Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

16 Φεβρουαρίου 2011

...πόσο μου λείπεις...

Σε βλέπω παντού παντού σ΄ανασαίνω
και φέρνω στο νου εικόνες του χτες
Εικόνες παλιές που γίναν κομμάτια
περνούν απ΄τα μάτια κι εσύ να μου κλαις

Πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις
κάτι τέτοιες στιγμές σαν ν΄ακούω φωνές
λες και βρίσκεσαι σπίτι
κάνει πάρτι η λύπη μα εσύ πουθενά
Τόσα χρόνια μετά πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις....

Σε βλέπω παντού σε νιώθω κοντά μου
κι ας μένεις αλλού ακόμα είσαι εδώ
Και σβήνω το φως κι ανάβω τσιγάρο
ποιο δρόμο να πάρω να΄ρθω να σε βρω

Πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις
κάτι τέτοιες στιγμές σαν ν΄ακούω φωνές
λες και βρίσκεσαι σπίτι
κάνει πάρτι η λύπη μα εσύ πουθενά
Τόσα χρόνια μετά πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις....

3 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=AEumUWDmIjQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΣΒΗΣΕΣ??? ΣΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΥΣ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΒΗΣΤΑ OΛΛA ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙ "ΣΕΛΙΔΑΣΑΣ". ΣΒΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ. ΤΩΡΑ .[ΤΙΣ ΑΧΛΑΔΙΑΣ]?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!