Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

6 Απριλίου 2010

@Γαμπροί ? Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Μας τάπαν κι άλλοι.
"Τελειώσαμε και μείναμε μονάχοι όλα κι αν τα δώσαμε
για μια νύχτα ήταν μόνο η αγάπη κι έτσι τελειώσαμε
".
Στίχοι που περιγράφουν ακριβώς τις αγάπες και τους ξαφνικούς έρωτες του @χωρου.
Που όταν έρθεις σ`επαφή με την πραγματικότητα παθαίνεις πρώτα το εγκεφαλικό, μετά την ανακοπή και στο τέλος σε πάνε οι τέσσερις στον λάκκο με τον ασβέστη που λέει κι ο φίλος μου ο Μίμης.
Άλλο παιδί για υιοθέτηση κι αυτός.
Θα ήταν φίλος μου άλλωστε αν ήταν νορμάλ;
Το ξέρω πολύ μοναξιά πολύ απομόνωση πολλά τα προβλήματα που κουβαλάμε όλοι.
Ε τώρα κι ένα φλερτάκι, κι ένα μακια κι ενα μουάτς @τικο δεν χαλάει την συνταγή.
Το εισπράξαμε πικρή η γεύση του τέλος.
Ευχαριστώ όλους τους κυρίους και το εννοώ κυρίους για το ενδιαφέρον.

Άλλωστε τι να κάνετε μ`ένα ρεμάλι σαν και μένα;
Προκοπή και χαΐρι δεν θα δείτε ούτε στην Δευτέρα παρουσία.
Για τέτοιο χάλι σας μιλάω.

Κάτι σαν την Μάγισσα Μάτζικα ντε Σπέλ.
Όλη μέρα σε μια σκούπα καβάλα. (πάλι μπερδεύτηκα σ`ένα pc ήθελα να πω)
Εκτός κι αν θέλετε να ζήστε κάτι σαν κι αυτό, που το δανείστηκα από τον φίλο μου Αboutmylamia.blogspot.com
Μόνο που στην θέση του άντρα θα είμαι εγώ, με την φανελένια νυχτικιά και την βράκα της γιαγιάς μου.
Εκείνη με τα μακριά μπατζάκια για να μην κρυώνουν και τα μπούτια.
ΒΡΕ ΑΣΕ ΜΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.










Τώρα αν επιμένετε κι είστε μαζόχες...βιογραφικά στον φίλο μου  ΑΑΤΟΝ  εδώ λουφάζω όταν στριμώχνουν τα πράγματα. Αμ πώς!!!
Εκεί θα γίνει η τελική επιλογή του υπερτυχερού που θα κερδίσει το "ΛΟΤΤΟ" και θα μείνει μαζί μου.
Την είσοδο την ξέρετε...την έξοδο δεν ξέρω πως θα την βρήτε αν δεν συγκεντρώνετε τις προδιαγραφές, μια κι ο συγκεκριμένος εκτός απο πρώην μόνιμος ξέρει και καράτε, τα κιλάκια του τα έχει,( φτου σου μάνα μου σκόρδα από ασιτία θα μου πας). Πλάκα κάνω μην το πάρετε σοβαρά.

Άλλωστε έζησα τόσα πολλά χρόνια  με σύντροφο, και την ζωή μου μέσα από την ζωή τους και τα θέλω τους, που τώρα που έχω μείνει μόνη μου,είναι καιρός να συστηθώ επιτέλους στον εαυτό μου κι αυτός σε μένα...
Μου το χρωστάω.

Το ξέρεις μ`αρέσεις
μα μην με ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ
σ`αυτόν τον κόσμο που μόνη μου ζω,
δεν υπάρχουν κανόνες
μα μόνο ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.

16 σχόλια:

  1. μπορείς να το δεις κι έτσι:

    http://www.youtube.com/watch?v=AgnVwbPg49s

    χαχα!!

    Γέλασα φιλενάδα γενικώς και ειδικώς με το βιντεάκι που έβαλες.

    και να σου πω, κάπως έτσι είναι για τους περισσότερους. Σημάδια των καιρών και μόδα της εποχής. Μεγάλο θέμα για συζήτηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οντως Μαγισσα Ντε Σπελλ,αλλα Κυρια !
    Γελασα ,αλλα μπορεις να το δεις κι ετσι :

    http://www.youtube.com/watch?v=Nac-i9Kg8t4&feature=related

    Ειναι η αγαπη ενας σταθμος
    Καθε φιλι κι ενας σταθμος
    Και κει που λες να η χαρα
    Σου κοβει η πικρα τα φτερα
    Πονανε οσοι αγαπανε.....
    Εκει π'ανθιζει η ζωη
    Πεφτει μια μπορα στη ψυχη
    Και κει πουναι ομορφη η βραδια
    Γεμιζει δακρυα η καρδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σημάδια των καιρών και όντως πολύ μεγάλο θέμα για ανάλυση. Να το πιάσουμε κάποια στιγμή, θα έχει ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ANASA
    Καλά το βιντεάκι όλα τα λεφτά.
    Αν το είχα δει νωρίτερα θα το έβαζα...
    Ιδέα θα το στείλω στο φιλισκούνι να το δειξη στον Μίμη.χαχαχαχαχα.
    Σημάδια και σημεία των καιρών όντως.
    Αν το πιάσουμε το θέμα τότε πρέπει να έχουμε και τα φτυάρια μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Περίοπας..
    Αχ φίλε μου κουράστηκα ειλικρινά σου μιλάω.
    Θέλω χρόνο για μένα μου το χρωστάω:)
    Σ`ευχαριστώ πάντως.!!!
    Πάντα κύριος και με την καλή κουβέντα στο στόμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @bananiagr
    Να το πιάσουμε γιατί όχι θα έχει ενδιαφέρον.
    Μόνο που όποιος έχει καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι.
    Κάτι τέτοιο έχω πάθει.
    Στην διάθεσή σου για περισσότερη ανάλυση:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με βάζεις στην πρίζα τώρα γιατί έχω κάποια πράγματα να πω για το θέμα. ;)

    Επιφυλάσσομαι, το υπόσχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @bananiagr
    Xαίρομαι ειλικρινά χαίρομαι που σου έδωσα το έναυσμα.Ανυπομονώ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @bananiagr
    ξέχασα να σου πω ότι κι εσύ μου έδωσες ερέθισμα με την Σουηδία και τον Παπανδρέου.
    Θα το κάνω ανάρτηση αύριο και θα βάλω και το link σου.
    Σ`ευχαριστώ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντέλει, το βίντεο κρύβει πολύ προβληματισμό, και βάζει ιδέες...
    Πάντως η μοναξιά, έχει και ένα καλό: Ακονίζει τη σκέψη, που έλεγε και ο αρχαίος λατίνος φιλόσοφος Σενέκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Apokalipsis999
    Συμφωνώ μαζί σου...Τόσο που λέω καμιά φορά στην φίλη μου ότι από την πολλή σκέψη αισθάνομαι σαν τους καλλιτέχνες που για να δημιουργήσουν απομονώνονται.
    χαχαχαχα μην το πάρεις σοβαρά και νομίζεις ότι την ψώνισα.
    Το διακωμωδώ:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κουμπαρούλα μου,
    Γλυκιά εγώ ποτέ δεν σου έλεγα, άσε αυτό το θέμα... Ίσα ίσα, που θα κουρντίζω να κάνεις συχνή αναφορά. Εύγε!

    Όσο για τους υποψήφιους γαμπρούς της Σίας,
    έχω μία αφιέρωση να σου προτείνω να τους κάνεις... ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=1W1ElWyKT8k

    Πολλά φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @matriga
    Kι ελεγα θα το δει το post η κουμπαρουλα μου ή δεν θα το δει?
    Μου άρεσε το τραγούδι, τα λέει όλα.
    Κουρντισέ με κι άλλο το ξέρεις μ`αρέσει!!!!
    Πολλά φιλάκια αγάπη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσε με να μαντέψω... Σε ένα τέρμινο γαμπρός μάλαμα θα μπει στο δρόμο σου και τα λοιπά...
    Μπα, παιδάκι μου δεν είσαι από τις γυναίκες που τις αφήνουν στην ησυχία τους, μην κάνεις όρεξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @to alataki
    Αυτό το τέρμινο και το μάλαμα δεν βλέπω στον ορίζοντα γι αυτό κι έπαθα οξύ γεροντοκορισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!