Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

22 Φεβρουαρίου 2011

Τα Μυστικά περάσματα μιας μάγκισσας


Εγώ γι αλλού ξεκίνησα κι αλλού η ζωή με πάει.
Άλλη ανάρτηση είχα στο μυαλό μου να κάνω, άλλη τελικά μου βγήκε.
Έτσι είμαι εγώ. Αυθόρμητη και παρορμητική. Αφήνομαι στα ψυχικά μου ακούσματα και τ`ακολουθώ κατά πόδας. Στο τέλος θα σκουντουφλήσω και θα φάω τα μούτρα μου. Κι άντε μετά να σιδερώσεις τον πλισέ (πρόσωπο) από το πέσιμο. Μην μου δίνεται σημασία πλάκα πάλι κάνω.

Στην χθεσινή μου ανάρτηση λοιπόν έτυχε να μπει μια καινούρια αναγνώστρια και να μου αφήσει σχόλιο.
Ήθελα να την γνωρίσω καλύτερα και πήγα στον χώρο της.
Ε θα το πώ. Στα δύο χρόνια που είμαι blogger σήμερα γνώρισα μια μάγκισσα του @χωρου. Που πραγματικά διατηρεί έναν χώρο για πάρτη της και ΜΟΝΟ.
Ότι δηλαδή μου έγραψε στο σχόλιό της το εννοούσε. Το κάνει για την δική της εκτόνωση και μόνο.
Χωρίς να την ενδιαφέρει αν την διαβάζει κάποιος ή όχι.
Ένα μπλοκ γεμάτο απλότητα, ποίηση, γαλήνη.
Με κλειδωμένα σχόλια και χωρίς gadget αναγνωστών. Καθαρά για το κέφι της.
Μακριά από τις μισαλλοδοξίες τις δικές μας για αναγνώστες και σχόλια.
Μέσα από αυτές τις γραμμές θα ήθελα να πω ότι πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα Βίκυ Μαντά..
Που μου έδωσες την ευκαιρία να ξαποστάσω στα Μυστικά περάσματα της ψυχής σου
Ένιωσα λοιπόν την ανάγκη να γράψω αυτές τις λίγες γραμμές στο θολό, σαν ένα μικρό αφιέρωμα σε μια πραγματική ΜΑΓΚΙΣΣΑ της μπλοκόσφαιρας.
Γιατί έχω μάθει στην ζωή μου να υποκλίνομαι στην μαγκιά και δή την γυναικεία.

Αφιερωμένο σε σένα από δική σου ανάρτηση.

Τα ρούχα μου είναι φαρδιά..
Χωράνε όλες τις διαθέσεις μου..
Στο τσαλακωμένο μου καπέλο, έχω ένα φρέσκο λουλούδι κι ενώ θα θελα να πω και ένα τραγουδάκι...

14 σχόλια:

  1. Στις μέρες μας έχει καταντήσει σπάνιο να είναι κανείς τόσο ειλικρινής και συνεπής με τον εαυτό του και τους γύρω του!
    Να είναι καλά που πέρασε από εδώ και την γνωρίσαμε!!
    Πράγματι μας έδειξε μια άλλη μορφή του blogging!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...ετσι είναι το blogging...πολύμορφο !
    την καλησπέρα/καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμφωνώ, με τον Σπύρο...πολύμορφο και ο καθένας εκφράζεται με τον δικό του τρόπο...κι όταν θέλει ασχολείται κι όταν θέλει σταματά για λίγο ή για πολύ...
    ένα όμορφο βράδυ, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντύσου την αλήθεια σου και κοίτα
    τη μορφή της στον καθρέφτη.
    Αν βιαστείς ίσως προλάβεις
    να γίνεις μια πολύτιμη ανάμνηση για όλους...
    Αν παλι ραχατέψεις..τι να πω ,ληθη κι αληθεια δε χωράν(ε),καθρεφτη κι αν "βατέψεις", η δευτερη θεριευει κι ολα λυγαν.

    "Ντύσου" ή "γδύσου" το ιδιο παντα ειναι και θα φανεί η Αλήθεια που κρύβεις μέσα σου βαθειά !
    ----------------------------------------
    Απο το κατα-δικο μου παραφρασμενο και φευγαλεο "περασμα απ τα μυστικα μονοπατια της ψυχης της" αλλα ισως και "μας"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα στην παρέα!!
    Παιδιά πρώτη φορά μου κάνουν αφιέρωμα και για να πω την αλήθεια στην αρχή που το πήρε το μάτι μου εκεί στ' αριστερά που έχω τη λίστα με τα ιστολόγια που παρακολουθώ σάστισα. Λέω άλλο και τούτο... μέχρι που κατάλαβα μπαίνοντας εδώ.
    Δε νομίζω πως κάνω και κάτι σπουδαίο πάντως. Διατηρώ ένα χώρο που τυχαία ανακαλύπτουν κάποιοι αλλά για εμένα είναι ένα καταφύγιο για κάποιες στιγμές που δεν έχω που αλλού ν' ακουμπήσω ότι με ακουμπά.
    Δεν γράφω εύκολα κάτι δικό μου αλλά ότι αναρτώ είναι ότι με αγγίζει.
    Ευχαριστώ και πάλι την οικοδέσποινα και το θολό της για τη φιλοξενία όπως επίσης και την παρέα της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα παιδια....αυτη ειναι η Βικη μας!!!!!!!! μπραβο σου Θεοδοσια μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ σήμερα έτυχε να διαβάσω τις υπόλοιπες μαζεμένες αναρτήσεις (χθες διάβασα τα πρώτα μισά blogs), πάντως δεν το έκανα επίτηδες αν δεν σχολίασα, είναι που δεν ππρολαβαίνω. Η Βίκυ Μαντά μου άρεσε, πολύ σωστά το σχολίασες.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Foyntas Spiros ( F.S.78)
    ευτυχώς που είναι έτσι πολύμορφο...
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ ღ oneiremataღ
    έχεις απόλυτο δίκιο!
    Έτσι έχει και ενδιαφέρον...
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Περίοπας
    ότι και να κάνουμε, τελικά "θα φανεί η Αλήθεια που κρύβεις μέσα σου βαθειά !"
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Βίκυ Μαντά
    Αυτός ήταν και ο λόγος του αφιερώματος, το ότι μπορείς και διατηρείς ένα @χώρο που να"...είναι ένα καταφύγιο για κάποιες στιγμές που δεν έχω που αλλού ν' ακουμπήσω ότι με ακουμπά."
    Χάρηκα πολύ που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ to alataki
    μόνο για εσένα δεν ήταν η ανάρτησή μου, ξέρω τους ρυθμούς σου...
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ όλους
    Αν καλοκοιτάξετε, για κανένα δεν ήταν η ανάρτησή μου, απλά ήταν ένα κλαψούρισμα, ένα παράπονο, μια εξομολόγηση, ένα...
    Να είσαστε καλά όλοι που μας συντροφεύετε σ' αυτό το ανώμαλο ταξίδι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!