρων μου, που θα είναι ακμαίος 30 μέρες και νύχτες καθ`όλη την διάρκεια του χρόνου.(Μάλλον πρέπει να σταματήσω να διαβάζω τόσα ρομάντζα)
Να αποκτήσω 30% περισσότερο μυαλό απ`αυτό που κουβαλάω, που να μην πω καλύτερα τι έχει μέσα σήμερα.
Να πάψω να είμαι τόσο αφελής κι ευκολόπιστη  κατά 30%.
Όπως βλέπετε οι αυξομειώσεις γίνονται πάντα σύμφωνα με το δικό μου συμφέρον.
Με συνοπτικές και δημοκρατικές διαδικασίες υπέρ εμού, όπως πάντα άλλωστε.

Να γίνει η καθημερινότητά μου 30% πιο αισιόδοξη.
Να ατενίζω την ζωή 30% με πιο θετική ματιά.
Ν`αγαπήσω και ν`αγαπηθώ 30% πιο πολύ απ`ότι μέχρι σήμερα.
Να συγχωρώ όσους με έχουν πληγώσει και να συγχωρούμαι από την ίδια την ζωή 30% πιο συχνά.
Να λέω τις λέξεις "Καλημέρα","Καληνύχτα","Σ`αγαπώ  γι αυτό που  είσαι", με 30% πιο μεγάλη κατανόηση για το νόημά τους.

Και τέλος στον ομαδικό τάφο που κάποιοι έσκαψαν για την Ελλάδα, να αξιωθώ να γράψω από πάνω μια μέρα:
Ενθάδε κείτονται τα ανα καιρούς 300 "κλεφτόπουλα" που χρεοκόπησαν την αισιοδοξία και τα όνειρά μας. Άλλο κακό να μη μας βρεί. ΑΜΗΝ!




10 σχόλια:

  1. Φαντάσου τον εαυτό σου με 30% φυσικά αξεσουάρ, όχι πάνω, αλλά κάτω!
    Π.χ. με 30% λιγότερη... γλώσσα!
    Ευτυχώς που δεν είσαι άνδρας για να σκεφτείς τον εφιάλτη με 30% λιγότερο... τσίου τσίου!!!

    Όσο αυξάνει ο τιμάριθμος, τόσο εμείς μειωνόμαστε! Υλικά, εν πρώτοις, μα και ανθρωπιστικά εν δευτέροις. Το πρώτο δεν το αποφεύγουμε. Το δεύτερο όμως πρέπει να το πολεμήσουμε. Πάσι δυνάμει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Apokalipsis999
    Αυτό τώρα με την γλώσσα τι το ήθελες;
    Εγώ στόμα έχω και μιλιά δεν έχω (που λέει ο λόγος).Ναι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι τουλάχιστον για τα ανθρωπιστικά μπορούμε να το πολεμήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν υποπτευθω οτι αυξησες και το αρθρο σου κατα 30% ,για να φθασεις στο λακκο με τους τριακοσους,χωρις να επιβαλλεις και σε αυτους τον τιμαριθμο του +30% ΚΑΙ ΤΟ ανα τους καιρους,θα σου πω : Αλλο κακο να μην μας βρει..ΑΜΗΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 30% περισσότερα ή λιγότερα δεν κάνουν μεγάλη διαφορά...πόσο μάλλον όταν δεν μπορούμε να τα επηρεάσουμε!
    Ας προσπαθήσουμε, όμως όλοι μαζί να κρατήσουμε το ηθικό μας ακμαίο για να μπορούμε να έχουμε την δύναμη να επιβιώσουμε από τις μειώσεις που επίκεινται!
    Αυτό κανείς μας δεν μπορεί να το πετύχει...
    Τέτοια άρθρα, τέτοια σχόλια, όλοι μαζί μπορούμε να ενθαρρύνουμε ο ένας τον άλλο και να μείνουμε ακμαίοι και να αντέξουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή με τρόμαξε η είδηση, όπως τη διάβασα στο post σου, τη ξαναδάβασα και τελικά νομίζω ότι είστε όλοι σας λίγο υπερβολικοί! Γράφεις ότι η αύξηση είναι 30% στον τιμάριθμο!Αυτό οικονομικά αλλά και μαθηματικά σημαίνει ότι ένας τιμάριθμος της τάξης του 3% πήγε στο 3,9%!Δεν είναι και λίγο αλλά δεν είναι αύξηση των προϊόντων κατά 30%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεός σχωρέστους αυτούς παιδάκι μου, του χρόνου τέτοια μέρα να τους κάνουμε μνημόσυνο και όσο για σένα μερικά από τα 30άρια σου τα εύχομαι (εκτός από το στήθος, μεγάλο θα είναι). Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Περίοπας
    Το κείμενο δεν το μάκρυνα.Είναι αυτούσιο έτσι όπως το έγραψα για τον Νίκο.¨Οσο γι αυτούς ξέχασα να σου πω ότι ο λάκκος θα περιλαμβάνει και τον απαραίτητο ασβέστη να μην μείνει κολυμπιθρόξυλο.ΑΜΗΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Idea Studio
    Φιλισκούνι μου εσύ προσευχήσου για 30% περισσότερο μυαλό για την φιλενάδα σου.
    Το ακμαίο ηθικό μόνο εμείς οι τρείς το έχουμε πετύχει.Και το ξέρεις.:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ"
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ήθελα να σε τρομάξω.Όσο για το 30% αν είδες αναφέρω την πηγή μου.Άλλωστε το κείμενο έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα.Έτσι είμαι εγώ.Όλα τα σαρκάζω όλα τα διακωμωδώ.Και πρώτα απ΄`ολα εμένα.Κοιμήσου ήσυχος λοιπόν.Τα χειρότερα έρχονται στο Ελλαδιστάν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @to alataki
    Αχ Ιωαννάκι μου αυτό το στήθος πικρή ιστορία.
    Λές να τους το έχουμε κάνει το μνημόσυνο του χρόνου?ΑΜΗΝ!!!!
    Μάλλον αύριο θα σε αναρτήσω.
    Πολλά φιλιά καλή μου.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!