Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

12 Φεβρουαρίου 2011

Ο μικρός αρρώστησε...

Πρώτα να ξεκαθαρίσω ότι  παιδιά δε έχω.
Ο μικρός για τον οποίο μιλάω είναι το κομπιουτεράκι μου.
Το πήγα πάλι στον "γιατρό" και θα χρειαστεί μια ολόκληρη μέρα που για 'μένα φαίνεται αιώνας...
Δεν έχω τα εργαλεία μου και αισθάνομαι κουλή, κουφή
και μουγκή...
Το επόμενο κακό που θα επακολουθήσει είναι ότι θα μου πάρει και περίπου μία μέρα να το φέρω σε λογαριασμό.
'Εχω αγωνία γιατί θα κάνω το άλμα από Windows XP σε Windows 7. Μα είναι πράγματα αυτά για μια γυναίκα της ηλικίας μου;
Αυτό που με έχει κουράσει είναι ότι και πριν από 3 μήνες έκανα πάλι το ίδιο.
Δεν ξέρω αλλά αυτά τα PC με Windows με έχουν κουράσει. Αλλά, είπαμε, λόγω ηλικίας δεν τολμώ και το άλμα σε Apple.

Θα μου πείτε τι σας ζαλίζω;
Για να είμαι ειλικρινής είχα έντονη την ανάγκη να τα γράψω όλα αυτά. ανακάλυψα ότι αυτό βοηθάει.
Λυπάμαι αν σας έπρηξα αλλά πιστέψτε με βαρέθηκα την τεχνολογία αλλά νοιώθω και τύψεις για αυτό.
Μήπως είμαι "λίγο" διχασμένη προσωπικότητα; Δεν ξέρω...

Α, δυστυχώς, για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να φτιάξω και μια εικόνα που θα ήθελα για αυτό το άρθρο...θα καταφύγω σε κάτι έτοιμο...τι κρίμα:(((

10 σχόλια:

  1. Μας προκαλεις να σου ζητησουμε εικονα σου παρομοια με το σκιτσο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Πιπεράτος
    χαΧαχαΧα
    Αν είχα το "μωρό" μου θα είχα φτιάξει εικόνα που να με περιγράφει...
    Μη με βάλεις στον πειρασμό να σας την υποσχεθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταλαβαίνω το δράμα σου σε συμπονώ, επωφελήσου από το "κενό" που σου δημιούργησε αυτό το πρόβλημα για να αποκτήσεις παιδιά, διότι φαντάζομαι ότι η "τρελή" σου ενασχόληση με το "μικρό" σου δεν σου δίνει χρόνο ούτε για..... πίστεψε με ίσως αυτή η συμφορά μπορεί να σου πάγωσε τα χέρια αλλά μπορεί να σου ζεστάνει τα σκέλια.

    Θα σκέφτομαι διαρκώς το πρόβλημά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΝ ΑΡΧΗ. Χαίρεσαι κάθε φορά που διαβάζεις εκείνο
    το εν αρχή είν’ ο λόγος κι ανάβεις φωτιές
    στα εκτός έδρας. Στα συσσίτια της νομικής
    εκεί στη γλίτσα ξανθιάς οννεδίτισας
    που φαρμακώνει καβάλους άλλων
    παρατάξεων σκεπτόμενη δρύινα μεγαλεία
    και δερμάτινους καναπέδες. Χειρονομίες
    ζηλωτών στο κεφαλόσκαλο του κόμματος.
    Πάντα ανοιχτή στον φιλελεύθερο σπασμό
    του αρχηγού που βολεύει παλλακίδες
    και βαφτιστήρια σε κρατικούς οργανισμούς
    σε επιτροπές που εντρυφούν σε ωροσκόπια
    κολακεύοντας την ιδρωτίλα των συνέδρων
    το παραμιλητό του ψηφοφόρου που
    υπερασπίζεται τη γραμμή έως θανάτου
    σε ψησταριές της ενδοχώρας και
    κωλάδικα της Φορμίωνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αιολος

    Χωρις διαθεση υπερασπισης της Θεοδοσιας,(δεν το χρειαζεται αλλωστε),θα πω πως βρισκω απαραδεκτο το σχολιο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Αιολος
    Να σου πω, το "μικρό μου" δεν είναι η αιτία που δεν έχω παιδιά, μάλλον η εποχή που ζούμε μου φταίει. Ο χρόνος δεν μου λείπει...
    Πάντως μου άρεσε ο τρόπος που το έθεσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος
    Εγώ, τώρα τι μπορώ να πω;
    Είπες τόσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Πιπεράτος
    Πολύ μου άρεσε η "συνδρομή σου", με συγκίνησε!
    Να είσαι πάντα καλά!!
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γιατί η βλακεία και η κακια μερικών [ανθρωποειδών]προσβάλουν την γλυκύτητα και την αθωότητα μιας ΓΥΝΑΙΚΑΣ.ΤΟ ΧΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ. Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!